iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Wanneer Jailbreak 4.1 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/71747-wanneer-jailbreak-4-1-a.html)

char88 17-09-10 17:14

ik heb sinds vorige week donderdag een iphone 4 die ik maar een half uurtje heb kunnen gebruiken door de update naar 4.1 (heb de shsh niet op kunnen slaan) dus ik ben hevig aan het bidden dat de jailbreak voor 4.1 er snel aankomt :d

blackburt 17-09-10 17:16

ik denk dat jij niet de enigste bent, hier zit nog iemand die wanhopig hoopt op een jailbreak een deze dagen ??..??

toedels

JasonXGaming 17-09-10 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door blackburt (Bericht 563397)
pas : hij vroeg gewoon wat geef dan temiste ook even antwoord ( zoals ik geprobeerd heb )

toedels

Het gaat erom dat mensen die op een forum komen, ook wel even zelf zoeken en niet klakkeloos een berichtje posten. Ik begrijp zijn reactie wel, maar het staat in dit topic al een stuk of 50x vermeld hoe het zit met de jailbreak (wanneer die komt) en de Unlock (of die er ook gelijk is..)...

Maar jouw strekking is ook duidelijk hoor.. Voor beide wat te zeggen natuurlijk..

Maar het is dus wel zo, de jailbreak zit eraan te komen. Wanneer weten we niet en we houden dit langs de lijn direct in de gaten!! Dus als hij er is, komt het gelijk op de frontpage!! De unlock KAN er gelijk bij zitten, maar reken daar niet op...

Hopelijk heb ik zo wat vragen weggenomen..

PS. Installeer op je iPhone het proggie IPC, en kijk daar gewoon regelmatig op. Dat laat je gelijk de frontpage zien en weet je dus of de jailbreak er is!!

Greetz Jay

Kleine voorvertoning van de Greenp0ison jailbreak voor de ipad....
http://www.quickpwn.com/wp-content/u...-jailbreak.jpg

frederik7 17-09-10 17:22

thanks blackburt.
het betreft een Iphone uit de USA, van de week gehaald. Er zat een AT&T kaartje in dus neem aangelockt? (een vriend van me heeft hem meegenomen).
Ik heb zelf een t-mobile abbo... Dat kaartje er nu in maar, zoals verwacht, geen geldige en geen verbinding alsdus de iphone.

blackburt 17-09-10 17:22

hey , badankt voor IPC , erg handig, haha kun je wel weer zien dat ik nog een beetje een beginertje ben he :P.

en ik snap dat je moe wordt van vragen die 50x worden gesteld en dan 100x het antwoord wordt gegeven :P , maarja je moet toch een beetje wegwijs worden op het forum de één vraagt het en de ander gaat op onderzoek uit ;)

toedels, van een persoon die met smart wacht (A)

ja.... dan zul je echt moeten wachten op de ( ten 1e jailbreak) unlock. zit niks anders op ;)

ik heb die van mij gelukkig simlock vrij gekocht :D. maar moet nu net als iedereen wachten op de jailbreak, als je een ipod / ipad hebt kun je die IPC er wel opzetten dan kun je het ook in de gaten houden als ff niet achter je pc zit ( IPC heb het niet zelf bedacht, eer gaat naar de 1e melder ;) )

toedels

JasonXGaming 17-09-10 17:25

Blij je een beetje geholpen te hebben... Ik ga maar wat kaarsjes aansteken en een gebedje doen...hehehe

iScorpio 17-09-10 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door blackburt (Bericht 563410)
maarja je moet toch een beetje wegwijs worden op het forum de één vraagt het en de ander gaat op onderzoek uit ;)

En we hebben liever dat je eerst even d.m.v. de zoekoptie op zoek gaat alvorens een vraag te stellen die al meerdere keren beantwoord is op het forum. Zelf zoeken is maar een kleine moeite en je leert er ook nog van ;)

blackburt 17-09-10 17:28

ja, maar er zijn mischien ook mensen die de zoekfuntie niet kunnen vinden ?:P haha, nee klopt maar dat vinden somigen blijbaar teveel moeite ;) ( en ja als ik het zo zeg heb je helemaal gelijk ;) )

maar ik ga eens even op zoek naar jailbreak info over ipad ;) hulp wordt altijd gewaardeerd (A)
toedels

LabTeov 17-09-10 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JasonXGaming (Bericht 563405)
Het gaat erom dat mensen die op een forum komen, ook wel even zelf zoeken en niet klakkeloos een berichtje posten. Ik begrijp zijn reactie wel, maar het staat in dit topic al een stuk of 50x vermeld hoe het zit met de jailbreak (wanneer die komt) en de Unlock (of die er ook gelijk is..)...

