IOS 4.1 jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wow&now Ik krijg elke keer code 1015 met herstellen in itunes!!!! ik word er helemaal gek van. heeft iemand hier een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je al op 4.1 zit kan je het device niet jailbreaken ,staat ook in het begin van het filmpje. Dit gaat meer om te upgraden naar 4.1 en een jailbreak behouden...die je ook moet hebben om het uit te voeren. Voor de reguliere Jailbreak moeten we nog geduld hebben |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Het is toch mogelijk om te downgraden naar 3.1.3 of 3.2.3? Met 4.1 of is dat ook Niet mogelijk met iTunes 10
En daar krijg ik telkens die foutmelding grtz |
|
||||
|
||||
Kan... als je slim ben geweest en op "make my life easier" heb gedrukt in Cydia en daarmee je dus je shsh//blobs heb gesaved
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan zal het bij mij vast niet werken omdat ik al 4.1 niet gejailbreaked er op heb staan. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
yep. Je kan er nog voor kiezen om met sbsettings je ssh uit te zetten (gaat wel weer automatisch aan als je je iphone opnieuw opstart), dan kan er niet eens verbonden worden.
|
|
|||
|
|||
The greenpois0n jailbreak software uses the SHAtter exploit which jailbreaks all iPhone and iPod touch and iPad hardware for life, and it will be released for Windows, Mac, and Linux users before Apple releases the iOS 4.2 update. iOS 4.2 beta 2 update was recently released and many users have e-mailed us asking whether or not the creators of the greenpois0n jailbreak plan on waiting until iOS 4.2 comes out to release greenpois0n. As I mentioned in my previous post, greenpois0n release is just days away.
The final version of iOS 4.2 software is not going to come out until some point in November, so the greenpois0n jailbreak will be released before then. I know a lot of you here are anxiously awaiting to jailbreak iOS 4.1, don’t worry the wait won’t be much longer. In the past jailbreaks haven’t ever taken this long to be completed, but you have to understand that Apple is making the cat and mouse game harder and the jailbreak teams must work harder to bring out the jailbreak to you all. Please stop complaining about greenpois0n or repeatedly asking for an ETA. You can Subscribe to QuickPWN by Email and you’ll receive an e-mail notification once greenpois0n download links are up on the greenpois0n download page. |
|
|||
|
|||
Als je een SHSH file hebt opgeslagen van firmware 3.1.2 of 3.1.3 kun je wel een jailbreak uitvoeren voor firmware 4.1. Dit werkt niet op de iphone 4. Wel werkt het op de 3G of 3Gs. Ben je afhankelijk van een unlock is deze methode overbodig. Er is nog geen unlock uit voor firmware 4.1. Tenzij de baseband niet geupdate wordt tijdens het restoren van de custom firmware.
Volg de volgende stappen: 1. Downgrade naar firmware 3.1.2 of 3.1.3 behulp van SHSH 2. Na het downgraden moet je spirit gebruiken om te jailbreaken (niet BlackRa1n) 3. Open cydia en voeg de volgende repo toe: iWOOWIZ Repo. Installeer spirit2pwn. 4. Via de snowbreeze 2.0.1 kun je een custom firmware 4.1 maken. Activated of unactivated, afhankelijk van jullie situatie. 5. Pas de host file aan. Deze kun je vinden onder c:\windows\system32\drivers\etc. Open de host file in kladblok en voeg de volgende regel toe: 74.208.105.171 gs.apple.com 6. Zorg dat je de laatste versie van iTunes geinstalleerd heb op je pc. De laatste versie is momenteel 10.0.1. 7. Open iTunes en sluit je iphone aan. Selecteer de custom firmware die je in stap 4 gemaakt heb door shift + herstel. Na stap 7 heb je een een iphone 3G of 3Gs die gejailbreakt is op firmware 4.1. Deze methode heeft perfect gewerkt bij mij. Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk dat het verschil zit in de 3G of 3GS. Ik heb een 3G en had een niet gejailbreakte iOS4.1 erop staan. De iPhone was ook nog nooit eerder gejailbreakt geweest. Als ik het zo een beetje lees heb ik dus veel mazzel gehad? Ik heb puur en alleen de custom rom aangemaakt met snowbreeze 2.0.1. (iPhone nog niet aangesloten op pc) en daarna snowbreeze 2.0.1. meteen gesloten. iPhone aangesloten, iTunes laten syncen, iPhone uitgezet, iTunes aan laten staan, iReb gestart en verder zoals beschreven is (stap voor stap). |
|
|||
|
|||
Citaat:
dan dien je dus iedere keer ssh uit te schakelen. maar in principe ben je na wijzigen van de wachtwoorden dus redelijk safe begrijp ik.... ik zal het in gedachte houden |
|
|||
|
|||
AlonzoMusic,
Heeft mij stappenplan gewerkt bij jou? Citaat:
|
|
|||
|
|||
Even voorop gesteld, ik heb niet gedowngrade..
Van iOS4.1 dus naar de gejailbreakte iOS4.1 De custom rom aangemaakt met Snowbreeze 2.0.1. exact volgens de handleiding zie hier: Guide to Jailbreak iOS 4.1 on iPhone 3GS/3G & iPod Touch Using Sn0wBreeze 2.0 - ios 4.1 sn0wbreeze, jailbreak guide, jailbreak ios 4.1, jailbreak ios 4.1 tutorial, Jailbreak iPhone 3GS, jailbreak iphone 3gs 4.1, sn0wbreeze 2.0, Ultrasn0w, unlock ios 1 verschil, ik heb de iPhone niet geconnect zoals snowbreeze aangeeft na bakken van de custom rom maar heb snowbreeze meteen afgesloten. hierna pas de iphone aangesloten om te syncen met itunes en direct volgende stappen uitgevoerd. Citaat:
|
|
|||
|
|||
Gelukkig kreeg je geen error 1604 melding. Dat was bij mij wel het geval toen ik van een IOS4.1 naar een gejailbreakte IOS4.1 ging. Daarom moest ik downgraden naar firmware 3.1.3 en spiritp2w installeren via cydia. Dit voorkomt dat je een error 1604 krijgt.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik krijg het dus niet voor elkaar met Sn0wbreeze. Heb het 6 keer geprobeerd maar krijg geen carrier ondanks dat ik een simlock vrij toestel heb. Heb een VMWare image van MAC OSx op mijn Win 7 draaien en via Redsn0w wat nu allen nog op de MAC werkt de iPhone jailbreak uitgevoerd en werkte gelijk de eerste keer en super snel.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
was de oplossing het vinkje Activate uitzetten in snowbreeze?
yep inderdaad |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoi luitjes hier,
Even een vraagje: ik heb in cydia op mijn telefoon staan SHSH:IOS 4.0 , 4.0.1 , 4.0.2 , 4.1 staan hoef ik dat dan niet meer te doen in tinyumbrella ? Ten 2e , ik wil ook graag naar 4.1 , maar is de iphone 3G dan nog zo traag of is er degelijk verbetering in ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
|
|