Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik kan dus nu mijn iPhone 4g met FW 4.1 (van 24 sept.) jailbreaken? Kan ik mijn iPhone ook al simlock vrij maken?? Alvast ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik kan dus nu mijn iPhone 4g met FW 4.1 (van 24 sept.) jailbreaken? Kan ik mijn iPhone ook al simlock vrij maken?? Alvast bedankt |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
met deze jailbreak zou ik geen mywi installeren deze laat springboard crashen en moet vervolgens verwijdert worden in veilige modus om de iphone weer te laten werken
|
|
|||
|
|||
Na enkele 3014 errors is het me eindelijk gelukt om 4.1 erop te zetten. De jailbreak ging lekker snel middels de handleiding op de frontpage. Cydia geinstalleerd en ik merk nu dat ik mij SMS, Contacten en Instelling app miss. iTunes kan mijn backups er ook niet opzetten. Wat een wanproduct is iTunes toch zeg. Jemig wat een gekloot!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Want ik lees op verschillende fora dat er mensen zijn die problemen hebben met restoren nadat ze Limera1n hebben geprobeerd (al dan niet gelukt). Iemand die dit kan bevestigen? Herkent iTunes de iPad/iPhone na Limera1n nog wel?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
SBSettings, is een app.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
erg mooi deze verzamel post en ook hoe prettig alles hier wordt gemod...op zondag
ik kan wel nergens het advies terug vinden om eerst [de eerste STAP 1?] 'tinyumbrella' te gebruiken voor dat men een JB [jailbreak] gaat doen om het .SHSH op te slaan en een link naar dit progje [thefirmwareumbrella.blogspot.com] ik had nog de oude versie van dit progje dat mijn iphone3gs firmware 4.1 niet kon herkennen maar de nieuwe 'tiny' wel [MAC versie]
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wil hem dus terugzetten naar de fabrieksinstellingen in de hoop deze apps terug te krijgen. Enige optie is om dan mijn iDevice als nieuw in te stellen om vervolgens in het startscherm (wanneer gesynchroniseerd) de restore knop te gebruiken. Echter blijft iTunes ook weer hangen als ik mijn iDevice als nieuw instel. Echt hopeloos geval dat iTunes. |
|
||||
|
||||
Werkt bij iemand wel na de JB remove BG??
Anders begin ik er niet eens aan |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
iphone 3Gs new bootrom werkt hier niet !!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
kan raar klinken maar tis 'bill software gates of hell'... -heb je de laatste itunes? -is er een xpsp3 pc met itunes om te proberen? -de 'settings app' lijkt weg maar kan je hem wel zoeken? -lukt het wel in 'save mode' |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier heb ik inmiddels alle opties meerdere malen geprobeerd maar niets |
|
||||
|
||||
Same stats over here. En ook dezelfde uitslag. Het wil maar niet lukken. Het is best frustrerend.
|
||||
|
||||
ik zou graag ff een duidelijkheid willen waar ik echt mee zit zonder mn post verwijderd word ...
iphone 4 met 4.1 (bootrom 02.10.04) (france) limera1n JB op en een simLOCK... ze zeggen dat het onmogenlijk is voor de ultrasn0w om softwarematig de unlock weg te halen ?? maar er zijn zoooveel mensen die dit voor hebben dus wat is het probleem dan ..afwachten of proberen verkopen of vuilbak binnen ?! als je gewoon 'hersteld' via itunes ben je de JB kwijt en is alles weer inorde ..toch ? ik geloof gewoon niet dat er geen softwarematige unlock meer komt ...wat gebeurd er dan in de toekomst alvast bedankt voor eenige reactie ?
|
|||
|
|||
Jailbreak is gelukt Cydia werkt perfect
Toppie ! Zonder enige fouten gejailbreakt |
|
|||
|
|||
Dat jij hem niet kan jailbreaken is wat anders dan het niet mogelijk is om te jailbreaken, haal die 2 dingen uit elkaar als je nog is wat zegt...
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
|
|