//

IOS 4.1 jailbreak

IOS 4.1 jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door braklap Volgens mij zijn het gewoon prutsers daar bij dat Dev-blog. Hoe moeilijk is het nou om een bestaande methode op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 06-10-10, 18:47
Datamonster Datamonster is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Regio Utrecht
Berichten: 223
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door braklap Bekijk bericht
Volgens mij zijn het gewoon prutsers daar bij dat Dev-blog. Hoe moeilijk is het nou om een bestaande methode op een nieuwe exploit te gebruiken.

Volgens mij komen ze er gewoon niet uit en blackmailen ze de rest. Kijk: twee weken later dan de release kan ik in komen maar we zijn ondertussen weken verder en ze hebben nog geen bewijs van prestatie naar buiten gebracht. Share die knowledge anders even op een wiki en laat er meer mensen aan prutsen.
Gelukkig zitten er meer van die idioten op het net die het wel eventjes doen.
Helaas zijn Geohot & het dev team de enige die altijd over de brug komen.
__________________
Ipad4 32G 3G [/COLOR]7.0.3 JB Iphone 4S 64G White 7/0.3 iPhone 5s 32g Silver, iPad Mini 2 16g White,iPhone 6 Plus 64g Spacegrey, iPhone 6s Plus Rose Gold
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 06-10-10, 19:28
DaMeastro DaMeastro is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 423
Standaard

Duurt wel lang inderdaad.
Volgens de laatste tweet duurt het nog 'dagen' en geen 'weken'.
Dus ja....:S
  #63  
Oud 06-10-10, 22:34
Dpac Dpac is offline
• iOS 4.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: zelhem
Berichten: 34
Standaard

gisteren stond er 3 dagen
dus vandaag zijn het er 2

over een paar uur nog maar 1


link ->>IPhone
  #64  
Oud 06-10-10, 23:02
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dpac Bekijk bericht
over een paar uur nog maar 1 link ->>IPhone
Het zou mooi zijn als dit klopt, maar je bron behoort niet tot de officiële.

Officiële informatie vind je volgens @chronicdevteam hier:

Once again, the only legit places to get greenpois0n info is from this twitter, or http://chronic-dev.org/blog (bron: @chronicdevteam)

En wanneer (ook) het dan zo ver is, vind je de jailbreak hier:

http://greenpois0n.com is the only website that we control, so even if any others might be legit, we cannot endorse them. (bron: @chronicdevteam)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #65  
Oud 06-10-10, 23:26
Dpac Dpac is offline
• iOS 4.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: zelhem
Berichten: 34
Standaard

het zou wel mooi zijn, ben echt moe van het wachten net als duizenden anderen haha
  #66  
Oud 07-10-10, 15:24
JeroenMeister JeroenMeister is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 1
Stuur een bericht via MSN naar JeroenMeister
Standaard

Ik heb mijn iPhone 3G iOS 4.1 gejailbreakt met sn0wbreeze zoals eerder verteld. Had eerst problemen met verbinden met iTunes en geen netwerk van T-Mobile. Bij het aanmaken van de custom IPSW heb ik activatie uitgevinkt en het opnieuw geprobeerd. Alles werkt nu super, behalve dat mijn iPod functie op de iPhone niets doet! Ik voeg muziek toe in iTunes, en iTunes geeft ook weer dat er muziek op mijn iPhone staat. Als ik vervolgens de iPod functie open geeft ie aan dat er geen content is. Ook na het zoeken naar nieuwe content blyft ie deze melding geven.

Iemand hier ook last van, of een oplossing hiervoor??
  #67  
Oud 07-10-10, 16:37
c89Vl c89Vl is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 9
Standaard

Ik weet niet of het waar is, maar 10-10-10 een leuke release datum?
Je weet maar nooit met dat ''dev team''.
Groet!
  #68  
Oud 07-10-10, 16:45
Possimpible Possimpible is offline
• iOS 10.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 109
Standaard

Net gejailbreaked met behulp van SHATTER,
trek kabel uit mn telefoon, krijg ik dit
  #69  
Oud 07-10-10, 16:47
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Possimpible Bekijk bericht
Net gejailbreaked met behulp van SHATTER,
trek kabel uit mn telefoon, krijg ik dit
En voordat iedereen begint te reageren die het niet doorheeft, het is een geintje
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #70  
Oud 07-10-10, 16:49
Possimpible Possimpible is offline
• iOS 10.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
En voordat iedereen begint te reageren die het niet doorheeft, het is een geintje
Haha, precies, kwam hem tegen op chronic dev team (chronicdevteam) on Twitter
Hopelijk issie er snel!
  #71  
Oud 08-10-10, 06:13
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

The greenpois0n jailbreak software for iOS 4.1 is what many jailbreak fans have been craving for. Finally, the Chronic Dev Team, the makers of the greenpois0n software have announced that greenpois0n is going to be released on 10/10/10 at 10:00 GMT. I’m glad that the release date has been announced because so many of you have been complaining in the comments, and insulting the makers of greenpois0n.

Now that the greenpois0n release date is announced, those that were accusing greenpois0n of being fake, cussing in the comments, and insulting the makers of greenpois0n can keep quiet. I hope those that said negative comments will apologize and thank Chronic Dev Team for the jailbreak. You have to realize that what they did is not your typical jailbreak, and it’s a very big thing.

