Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien iets om te proberen, als het niet lukt. Ik heb het zeker 10 x geprobeerd, op allerlei manieren, en het lukte niet. Ten einde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Misschien iets om te proberen, als het niet lukt.
Ik heb het zeker 10 x geprobeerd, op allerlei manieren, en het lukte niet. Ten einde raad, op een andere pc (i.p.v. Windows 7, Vista) Itunes geinstalleerd, 1 keer aangesloten, hierna losgekoppeld en de jailbreak gestart. Hij liep nu in 1 keer door, en voila, gelukt. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Correct, mijn probleem is dus met die SHSH's
Op het andere topic, "Cydia, SHSH verdwenen" wordt ik ook niet echt wijzer, maargoed. Bedankt iig. |
|
|||
|
|||
Citaat:
maar ik hoop wel dat ze deze ook geschikt maken voor iphone 3g en 3gs. gezien deze exploit momenteel alleen werkt voor iphone 4 |
|
|||
|
|||
Ik heb een probleem ik heb mij Iphone 4 met limera1n jailbroken maar mijn gekocht apps starten nu niet meer op. Heeft iemand hiervoor een oplossing??
|
|
|||
|
|||
Is er al een oplossing voor de Mac inmiddels?
|
|
|||
|
|||
Ik zie nog steeds het limera1n icoontje niet in mijn springboard.
wat zijn de mogelijkheden? |
|
|||
|
|||
Citaat:
wellicht dat deze methode geblokkeerd is in de nieuwe firmware door apple ? volgens hadden ze (dev team) het destijds daarover toen ze waarschuwden nog niet te upgraden naar 4.1 als je echt zeker van wil zijn dat je je shsh code hebt kun je beter tiny umbrella gebruiken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
restart al geprobeerd ? en opnieuw syncen met itunes ? |
|
||||
|
||||
maar is het dan ook echt zeker als je tiny gebruikt dat cydia ook echt daadwerkelijk de shsh opslaat. aangezien het nergens meer te vinden is. Tiny zegt wel dat het is opgestuurd naar cydia en is opgslagen.Ik weet het niet hoor?ik heb mijn twijfels.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dus backup maken van je shsh. Maar stel dat je de iphone moet herstellen en apple heeft 4.2 uitgebracht hoe moet je dan downgrade als cydia dus niet de shsh centraal opslaat maar op je pc
|
|
||||
|
||||
Maar "Make my life easier" werkt niet meer dan?
Aangezien ik het niet meer bovein cydia zie staan? Komt er op neer, handmatig op de computer opslaan? |
|
||||
|
||||
blijkbaar!!! dit is voor mij nu ook nieuw. normaal slaat cydia dit op maar nu moet het handmatig en wordt het op de pc opgeslagen. hoe gebruik je dan de shsh als je moet downgrade terwijl cydia het niet opslaat
Laatst gewijzigd door dennis33; 12-10-10 om 13:27. |
|
||||
|
||||
Had trouwens wel de optie om op "make my life easier te drukken"
(Eerste x jailbreak iPhone 4, 4.1) |
|
||||
|
||||
hier een link van de topic van iphoneclub.Deze mensen hebben ook allemaal het zelfde probleem https://forum.iculture.nl/f14/i...verdwenen.html
|
|
||||
|
||||
Klopt, had ik ook al op gereageerd. Maar wordt er (ook) niet veel wijzer van...
Het komt er dus op neer, aangezier er geen verduidelijkerend antwoord is, handmatig via tunyumbrella SHSH op de computer opslaan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
maar ik snap zowiezo niet hoe je via cydia dan je shsh code kunt opvragen terug krijgen. heb daar geen kaas van gegeten. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb overigens inmiddels de iPod Touch 3G van mijn broertje en de iPod Touch 3G van m'n vriendin gejailbreakt, zojuist ook mijn eigen iPhone 4. Alleen jammer dat FolderEnhancer nog niet werkt... voor mensen met BiteSMS problemen, er is een beta versie van BiteSMS verkrijgbaar in een aparte repo die toe te voegen is in Cydia. Die werkt wel op 4.1. |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 4 net succesvol gejailbreakt met Limera1n. Echter is de Appstore nergens meer te bekenen...!?
WHY?! |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
|
|