iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Wanneer Jailbreak 4.1 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/71747-wanneer-jailbreak-4-1-a.html)

Possimpible 18-09-10 17:15

iPhone iOS 4.1 jailbreak greenpois0n update: iPhone iOS 4.1 Jailbreak Greenpois0n Update (RT!)

Laatste nieuws :)!

FreezyFreeze 18-09-10 17:38

Die is ook al een keer gepost :P

FF

MinM 18-09-10 17:58

imo wel nu lang aant duren voor de jailbreak kan hem echt gebruiken. ben bij de ongelukkige dat zijn SHSH blobs ni gesaved heb en een update naar 4.1 heb gedaan :s

char88 18-09-10 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MinM (Bericht 564114)
imo wel nu lang aant duren voor de jailbreak kan hem echt gebruiken. ben bij de ongelukkige dat zijn SHSH blobs ni gesaved heb en een update naar 4.1 heb gedaan :s


ik ken het gevoel, maar nog ff geduldig wachten en het is zeker de moeite waard

MinM 18-09-10 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door char88 (Bericht 564117)
ik ken het gevoel, maar nog ff geduldig wachten en het is zeker de moeite waard


ja kweetet alle vorige IOS versies had ik gejailbreaked jammer dak ik niet meer zo up to date ben gebleven met de jailbreakes en daarom dus niet mijn SHSH blobs heb gesaved om te downgraden

pepio 18-09-10 18:12

Ach, nog een paar dagen :)

blackburt 18-09-10 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 564064)
Jij schijnt te niet te weten dat een JB het werk is van onbetaalde vrijwilligers die er niet van wakker liggen dat jij moet wachten.

Als het wachten te lang duurt dan verkoop die iPhone en koop zo'n goedkope Android clone.

ik kan maar 1 ding zeggen ;) je hebt 100% gelijk!!!!

ipodtouchmastertje 18-09-10 20:01

Ik heb een iPod touch 2G 8gb (ios4.1) en ik ben hem nu aan het proberen te jailbreaken via deze stappen:

Ook 4.1 jailbreak voor de iPod Touch 2G en iPhone 3G (Update) | iPhowned.nl

weet iemand of dit werkt? volgens de reacties eronder wel maar zijn er meerdere die dit geprobeerd hebben?

civiccoupe 18-09-10 20:39

en is het gelukt? want dan kan ik ook

r.leerdam 18-09-10 20:52

ben benieuwd wanneer de jailbreak voor 4.1 komt....Heb bovenstaande geprobeerd maar is niet aan te raden bij iphone 3g. Je verliest daarmee de belfunctie. Met touch werkt het prima.

Daniel225 18-09-10 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 564064)
Jij schijnt te niet te weten dat een JB het werk is van onbetaalde vrijwilligers die er niet van wakker liggen dat jij moet wachten.

Als het wachten te lang duurt dan verkoop die iPhone en koop zo'n goedkope Android clone.

Hee ik ben niet achterlijk hoor tuurlijk weet ik dat wel, maar ze krijgen volgens mij wel donatie's
Daarbij neem ik niemand wat kwalijk, ik geef alleen aan dat ik het wachten een beetje zat wordt in een wat sacatie vorm, sorry hoor. Ik neem ook aan dat meerdere met mij zo denken/voelen.

dennis33 18-09-10 22:01

Werkt de bovenste stappen wel voor de 3GS? Groetjes dennis

Daniel225 18-09-10 22:18

Zo ver ik weet niet weet het bijna zeker.

dennis33 18-09-10 22:26

Ik wordt hier zo moe van he? van al dat wachten en dat alleen maar voor een jailbreakprogje:(

RalfdeBoer 18-09-10 22:54

Tja, en ik wacht ook nog op het unlock progje!!

FreezyFreeze 18-09-10 23:26

Dennis, wat voor versie is je Iphone 3G? want dat maakt nu uit, nu je niet meer kan downgrade naar een vorige versie door een geintegreerde handtekening

FF

gzminded 18-09-10 23:53

Blijf het grappig vinden dat er mensen zeuren over het tijdsbestek dat nodig is voor een goede gebruiksvriendelijke JB..............

Een ieder die hier GELEZEN heeft weet dat je moet wachten met upgraden tot er een JB is! moet je door omstandigheden upgraden kan je door wederom eerst te LEZEN zien hoe en of je kan downgraden zodat je de geliefde JB weer kan krijgen.

En dan nog de mensen die balen dat ze geen android hebben, mischien had je eerst kunnen LEZEN voor je de iphone nam als je zo vast zit aan een JB om een iphone naar je zin te maken.

Mensen, wacht gewoon in volle spanning af tot de HELDEN achter "onze" JB het weer geflikt hebben en ons GRATIS een gebruiksvriendlijke JB geven!

verder hoop ik dat ie er snel is.... over week of 2 komt mijn iphone4 en dan wil ik hem toch wel graag JBèn ;), nu nog maar genieten van mijn 3GS op 4.01 met JB

borgqueenx 19-09-10 00:03

ik word er ook erg moe van....maarja heb wel respect voor de hackers want het zijn echt pro's.
Maarja ik kan nu weinig met mn ipad zonder jailbreak...

exitjen 19-09-10 00:41

It's worth the waiting :)

binnenkort men ipad en iphone 4 jailbreaken :D

LabTeov 19-09-10 00:52

Mensen moeten niet zo janken.. Moeten al blij zijn dat er uberhaupt mensen tijd in steken.. En anders ga je zelf leren JB'en!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:08.