If you want to download greenpois0n, go to the greenpois0n download page on 10/10/10 at 10:00 GMT and we will have the download links up. I’ll work on making a guide too and will try to have it up ASAP. Also follow @QuickPWN on Twitter because we will tweet the moment greenpois0n is released.
  #72  
Oud 08-10-10, 16:24
Phil from belgium's schermafbeelding
Phil from belgium Phil from belgium is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sint-Niklaas
Berichten: 104
Standaard

Misschien een domme vraag, maar kunnen wij de gedupeerden die nu met iphone 3G JB (via sbowbreeze2.02.) iOS4.1 baseband 05.14.02 ook gebruik maken van het groene gif ?
Of wordt het voor ons afwachten op een Ultrasow update
__________________
Greetings, Phil from Belgium (not the prince )
  #73  
Oud 08-10-10, 17:43
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phil from belgium Bekijk bericht
Misschien een domme vraag, maar kunnen wij de gedupeerden die nu met iphone 3G JB (via sbowbreeze2.02.) iOS4.1 baseband 05.14.02 ook gebruik maken van het groene gif ?
Of wordt het voor ons afwachten op een Ultrasow update
Ik denk dat je/ze dan eerst een normale restore zullen moeten doen en dan jailbreaken.
  #74  
Oud 08-10-10, 17:48
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phil from belgium Bekijk bericht
Misschien een domme vraag, maar kunnen wij de gedupeerden die nu met iphone 3G JB (via sbowbreeze2.02.) iOS4.1 baseband 05.14.02 ook gebruik maken van het groene gif ?
Nee:

De SHAtter-expoit waarop de jailbreak-tool gebaseerd is werkt alleen in combinatie met de bootrom van de op de A4-chip gebaseerde iDevices: de iPhone 4, 4e generatie iPod touch, iPad en de vernieuwde Apple TV.

Zie verder: Greenpois0n jailbreak voor iOS 4.1 op 10-10-2010 (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl
  #75  
Oud 08-10-10, 18:11
Jane_1983 Jane_1983 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 32
Standaard

Ik snap er nu even helemaal niks meer van.....heb mijn iphone van fw 3.0.1 geupdate via itunes naar fw 4.1 via itunes. Hij was gejailbreakt (vorig jaar augustus gedaan)

Kan ik hem nu niet meer jailbreaken? Kreeg het advies om eerst 4.1 erop te zetten en daarna te jailbreaken met snowbreeze.

Krijg snowbreeze niet eens opgestart..... dus nu een iphone zonder jailbreak
  #76  
Oud 08-10-10, 18:53
Dyna20 Dyna20 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jane_1983 Bekijk bericht
Ik snap er nu even helemaal niks meer van.....heb mijn iphone van fw 3.0.1 geupdate via itunes naar fw 4.1 via itunes. Hij was gejailbreakt (vorig jaar augustus gedaan)

Kan ik hem nu niet meer jailbreaken? Kreeg het advies om eerst 4.1 erop te zetten en daarna te jailbreaken met snowbreeze.

Krijg snowbreeze niet eens opgestart..... dus nu een iphone zonder jailbreak
Ja nu heb je wel een probleem, als je hem via Itunes hebt geupdate. Maar als je al een jailbreak had neem ik aan dat je je shsh gegevens hebt? Dan kan je weer downgraden en dan weer jailbreaken.

En met snowbreeze installeer je een custom firmware.

Laatst gewijzigd door Dyna20; 08-10-10 om 18:55.
  #77  
Oud 08-10-10, 19:40
Jane_1983 Jane_1983 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dyna20 Bekijk bericht
Ja nu heb je wel een probleem, als je hem via Itunes hebt geupdate. Maar als je al een jailbreak had neem ik aan dat je je shsh gegevens hebt? Dan kan je weer downgraden en dan weer jailbreaken.

En met snowbreeze installeer je een custom firmware.
Nou heb ik dat gedaan op mijn oude laptop en die heb ik niet meer, dus dan is het voor mij gewoon afwachten totdat 4.1 te jailbreaken is toch?
  #78  
Oud 08-10-10, 19:48
Dyna20 Dyna20 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jane_1983 Bekijk bericht
Nou heb ik dat gedaan op mijn oude laptop en die heb ik niet meer, dus dan is het voor mij gewoon afwachten totdat 4.1 te jailbreaken is toch?
Heb je ze niet via Cydia opgeslagen dan? Zoja staan ze gewoon op de server van Saurik.
  #79  
Oud 08-10-10, 20:08
Jane_1983 Jane_1983 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dyna20 Bekijk bericht
Heb je ze niet via Cydia opgeslagen dan? Zoja staan ze gewoon op de server van Saurik.
Ik was al blij dat ik het vorig jaar zelf heb kunnen jailbreaken..... denk niet dat ik dat gedaan heb. Maar ja ben niet ongeduldig dus wacht gewoon ff af
  #80  
Oud 08-10-10, 20:31
Dyna20 Dyna20 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jane_1983 Bekijk bericht
Ik was al blij dat ik het vorig jaar zelf heb kunnen jailbreaken..... denk niet dat ik dat gedaan heb. Maar ja ben niet ongeduldig dus wacht gewoon ff af
In principe hoef je zelf niet veel te doen om die gegevens te backuppen. Zodra je de eerste x Cydia opstart, zou je een melding gehad moeten hebben met "Make me life easier" en als je ja gedrukt hebt slaat hij automatisch na elke update vanuit Apple je ShSh gegevens op van die betrefende firmware. Maar als je het niet zeker weet wordt het lastig.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 KSH Jailbreak 0 30-11-10 18:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:51.