Fouten/Problemen na succesvol jailbreaken Iphone 3G os4.1 , mbv sn0wbreeze discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen, Na lange tijd succesvol gedraaid te hebben op OS 3,1,2 leek het me nu eens tijd om deze te updaten. Hier dus mee begonnen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fouten/Problemen na succesvol jailbreaken Iphone 3G os4.1 , mbv sn0wbreeze
Mensen,
Na lange tijd succesvol gedraaid te hebben op OS 3,1,2 leek het me nu eens tijd om deze te updaten. Hier dus mee begonnen. Het jailbreaken zelf bleek geen probleem, deze kwamen echter pas erna Na het laden van de "custom" firm en het activeren start de iphone zonder problemen op. maar nu blijkt dat de iphone geen bereik heeft. (ik werk met officieel tmobile abo), Op verschillende forums hb ik wel al gevonden dat ik dan "ultrasnow" kan downloaden, echter zou ik niet weten hoe ik dat doe zonder bereik? of is hier een andere oplossing voor? Buiten het probleem met het bereik was er een probleem met het terugzetten van een backup via itunes. Hier geeft hij de fout dat er iets tijdens het maken van de laatste backup iets fout is gegaan. Na lang zoeken op internet heb ik niet kunnen vinden wat hierop de oplossing kan zijn. Dus mijn vraag aan jullie is, is dit uberhaupt wel mogelijk? (want uit testen met andere telefoon blijkt dat de backup wel degelijk volledig/juist is) in iedergeval al bedankt voor de reactie. cia0, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ultrasn0w kan toch gewoon via je Wi-Fi gebruiken.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
GPS-problemen door fouten in iOS? | robenroute | iPhone algemeen | 2 | 07-10-10 22:47 |
iPhone: Problemen met jailbreaken en unlocken Iphone. | Brendanoz | Jailbreak | 0 | 03-10-09 19:11 |
problemen met jailbreaken | Dirruk10 | Archief | 2 | 05-04-09 23:49 |
Problemen met Jailbreaken | m-24 | Unlock [archief] | 3 | 10-02-08 19:13 |
|
|