Downgrade 4.1 geen SHSH nodig. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door boywonder64 Omdat mijn iphone na het uprgraden naar 4.1. geen netwerk verbinding meer kon vinden heb ik geprobeerd om mij Iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Laatste stap
hallo
ik heb alle stapjes gevolgd enkel bij de laatste gaat het mis. ik kan helaas niet klikken op firmware ubrella (out of device) dat is bij mij grijs gekleurd. kan jij hier even bij helpen aub? |
|
|||
|
|||
hallo. ik heb het nog eens geprobeerd, en nu kwam de knop wel tevoorschijn. nu is men iphone helemaal de kluts kwijt hij herkend geen simkaart meer, kan enkel noodnummers bellen. ik zit dus volledig vast. kan iemand me aub helpen om terug naar oude status te geraken want begin radeloos te worden?
Mvg |
|
|||
|
|||
simkaart eruit en derin
aansltuien op Ituens en herstellen en voor de rest deze topic hoeft niet meer want je kan 4.1 gewoon jailbreaken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hulp nodig met shsh en tiny umbrella. | Bro | Jailbreak apps en thema's | 2 | 12-05-11 21:39 |
iPhone: Jailbreak na downgrade 4.2 zonder SHSH backup ? | iPower | Jailbreak | 8 | 31-01-11 20:20 |
iPhone: iPhone 4 SHSH gegevens opslaan nodig? | ballegooier | Jailbreak | 7 | 09-11-10 23:46 |
iPhone: Downgrade New Bootrom (MC model) zonder shsh | dylankieft | Jailbreak | 2 | 27-07-10 10:17 |
iPhone: Downgrade van 4.0.x naar 3.1.3 (Geen SHSH's 3.1.3 Nodig!) | DarkMessiah | Jailbreak | 0 | 23-07-10 14:28 |
|
|