Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier is het omgekeerd. Ik heb nu eindelijk een goede en stabiele 3G verbinding met T-Mobile....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hier is het omgekeerd. Ik heb nu eindelijk een goede en stabiele 3G verbinding met T-Mobile.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
- welke versie itunes heb je op je pc - welk OS gebruik je mac of windows? - welke windows of mac versie? - zit je ipad vast in een dfu mode? zoek in google of die kan helpen
|
|||
|
|||
iPhone 3GS met new bootrom (belgische zonder simlock)
iOS 4.1 iTunes 10.0.1.22 1 backup via iTunes, en iTunes laten openstaan in achtergrond 2 dummy limera1n link procedure gevolgd 3 gedaan alles werkt perfect van de 1ste keer ! TX iphoneclub ! |
|
|||
|
|||
Citaat:
maar goed om je toch van dienst te zijn. -Als ik hem ga jailbreaken, vergoed mijn verzekering hem dan nog als hij kapot gaat? ja, dr is nog geen iphone kapot gegaan door een JB. je kunt gelijk stellen dat een JB slechts een applicatie is die je installeert. zou je dan ook "normale" apps mogen installeren ? -Ik las ook wat dingen over unlock, is dat voor mij ook nodig? nee, je zit bij t-mobile en hebt als het goed is ook je iphone gehaald bij t-mobile nederland. dus je hoeft je geen zorgen te maken over unlocken. overigens kun je na 1 jaar bij tmobile gratis je officieel je iphone laten unlocken. -Raden jullie het me aan om te doen? uhm tja ligt eraan wat je doel is natuurlijk. het gaat hier veel mensen om de extra mogelijk heden en opties die te verkrijgen zijn uit de cydia store. succes verder ! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
zelf zou ik zeggen 0 backup maken van shsh met tinyumbrella 1 backup via iTunes, en iTunes laten openstaan in achtergrond 2 dummy limera1n link procedure gevolgd 3 gedaan |
|
|||
|
|||
Citaat:
doe ik 3g aan dan heb ik maar tussen de 1 en 3 streepjes. dit had ik voordat 4.1 installeerde niet. Laatst gewijzigd door fuqua; 11-10-10 om 10:44. |
|
|||
|
|||
Citaat:
waardoor het nu voor de 1 goed uitziet en de ander slechter. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Duidelijk dat je dan een betere ontvangstveldsterkte hebt. Nogmaals, koop "Signal" bij Cydia en dan kan jet verschil zien. Je kan dan ook op een kaart zien met welke cel je een verbinding maakt in GPRS en met welke in UMTS. In mijn geval zijn de GSM/GPRS cellen maar een paar honderd meter verwijderd van mijn woonplaats. De eerste T-Mobile UMTS/HSPDA cel is echter 5 km verwijderd. Ik vermoed dat mijn betere ontvangst door de nieuwe modem FW komt die met iOS 4.1 geleverd word. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 11-10-10 om 10:31. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik geloof jullie als jullie beamen dat er iets aan de hand is met de weergave. Aan de andere kant, als alles werkt dan geloof ik het wel, hoop alleen dat de performance van het toestel er niet minder van wordt (wat ik niet denk) Trouwens, fijn dat Remove BG wordt gefixed in de tijd. Ik gebruik het best vaak. Omdat hij crashed heb ik nu multitasking maar volledig uitgeschakeld.
|
|||
|
|||
Cydia icoon
Weet er iemand of het cydia icoonje al geoptimaliseerd is voor de retina display?
mvg |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 3GS heeft een JB met Spirit. Moet ik deze eerst ongedaan maken voordat ik deze JB uitvoer?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
@Topic, Ik wacht het af werkt nu super op mijn 4 waarom iets overhoop schopen met een risico, greenp0sion spreekt me iets meer aan
myPhone Laatst gewijzigd door Distrax; 11-10-10 om 10:45. Reden: a |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
en dan moet je deze opnieuw uitvoeren via limera1n. let op ! als je afhankelijk bent van een unlock dan moet je je inlezen hoe dit werkt met tiny umbrella. in mijn uitleg ga ik er van uit dat je een iphone hebt van de "officiele" provider in jouwn land. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kan iemand mij misschien uitleggen wat SBsettings is en waar het voor dient?
ik heb een ipad met 3.2.2 JB met limera1n en iphone 3G JB met redsn0w |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
|
|