Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door G-rie en bij de eerste post staat. LET OP update naar 4.1 nog niet mogelijk.. Waar zie je dat? Ik zie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik zie dit: Let op! Als je update naar iOS4.1 is een unlock nog niet mogelijk! Dit zegt iets over de unlock, niet over de jailbreak.
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Als je niet afhankelijk bent van een software-matige unlock dan kan jij gewoon de update naar 4.1 maken en jailbreaken.
|
|||
|
|||
Nadat van Limera1n de versie uit de beta fase is nogmaals getracht te jailbreaken maar niets, de ipad blijft telkens in recoverymode komen en en connect to Itunes komt weer, helaas.....
Wachten maar op het Dev team dat die wellicht de oplossing hebben |
|
|||
|
|||
Ik heb een Iphone 4 4.1 met Windows Vista gejailbreaked werkte perfect, kan nu eindelijk tetheren als dat nodig is lol zelfs mijn oude nokia 6600 kon ik al mee tetheren over bluetooth.
Met tetheren moet je natuurlijk wel voorzichtig zijn want Tmobile zal het niet leuk vinden als je Het netwerk extra belast. Dus niet achtelijk lang streamen vanaf je pc en geen hondereden MB downloaden, dan blijft het hoop ik voor iedereen leuk. Ieder veel geluk en wijsheid toegewenst. Laatst gewijzigd door Daniel225; 11-10-10 om 23:05. |
|
|||
|
|||
oke thanx ik ga het zo uitproberen!
Sorry dacht dat een unlock een jailbreak is. weet namelijk niet wat unlock is. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhones uit sommige andere landen hebben geheel geen simlock en zijn simlockvrij, daar kan iedere willekeurige simkaart van welke provider dan ook in. Yes? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik doe wat er staat maar als ik de stappen gevolgd heb gaat hij weer in de modes met dat logo van iTunes en die kabel |
|
|||
|
|||
Nieuwe versie van limera1n is er:
RC1b - addresses an install issue, mainly with iPads |
|
||||
|
||||
Heb je gedurende de procedure iTunes open laten staan? Ik wel in beide gevallen, zodra het connect-to-iTunes gebeuren weer in beeld kwam verdween dat meteen na herkenning van de PC.
|
|
||||
|
||||
Ik weet niet of ik de enige ben met het volgende probleem, maar sinds ik mijn iPhone4 op een jailbreak met LimeRa1n heb getrakteerd heb ik een apart probleem met sms, als ik een sms ontvang kan ik die gewoon lezen maar zodra ik dan op het knopje "berichten" links boven klikt crashed SMS, voor mn jailbreak had ik nergens last van. Ook krijg ik LimeRa1n nog steeds niet uninstalled van mn springboard maar daar zit ik minder mee.
Zojuist de RC1 gebruikt en dat gaat prima alleen sms crash blijft zich tonen, iemand anders ook dit probleem of ben ik de enige... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar wat ik niet snap is dat limerain zegt dat ik in dfu mode zit maar hij springt dan op dat icoontje waar ik over vertelde Dfu mode is toch helemaal zwart? |
|
|||
|
|||
@Alex
Net getest. Hier crasht niets in SMS. |
|
|||
|
|||
ik heb mn Iphone 4 met limera1n beta 4 gejailbreakt moet ik nu herstellen voordat ik RC1 kan gebruiken of kan ik hem nu gewoon aansluiten en nog een x jailbreaken zonder te herstellen?
|
|
||||
|
||||
Waarom zou je dat doen? Gejailbreakt is gejailbreakt, de software waarmee je dat hebt gedaan is verder niet van belang.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
succes
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
|
|