Downgrade 4.1 geen SHSH nodig. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) En voor de ipad? Ih8fw3.2.2......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
En voor de ipad? Ih8fw3.2.2...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
heb dit gedaan met mijn 3g van 4.1 naar 4.0.1.
alles ging goed maar na de jailbreak en unlock werkt mijn wlan soms niet en blijft zoeken naar netwerk(mobistar) |
|
|||
|
|||
het is mij hier ook gelukt maar na de unlock krijg ik langst geen kanten netwerk door :s
mobistar, base, proximus werken allemaal niet na de fw downgrade :s grtz |
|
|||
|
|||
ik vrees dat we moeten wachten.
het komt door de modemfirmware 05.14.02 |
|
|||
|
|||
Toppie, meteen gelukt op de iphone 3gs van 4.1 naar 4.01.
Hartelijk bedankt voor de goede uitleg! Alleen moet je notepad openen als administrator! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja klopt, ik zie het net ook dat hij blijft zoeken naar netwerk! Ultrasnow maar weer verwijderen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Met mijn 3g gelukt, alleen geen backup van mij iPhone dus alle apps zijn verdwenen, even kijken of ik er wat kan terugzetten via mijn iPad...geen idee ben nog een beetje een leek.
|
|
|||
|
|||
waneer denk je presies dat de jailbreak nu echt zal uit komen wat is n paar daagen bij jou
|
|
|||
|
|||
Vraagje ik ben totaal nieuw in het downgraden/jailbreaken etc van iPhones. Heb zelf een 3gs met daarop iOS 4.1, is het mogelijk om deze via deze manier te downgraden of moet ik daarvoor ooit dit shsh bestand of iets dergelijks geupload hebben naar dat cydia? (Ik heb nog nooit eerder een jailbreak uitgevoerd)
Mijn vraag is dus, ben ik te laat? PS ik heb de handelingen uitgevoerd en ik krijg steeds de 3194 error. Als ik via tinyumbrella de shsh wil ophalen van 4.0.1 dan krijg ik: Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Werkt perfect hier.
Inderdaad het kladblok even als admin opstraten. Daarna fluitend |
|
|||
|
|||
Dit werkt binnen 10 minuten! Dikke prima!
|
|
|||
|
|||
Helaas, werkt niet op mijn 3gs 4.1 met nieuwe bootrom.
|
|
||||
|
||||
3G downgrade 4.1 naar 4.0 zonder shsh helaas alleen voor de MB modellen
Hoi allemaal ik heb de iphone van mijn vrouw weten te downgraden van 4.1 naar 4.0 zonder dat ik de shsh file had.
En daarna heb ik hem gejailbreakt via JailbreakMe Met deze downgrade en jailbreak hoef je dus niet te wachten meer op de windowsversie voor de jailbreak. Dit heb ik via Youtube ontdekt en het werkt echt dus ik heb weer een gelukkkige vrouw. Dit is het filmpje op YouTube: YouTube - downgrade with out shsh blobs 4.1 to 4.0(mb models only) Het werkt alleen voor de MB modellen. download redsn0w: 4shared.com - free file sharing and storage - download download sn0wbreeze: sn0wbreeze-V1.7.exe download de 4.0 firmware: ios 4.0 iPod, iPhone and iPad Firmware Download kies je model en download. Deze downloads staan ook allemaal onder het filmpje maar als je ze alvast download hoef je dat niet meer te doen. kijk naar het filmpje en doe het na. Heel simpel alleen is het jammer dat de kwaliteit van het filmpje zo slecht is. Maar wij hebben dit gedaan en we kunnen weer alles doen We zijn nu alleen nog aan het kijken hoe we die van mij kunnen downgraden zonder shsh stap voor stap. Laten jullie weten of jullie dit ook gelukt is? Groetjes Dennis |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb alles wat hierboven is beschreven geprobeerd!!! Maar kan niet downgraden... Krijg steeds error 3194..
Word er gek van.. Iemand een oplossing!!! Zou erg welkom zijn, of de jailbreak van 4.1 moet heel snel komen.. |
|
||||
|
||||
Het is mij succesvol gelukt om te downgraden van 4.1 naar 4.0.1.
Vervolgens ge-jailbreaked en custom 4.1 JB via Snowbreeze erop geknald. Hij loopt als een tierelier.
|
|||
|
|||
ik krijg fout 1601 met ipod touch mc model:S wie helpt mij"?
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hulp nodig met shsh en tiny umbrella. | Bro | Jailbreak apps en thema's | 2 | 12-05-11 21:39 |
iPhone: Jailbreak na downgrade 4.2 zonder SHSH backup ? | iPower | Jailbreak | 8 | 31-01-11 20:20 |
iPhone: iPhone 4 SHSH gegevens opslaan nodig? | ballegooier | Jailbreak | 7 | 09-11-10 23:46 |
iPhone: Downgrade New Bootrom (MC model) zonder shsh | dylankieft | Jailbreak | 2 | 27-07-10 10:17 |
iPhone: Downgrade van 4.0.x naar 3.1.3 (Geen SHSH's 3.1.3 Nodig!) | DarkMessiah | Jailbreak | 0 | 23-07-10 14:28 |
|
|