iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Wanneer Jailbreak 4.1 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/71747-wanneer-jailbreak-4-1-a.html)

Drillermaniac 19-09-10 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MinM (Bericht 564781)
jij hebt die ook niet nodig die SHSH blobs.

google: downgrade IOS 4.1 to 4.0 en je hebt uw tutorial om een downgrade te doen zonder uw SHSH blobs.

Downgrade iOS 4.1 To iOS 4, iOS 3.1.3, iOS 3.1.2




tinyUmbrella vind ik een raar programma de SHSH blobs van IOS 4.0 heeft die van alle iphone modellen buiten 3gs. jammer voor mij

Volgens mij snap ik iets niet, aangezien die link in stap 3 zegt dat ik die blobs wel nodig heb voor mijn iPhone 3Gs.

"Step 3: This step is only iPhone 4, iPhone 3GS and iPod Touch 3G/2G (MC) owners. Now Users need to use the SHSH blobs of the iOS4 firmware. If you don’t have an SHSH blob of the iOS 4/iOS 3.1.3/iOS 3.1.2 firmware, then you are out of luck. Read this tutorial on how to make a backup of iOS4 SHSH Blobs."

Wat zie ik verkeerd?

ipodtouchmastertje 19-09-10 20:39

Ook 4.1 jailbreak voor de iPod Touch 2G en iPhone 3G (Update) | iPhowned.nl

Heeft iemand dit met de iPod Touch 2G geprobeert met de ios 4.1?

mij lukte het gister namelijk NIET het is toch de bedoeling dat je ios 4.1 op je ipod heb staan en ios 4.0 gewoon op je bureaublad ofzo en die alleen bij redsn0w aanklikt?

MinM 19-09-10 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drillermaniac (Bericht 564894)
Volgens mij snap ik iets niet, aangezien die link in stap 3 zegt dat ik die blobs wel nodig heb voor mijn iPhone 3Gs.

"Step 3: This step is only iPhone 4, iPhone 3GS and iPod Touch 3G/2G (MC) owners. Now Users need to use the SHSH blobs of the iOS4 firmware. If you don’t have an SHSH blob of the iOS 4/iOS 3.1.3/iOS 3.1.2 firmware, then you are out of luck. Read this tutorial on how to make a backup of iOS4 SHSH Blobs."

Wat zie ik verkeerd?


voor de iphones met nieuwe bootrom. oude bootroms hebben shsh blobs niet nodig
dus vanaf 3gs is er een nieuwe bootrom geintroduceert door apple. maar sommige 3gs hebben de oude bootroms nog de allereerste en dat zijn in meeste gevallen amerikaanse modellen aangezien de eu modellen later op de markt kwamen

RNMC 19-09-10 21:14

Iphone 3g custom firmware en het werkt :d

Download iOS 4.1 Custom Firmware for iPhone 3G [Jailbroken] - Ultrasn0w

iPhone3G_Olé 19-09-10 21:18

Download link iPhone 3G iOS 4.1 cfw: 2shared - download iPhone1,2_4.1_8B117_Custom_Restore.ipsw

Geen bootlogo's
(H)activated
Cydia

Hoe installeer ik het met een Windows PC?

1.) Draai iREB
2.) Herstel via iTunes 10
3.) Wanneer dit gedaan is moet je ultrasn0w installeren, ook al is ie unlocked! (heeft te maken met de cfw, niet met je iPhone hoor, hij zal unlocked blijven bij software updates) Dit doe je door eerst repo666.ultrasn0w.com toe te voegen als source en dat ultrasn0w te installeren.
4.) Sorry, geen vierde stap...

DaMeastro 19-09-10 23:20

Had dit weekend wel een jailbreak verwacht:(

Beedeewee 19-09-10 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaMeastro (Bericht 565039)
Had dit weekend wel een jailbreak verwacht:(

Ik stiekem ook... Hopen dat ie deze week verschijnt! :)

Rutte 20-09-10 00:05

flauw.... wa een valse hoop hier allemaal :P

LabTeov 20-09-10 02:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pepio (Bericht 564882)
Heb je hier een bron van? Want dit lijkt me namelijk nogal lastig waar te maken.

Dat hebben ze ergens gepost, weet zo 1-2-3 niet meer waar, volgens mij twitter..

Daar stond dat ze na 4.1 alle JB's via Cydia konden en gingen releasen.. Vanwege die exploit

kimvb 20-09-10 07:59

Iemand die een custom wil posten van 4.1 voor 3G waar de iPhone niet mee ge (h)acitveerd word .
Baseband upgrade mag er in zitten is een unlockte versie.
Thx

nickholtus 20-09-10 08:05

Die costum staat een paar berichten boven die van u

Daniel225 20-09-10 09:15

Er gaan steeds meer geruchten dat Het Dev team wacht op 4.2. Dat betekent dat we zeker nog moeten wachten tot eind November als dat waar is.

