iphone 4 staat op slide voor emergency discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) top man erg bedankt voor je uitleg dus ik maak hier uit op nu dat het wel handig is om zo'n simkaart aan te schaffen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
top man erg bedankt voor je uitleg
dus ik maak hier uit op nu dat het wel handig is om zo'n simkaart aan te schaffen maar dat het niet noodzakelijk is ? omdat als we de jailbreak hebben straks ik wel mijn iphone kan gebruiken maar nog niet bellen tot dat er een unlock is |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
De simkaart zorgt ervoor dat je van de emergency scherm af bent.
Je komt gewoon in de iphone zelf terecht (kan je gewoon alles doen behalve bellen/smsen zeg maar) en vanuit daar zal je het moeten jailbreaken en later unlocken. Als je eenmaal geunlockt heb kan je die phonebook simkaart eruit halen en je eigen simkaart erin doen. Dus het is wel noodzakelijk er 1 te nemen in dit geval aangezien je dus niet weet welke provider je hebt en je iphone wel geactiveerd moet worden voor de jailbreak en unlock. Laatst gewijzigd door Melvin18; 04-10-10 om 11:25. |
|
|||
|
|||
Tatatataaaaaaaprepay van t-moblie erin en hij doet het weer.
nu maar wachten op een jailbreak als die ooit nog komt ? lol |
|
|||
|
|||
ah goed zo dat is goed nieuws .
succes! |
|
|||
|
|||
hoi,
je moet het activeren met de originele simkaart. als je die niet hebt moet je online een phonebookcard kopen heb ik ook gehad. nadat je geactiveerd hebt werkt alles weer maar is je telefoon niet jailbroken en niet simlockvrij. even wachten op de nieuwste jailbreak en dan unlocken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: slide 4 emergency... | ihanneke | Unlock | 2 | 26-10-10 16:59 |
iphone 2g loopt bast op sherm ''slide for emergency'' help!! | harmpie94 | Archief | 5 | 09-04-10 23:45 |
slide for emergency | keesdr | Archief | 2 | 13-01-10 20:20 |
Slide to emergency??? | necarten | iPhone algemeen | 8 | 20-08-08 10:42 |
Slide for emergency | lema | Unlock [archief] | 3 | 12-02-08 00:25 |
|
|