Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tgc_9012 Iemand? Lijkt me wel belangrijk. En kan je deze jailbreak helemaal wissen door te restoren? Of blijven er sporen achter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zit je op 4.0.1 --> Upgraden naar 4.1 met firmwareumbrella (zie handleiding elders op dit forum) daarna jailbreaken en indien gewenst unlocken. 4.1 dan heb je de nieuwe baseband en kun je gewoon jailbraiken. unlock is niet mogelijk en een jailbreak is met een restore altijd zonder sporen weer ongedaan te maken. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gezien ik nu een locked 4.1 heb, kan ik dus zonder problemen jailbreaken, en dan maar hopen dat mijn baseband in de toekomst unlockable wordt. |
|
||||
|
||||
Unlock is er nog niet voor de 4.1 firmware. Jailbreak voor 3GS nieuwe bootrom ook nog niet. Datum is ook onbekend. Vraag hier dus niet meer na
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Jailbreak tool is ook als beta uitgegeven. Kan dus zo zijn dat men tegen problemen aan kan lopen. De gebruikers zijn als het ware nu de testpersonen Houdt dit wel in het achterhoofd!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Inderdaad 3gs NEW bootrom! |
|
|||
|
|||
Oke dus even voor de zekerheid: Er was geen unlock/jailbreak mogelijk op 4.0.2., maar een update met firmware umbrella naar 4.1 is het dus opeens wel mogelijk voor een jailbreak EN een unlock? Gewoon even ter bevestiging, want dan ga ik meteen aan de slag! Kon maanden mijn iPhone 4 niet gebruiken...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Net mijn iphone 4 op 4.1 met limera1n jailbreakt, gewoon de aanwijzingen volgen in limera1n. Vervolgens op de iphone limera1n opstarten en vanuit daar cydia installeren. Eerst had ik geen pictogram, maar een witte plaatje, maar 2 keer de iphone opnieuw opstarten en klaar is kees. Cydia is vanouds weer terug, perfect gejailbreakt en unthethered. Petjes af voor de maker.
|
|
|||
|
|||
ik krijg steeds een error iTunesMobileDevice2.dll is niet juist?
kan iemand mij helpen? |
|
|||
|
|||
Ik krijg het logotje van limera1n niet
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Is er iemand die al wat geprobeerd heeft wat te kopen, want daar schijnt toch met sommige apps nog niet te kunnen.
zoals I want to pick up Infinifolders and Infinidock but for some reason it won't let me purchase them...keeps failing. |
|
|||
|
|||
Nou jongens,, ik weet niet waar het aan ligt..
maar zojuist zelf ook geprobeerd met limera1n RC1 BETA2 op een iPhone 4 FW 4.1 alles gaat goed.. DFU mode en al.. sprong een venster open dat het geslaagd was.. iphone vanzelf ge-reboot.. geen icoontje.. iphone zelf gereboot.. still nothing! =( limera1n toch niets voor mij... |
|
|||
|
|||
ik volg alle stappen van je jb maar krijg geen icoon van cydia en limera1n. hij zegt wel dat je jb goed is gelukt
ik doe het op een ipod touch 3g 4.1 nooit eerder gejb |
|
|||
|
|||
Ik heb problemen met FaceTime na Limera1n....
na veel gepruts aan de praat gekregen...Nu lukt het alleen niet om Facebreak of 3g unrestrictor te gebruiken....Installatie lukt wel, krijg ook het facebreak over 3g popup te zien, maar krijg dan direct een popup dat er een Wi-Fi verbinding moet worden gemaakt.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
|
|