Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Forumleden, Er staan hier nu al zoveel tips, is het mogelijk dat er iemand een duidelijk instructie geeft hoe het moet in helder Nederlands? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beste Forumleden,
Er staan hier nu al zoveel tips, is het mogelijk dat er iemand een duidelijk instructie geeft hoe het moet in helder Nederlands? Ik lees quick time verwijderen i tunes aan dan weer uit. Ik hoop zo wat helderheid te krijgen. Hartelijk dank Sandra. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Iemand al problemen gehad met het terugplaatsen van de reservekopie.
Hij blijft hier roepen dat de reservekopie beschadigd is (heb er 3 geprobeerd) en dat geloof ik niet. Heb opnieuw de FW erop gezet en limera!n gedraaid, maar wederom zonder succes. Hij lijkt wel de telefoonhistorie terug te hebben gezet, maar bv weer geen telefoonnummers? Citaat:
|
|||
|
|||
@wds001: lukt het met tinyumbrella 4.1.6?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat is toch het hele principe, zodat Apple daarom de exploit nooit meer echt kan patchen (alleen tethered maken). Klopt toch?
|
|||
|
|||
Citaat:
Desondanks werkte de jailbreak gewoon in 1 keer. Het witte app icoontje voor limerain, cydia installeren en daarna reboot. (geheel vlekkeloos ging bij mij de update naar 4.1 helaas niet dus dat is hetgeen wat me veel tijd gekost heeft (foutcode 1004)).
|
||||
|
||||
Met succes gejailbreaked (iPhone 4 op 4.1!
1.Iphone 4 updaten via iTunes naar 4.1 2.Sluit iPhone aan en start limera1n (klik op make it ra1n, volg de instucties op die verschijnen) 3.Zet iPhone uit en dan weer aan 4.Start op je iPhone het programma limera1n 5.Installeer Cydia 6.Herstart de iPhone indien Cydia niet direkt zichtbaar ! Voila |
|
|||
|
|||
Dank je nee had ik niet gelezen ga het proberen.
Dank je. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het wilde maar niet lukken.... Maar na het updaten van itunes naar versie 10.0.0.68 lukte het wel. in 1 keer zoals hierboven beschreven |
|
||||
|
||||
Sorry dat ik heel dit topic niet heb doorgelezen. Maar zijn er mensen met een iPad die ook moeite hebben met het jailbreaken? Mij lukt het niet om het druppeltje op mn iPad scherm te krijgen nadat hij in DFU mode is gezet.
Ik lees op 't net veel mensen met dit probleem. Iemand al een oplossing?
|
|||
|
|||
Limera1n
Ik heb mijn 3gs met versie 4.1 geüpdatet en daarna Limera1n als
jailbreak gebruikt. Werkt weer perfect zonder problemen. |
|
||||
|
||||
Heb de jailbreak er weer af gegooid. M'n iPhone werd er erg traag van (met name 3G en Wi-Fi).
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb hetzelfde probleem... Van alles geprobeert, zonder resultaat... |
|
|||
|
|||
Iemand l gelukt om het root password te vetanderen via cydia.. het terminal start wel op maar verdwijnt meteen weer
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hallo ik heb mijn iphone gejailbreakt en cydia geinstalleerd met limrain maar nu doet cydia het niet bij het updaten enzo en downloaden van releases en packages. weet iemand wat ik kan doen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Nu probeerde ik net mijn iPhone 3Gs te jailbreaken maar als ik op Make it ra1n klik en mijn iDevice aansluit blijft hij aangeven: ''waiting for device'' Weet iemandmeer raad hiermee? |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
|
|