Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) @alexanderl Ik heb dat probleem ook, maar dan op mn 3gs, limerain zegt Done opnieuw opgestart, maar geen icon van limerain...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@alexanderl
Ik heb dat probleem ook, maar dan op mn 3gs, limerain zegt Done opnieuw opgestart, maar geen icon van limerain |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu een jailbreak op 4.0.1 (Cydia heeft er zgn 4.0.2 van gemaakt) en al vrij veel aanpassingen gemaakt op m'n 3GS (ikoontjes, ringtones, themes, maar ook apps). Kan ik alles behouden bij het upgraden naar 4.1 gevolgd door limera1n en een nieuwe install van Cydia? Of ben ik dan echt alles weer kwijt en moet ik het allemaal opnieuw installeren en inrichten?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij verschijnt het icon van Limera1n dus ook niet. iTunes start trouwens telkens automatisch als ik de iPhone in DFU zet, is dit een probleem?
|
|
||||
|
||||
Ok, alles is gelukt (denk ik). Maar hoe kun je nou zien of je iphone geunlocked is?! Heb met behulp van Cydia redsn0w geïnstalleerd, maar heb geen microsim op dit te proberen.
|
|
|||
|
|||
hoi er zou toch jai;break komen voor 3gs 4.1 gaat dat niet door weet iemand dat ?
|
|
|||
|
|||
Heb het net even opnieuw geprobeerd maar nu met Itunes open en zie daar Cydia is terug na op het witte icon geklikt te hebben. Hij doet het dus. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet waar jij de afgelopen 48 uur bent geweest als je nu in een mijn in Chili opgesloten was dan had ik het wel begrepen, maar kijk eens naar de kop van dit verzamel topic, en dan zul je gelijk het antwoord op je vraag vinden.
|
|
|||
|
|||
heb net jailbreak uitgevoerd op iphone 4 16g firmware 4.1 simlockvrij van een maatje.
werkte als een tierelier totaal geen problemen ondervonden met limera1n! nog nooit zo snel gejailbreaked Laatst gewijzigd door XIII; 11-10-10 om 15:28. Reden: Illegale handelingen verwijderd |
|
|||
|
|||
Citaat:
Na de nieuwe jailbreak download je die als eerste uit cydia, open het en klik op restore. en dan zegt hij dat het enkele minuten kan duren (ja dat is echt een aantal minuten, ik vond het ook lang duren maar het werkt) en dan reboot hij vanzelf. Daarna heb je al je jailbreak apps weer terug. Wat betreft aanpassingen die je gedaan hebt in je firmware via openSSH, die moet je weer opnieuw doen (dus font, maskcolor tekst, evt slidertekst, sms geluiden, beltonen etc) Opzich te doen als je mooi overzichtelijk hebt waar je wat in moet plaatsen (heb zelf een overizchtje gemaakt in een doc dus dat ging bij mij vrij snel allemaal)
iPad 16Gb Wi-Fi iPhone 4 32Gb and free like birds!!! iMac 27" Laatst gewijzigd door XIII; 11-10-10 om 15:29. Reden: Toevoeging over illegale handelingen verwijderd |
|
||||
|
||||
Niemand het probleem gehad dat Cydia niet te installeren is? Het witte Limira1n icoon klik ik aan waarna vervolgens de installer (denk dat dat moet verschijnen) crashed?
Vervelend aangezien ik de heleboel weer heb moeten resrtoren etc.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
hij gaf inderdaad het witte icoontje van limera1n aan. daar op klikken en kwam gelijk in het juiste scherm om cydia te installeren. |
|
||||
|
||||
Nog maar een keer dan... HOE KUN JE CHECKEN OF JE IPHONE SIMLOCK VRIJ IS?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
open itunes, en open dan de limera1n jailbreak. volg de complete procedure en dan zal je zien zodra hij in DFU mode staat dat hij i.p.v het apple logo de Lime druppel laat zien. dan start hij opnieuw op en dan heb je een wit icoontje erbij aanklikken Cydia installeren en weer opnieuw opstarten. succes marc |
|
|||
|
|||
Beedeewee stop er een simkaart in van een andere provider.
Duh?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Of ga na waar je hem gekocht hebt, voorbeeld: België -> simlockvrij, Nederland -> tmobile simlock |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
|
|