Maar jouw strekking is ook duidelijk hoor.. Voor beide wat te zeggen natuurlijk..

Maar het is dus wel zo, de jailbreak zit eraan te komen. Wanneer weten we niet en we houden dit langs de lijn direct in de gaten!! Dus als hij er is, komt het gelijk op de frontpage!! De unlock KAN er gelijk bij zitten, maar reken daar niet op...

Hopelijk heb ik zo wat vragen weggenomen..

PS. Installeer op je iPhone het proggie IPC, en kijk daar gewoon regelmatig op. Dat laat je gelijk de frontpage zien en weet je dus of de jailbreak er is!!

Greetz Jay

Kleine voorvertoning van de Greenp0ison jailbreak voor de ipad....
http://www.quickpwn.com/wp-content/u...-jailbreak.jpg

Hoe kom je aan die pic?

blackburt 17-09-10 17:42

hoe kom je aan de jailbreak is een vele belangrijkere vraag :P

JasonXGaming 17-09-10 17:55

Is een jailbreak geweest voor de iPad... Niet voor de iPhone.. Maar zo zal het er wellicht uit komen te zien....

En om je iPhone al een leuke wallpaper te geven heb ik dit in elkaar gezet:

http://i21.photobucket.com/albums/b2...reenpoison.png

De link:
http://i21.photobucket.com/albums/b2...reenpoison.png

Greetz Jay

blackburt 17-09-10 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JasonXGaming (Bericht 563447)
Is een jailbreak geweest voor de iPad... Niet voor de iPhone.. Maar zo zal het er wellicht uit komen te zien....

ja dat snap ik :P , maar ik ga mrogen ipad kopen ..... welk systeem zit er dan op ? en kan ik die gelijk jailbreaken ?

toedels

NigelNL 17-09-10 18:05

Weet iemand of het programma ook Mac ondersteund?, of allebei, zou top zijn! :P

blackburt 17-09-10 18:30

thanks voor de wallpaper :D is echt top, vraagje kun je je slide unlock dinges ook verranderen in dat icontje ? van je iphone , als de jailbreak er is ? :P

toedels

JasonXGaming 17-09-10 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door blackburt (Bericht 563472)
thanks voor de wallpaper :D is echt top, vraagje kun je je slide unlock dinges ook verranderen in dat icontje ? van je iphone , als de jailbreak er is ? :P

toedels

Dat kan idd, maar daar heb je dan een thema voor nodig. Zelf heb ik Cydia ook 2 battery packs staan... zoek op JXG

Maar goed... Die mogelijkheid bestaat dus wel...

Gr. Jay

pakoboy 17-09-10 22:55

Helaas weer een dag voorbij zonder jailbreak :'(

DaMeastro 17-09-10 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pakoboy (Bericht 563677)
Helaas weer een dag voorbij zonder jailbreak :'(

Een troost, in de VS is de dag pas halverwege. Het is daar nu 14.19

LabTeov 17-09-10 23:20

America is 6 uur vroeger :)

DaMeastro 17-09-10 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LabTeov (Bericht 563692)
America is 6 uur vroeger :)

In Amerika zijn ook verschillende tijd zones.
En in bijv LA is het nu 14.19. Ok?

toosgrandioos 17-09-10 23:23

Even een bericht van chronic dev blog:
Many people in the comments are asking for a progress update. Any kind of update that we could actually give would be too technical for anyone to understand anyway, not to mention potentially reveal the exploit. Just know that things are going swimmingly and we are working as hard as we can. Any demos, screenshots, or *cough* download links will be posted to this blog before anywhere else, so keep an eye out!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:16.