Probleem 2G discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb vandaag mijn 2G via itunes 10 geupdate naar FW3.1.3. Daarna wilde ik hem jailbreaken via Spirit, na een half uur nog steeds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem 2G
Hallo,
Ik heb vandaag mijn 2G via itunes 10 geupdate naar FW3.1.3. Daarna wilde ik hem jailbreaken via Spirit, na een half uur nog steeds een roze/ paarsig scherm. Mn Iphone losgekoppeld. Met het opnieuw opstarten bleef toen alleen het apple logotje staan. Daarna in de recovery mode opnieuw herstelt. Als ik hem nu opstart kom in het scherm dat ik alleen noodoproepen kan doen, via noodoproep kan ik echter wel gewoon met bijvoorbeeld mijn thuis nummer bellen. Dus ik kan wel met mn vodafone kaartje bellen? Wat kan ik nu doen om hem weer "normaal" krijgen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb de oplossing gevonden, voor degene die met hetzelfde probleem zitten:
http://www.ifoneguide.nl/1499/iphone...s-handleiding/ |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Netwerk probleem en ander probleem | Dannybevers | iPhone algemeen | 0 | 21-11-09 01:19 |
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? | satfreak1969 | iTunes | 0 | 22-09-09 16:05 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
|
|