Nieuwe iphone 4 updaten naar 4.1 ivm jailbrake discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Okee, heb ik nog 1 laatste vraag, ik ga de iPhone nu sowieso opdaten naar 4.1, dat scheelt me straks weer moeite. Zal ik dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Okee, heb ik nog 1 laatste vraag, ik ga de iPhone nu sowieso opdaten naar 4.1, dat scheelt me straks weer moeite.
Zal ik dit op de originele manier doen of moet dit alsnog via Umbrella? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Jij wilt later nog een KPN simkaart gebruiken, dus via Tiny Umbrella is wel handig
|
|
|||
|
|||
Hardstikke bedankt voor je hulp, waardeer ik echt.
Ik zal dit forum in de gaten houden over wanneer de jailbreak beschikbaar is. Nogmaal bedankt voor je hulp, fijne avond nog! |
|
|||
|
|||
Nou voordat ik las dat je het via umbrella moest doen had ik iTunes dus al aanstaan met upgraden naar 4.1
KPN gebruiker .... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dan zal jij nog langer moeten wachten :\ |
|
|||
|
|||
help, ik ben een totaat groentje als het om iphone 4 gaat en ik wilk graag cydia instaleren, maar moet ik dan jailbraken? en hoe moet dat dan??? please help!!!
|
|
|||
|
|||
Hierover kan je alles vinden op dit forum en op Google. Wanneer je je iPhone jailbreaked dan wordt cydia automatisch geïnstalleerd. Als je firmware 4.0.1 hebt kun je je iPhone heel makkelijk jailbraken door in safari naar jailbrakeme te gaan. Heb je firmware 4.0.2 of 4.1 dan zal je moeten wachten op een nieuwe jailbrake dat duurt nog wel even.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Wel op niet updaten ivm unlock ? | langedraal | Unlock | 3 | 18-05-11 13:32 |
Vraag ivm updaten | tmagusjr | iPhone algemeen | 5 | 25-04-11 14:49 |
iPhone: iPhone met 3.1.3 updaten naar nieuwe versie | stefaaaan | Jailbreak | 6 | 10-01-11 16:23 |
Updaten naar nieuwe OS | Vosjuh | Archief | 1 | 18-04-10 01:21 |
iPhone: Nieuwe iPhone 3GS updaten naar 3.1 + Backup herstellen | borgqueenx | Jailbreak | 12 | 23-09-09 11:22 |
|
|