Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) nou nog steeds werkt het niet op mijn ipad, is begin september gekocht. heb het maar opgegeven op 2 computers geprobeerd...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nou nog steeds werkt het niet op mijn ipad, is begin september gekocht. heb het maar opgegeven op 2 computers geprobeerd
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb al mijn icon opnieuw bekeken maar het staat er niet bij, heb voor de zekerheid nog een keer geprobeert en weer zonder resultaat. nu is het uiteindelijk niet zo'n enorm probleem omdat ik bijna de iphone 4 krijgt maar het zou leuk zijn als hij het gewoon zou doen...
|
|
|||
|
|||
Helemaal mee eens en ook een duidelijk overzicht maak van alles wat hier wordt gepost, erg tof forum van onze mods die moeten modderen in onze modder . \0ll0ll0/
|
||||
|
||||
Ging met mijn iPhone4 vannacht in 1 keer goed RC1 Beta2 . Vanmorgen de Beta4 gedownload en toen geprobeerd om de iPhone4 van mijn vriendin te jailbreaken en dat lukte niet (wel succes maar geen cydia) vervolgens de RC1 Beta2 erbij gepakt en voila in 1 keer goed.....
Enige "nadeel", je kan limera1n niet van je scherm verwijderen....maar daar heb je SBsettings voor Laatst gewijzigd door Boes40; 10-10-10 om 18:49. |
|
|||
|
|||
Nou ik krijgna Limera1n te proberen, wat niet lukte. en na systeem herstel, me iphone 4 dus niet meer aan. Nouja aan wel maar niet van het activatie systeem.
Iemand ervaring hier mee? Groetjes, Sergio |
|
|||
|
|||
Ik heb net Beta 4 geprobeerd, maar niks werkt.
Ik krijg dat limera1n icoontje helemaal niet ;( Wat kan het probleem zijn? |
|
|||
|
|||
valt een iPod touch 2g MC onder 3g?
|
|
|||
|
|||
voor mensen met problemen dat itunes opstart en dat de installatie dan stopt, deinstalleer quicktime. install de jailbreak en install quicktime opnieuw dan werkt je itunes weer en is je phone gejailbreakt
|
|
|||
|
|||
zojuist mijn iphone 4 met 4.1 en baseband 1.59.0 gejailbreakt met limera1n en daarna geunlockt met ultrasnow, resultaat is perfect, alles werkt en ik zit nu gewoon op het vodafone netwerk. Geweldig.
|
|
|||
|
|||
Topic nog niet helemaal doorgelezen, Google zegt wel wat maar niks betrouwbaars. Sorry als de vraag al is gesteld. Toch maar: werkt ultrasn0w op een iPhone 4 met 4,1 én baseband 01.59.00?
Baseband 01.59.00 is al geunlockt, dat weet ik, alleen mijn vraag is of het ook lekker (betrouwbaar) werkt met 4.1 en limera1n. Thnx. |
|
|||
|
|||
mijn iphone is gesynchroniseerd met itunes op een mac.
kan het kwaad dat ik mijn iphone jb in windows en dan trg op mijn mac synchroniseer? |
|
|||
|
|||
jammer dan ik niet kan filteren op alleen berichten van iphone 3gs mensen en hun ervaring
|
|
|||
|
|||
iphone 3gs werkt prima! Moest wel eerst herstellen... 3.1.3 met spirit gejailbraked. Nu 4.1. met limera1n.
|
|
|||
|
|||
Powerknop loslaten na 10 seconden! Home vasthouden totdat de ipad in dfu modus komt, daarna gaat alles vanzelf.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@egoovy: thx!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
|
|