Soon Soon Very soon.......................... after 3 months :D:D:D

Verlopig dus 1-0 voor apple.

Trikz 20-09-10 09:24

Das mooi genaaid dan iedereen blij maken met een dooie mus. Dat wordt wachten dus :(

cdhaens 20-09-10 09:34

werkt de custom firmaware 4.1 goed voor de 3G? iemand al geprobeerd?

indoow 20-09-10 09:34

Okeoke, nu bezig mijn 3g te jailbreaken op 4.1. Ben benieuwd of het lukt!

dennis33 20-09-10 09:35

Kun je geen gehackte custom 4.1 voor de 3GS met cydia erop via iTunes upgraden

SwooZy 20-09-10 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Daniel225 (Bericht 565099)
Er gaan steeds meer geruchten dat Het Dev team wacht op 4.2. Dat betekent dat we zeker nog moeten wachten tot eind November als dat waar is.

Soon Soon Very soon.......................... after 3 months :D:D:D

Verlopig dus 1-0 voor apple.

Onzin, ze hebben al de jailbreak en unlock voor 4.1 voor alle idevices. Deze moet alleen nog uitgebreid getest worden en in een mooi programma verwerkt worden zodat het met 1 klik op de knop uitgevord kan worden. Zoals eerder vermeld, er is een bootrom exploit gevonden dus kan alleen hardwarematig opgelost worden door apple. Lijkt me dus zeer onwaarschijnlijk dat ze gaan wachten tot 4.2.

Weet alleen niet zeker hoe het zit met 4.2 voor de ipad, of deze gebruik maakt van de zelfde exploit.

Geduld geduld geduld...

Tr1bal 20-09-10 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhone3G_Olé (Bericht 564931)
Download link iPhone 3G iOS 4.1 cfw: 2shared - download iPhone1,2_4.1_8B117_Custom_Restore.ipsw

Geen bootlogo's
(H)activated
Cydia

Hoe installeer ik het met een Windows PC?

1.) Draai iREB
2.) Herstel via iTunes 10
3.) Wanneer dit gedaan is moet je ultrasn0w installeren, ook al is ie unlocked! (heeft te maken met de cfw, niet met je iPhone hoor, hij zal unlocked blijven bij software updates) Dit doe je door eerst repo666.ultrasn0w.com toe te voegen als source en dat ultrasn0w te installeren.
4.) Sorry, geen vierde stap...


Moet je telefoon hiervoor al gejaibreaked zijn met oudere FW? tenminste dat las ik bij Ultrasn0w

dennis33 20-09-10 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhone3G_Olé (Bericht 564931)
Download link iPhone 3G iOS 4.1 cfw: 2shared - download iPhone1,2_4.1_8B117_Custom_Restore.ipsw

Geen bootlogo's
(H)activated
Cydia

Hoe installeer ik het met een Windows PC?

1.) Draai iREB
2.) Herstel via iTunes 10
3.) Wanneer dit gedaan is moet je ultrasn0w installeren, ook al is ie unlocked! (heeft te maken met de cfw, niet met je iPhone hoor, hij zal unlocked blijven bij software updates) Dit doe je door eerst repo666.ultrasn0w.com toe te voegen als source en dat ultrasn0w te installeren.
4.) Sorry, geen vierde stap...


Hierboven zeg je dat we dan iREB nodig hebben voor windows.
Alleen hebben we alles gedaan wat jij zegt en de stappen gevolgd volgens het programma, alleen gaat iREB niet in crash modus.
Hoe kunnen we dat wel voor elkaar krijgen, want we hebben geloof ik alles al geprobeerd.
We hebben van iH8sn0w - iREB V3.1.2 For Windows-English
Nieuwere versies kunnen we nog niet vinden om te ownloaden zonder dat je ervoor moet betalen.
Iemand tips?
Hij is al eerder gejailbreakt geweest op een oudere firmware maar hebben geen shsh of zoiets bewaard via cydia.

groetjes Martine (vrouw van Dennis) ik heb een Iphone 3G 16GB zwart firmware 4.1

mickeymouse2112 20-09-10 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SwooZy (Bericht 565113)
Onzin, ze hebben al de jailbreak en unlock voor 4.1 voor alle idevices. Deze moet alleen nog uitgebreid getest worden en in een mooi programma verwerkt worden zodat het met 1 klik op de knop uitgevord kan worden. Zoals eerder vermeld, er is een bootrom exploit gevonden dus kan alleen hardwarematig opgelost worden door apple. Lijkt me dus zeer onwaarschijnlijk dat ze gaan wachten tot 4.2.

Weet alleen niet zeker hoe het zit met 4.2 voor de ipad, of deze gebruik maakt van de zelfde exploit.

Geduld geduld geduld...

ja zeker hebben ze dat, alleen dat roepen ze al een tijd..soon soon, geduld geduld.......


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:30.