Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ipad op versie 3.2.2 gejailbreaked werkt prima tot ik inorotate installeerde. Itunes kan nu ipad inhoud niet meer lezen en wil dat ik een restore ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad op versie 3.2.2 gejailbreaked werkt prima tot ik inorotate installeerde.
Itunes kan nu ipad inhoud niet meer lezen en wil dat ik een restore uitvoer . . . . |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jb ipad
Net geprobeerd. Jb werkt op mijn iPad van 2 weken oud. Geen problemen tegen gekomen, wel gereboot. Alleen cydia geeft time out. Las elders dat de server waarschijnlijk overbelast is. Morgen nog een keer proberen....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Iedereen beweert dat je met Limera1n niet kunt jailbreaken, omdat Limera1n je baseband veranderd. Hier is geen zak van waar, je kunt met TinyUmbrella updaten naar 4.1 met behoud van oude baseband, en dan vervolgens Jailbreaken met Limera1n en dan unlocken met ultrasn0w.. ik snap dus niet waarom ze dit afraden.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mijn laatste bijdrage hier voor vanavond.
heb net even voor de BETweters, een filmpje gemaakt om te laten zien dat de 3gs alles netjes doorloopt en de ipad roet in het eten blijft gooien YouTube - jailbreak_limera1n.MP4 voor de mensen die het nog moeten doen nadat je iphone is gejailbreakt (het groene gif drupeltje in beeld is geweest en je telefoon is afgesloten) mkoet je hem nog even aanzetten> het limera1n icoontje zoeken (wit)> en daar vandaan cydia installeren. hierna kan het lime rain icoontje worden verwijderd doormidden van de uninstaller die het bij zich heeft. Mijn filmpje is verder ook geen how to, maar een onfo filmpje betreffende het niet werken van de Jailbreak op de ipad |
|
|||
|
|||
Cydia ligt er uit inderdaad. Meerdere malen een 500 gateway error.
|
|
||||
|
||||
Hier ook alleen maar problemen met cydia. Hoop dat het snel weer werkt...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alvast bedankt voor de moeite Het hoeft niet meer het is me inmiddels gelukt! Laatst gewijzigd door Supper Phone; 11-10-10 om 02:21. Reden: Het is me inmiddels gelukt |
|
|||
|
|||
Iphone 4 4.04
Hallo,
Ik ben Peer Newby in de Iphone wereld en heb net een weekje mijn nieuwe Iphone4 4.02. en heb naar enige twijfel toch maar Limera1n uitgevoerd............... maar goed nieuws Cydia staat erop! en software matige unlock werkt ook. Er er gaat een hele nieuwe wereld voor me open het werkt perfect en binnenkort gaan denk ik ook de windowsbakken de deur uit Beginners geluk denk ik. Groet, Peer |
|
||||
|
||||
Op iPad zonder probleem in een keer werkend. iPhone 4 loopt alles zonder porblemen door, krijg de melding dat het is gelukt. k reboot en er is geen wit icoon voor Limera1n.
Vreemd.
|
|||
|
|||
Citaat:
Want anders hou ik het lekker bij 4.0.1 |
|
||||
|
||||
bij sydia is mijn shsh blobs verwijderd en tiny-umbrella zegt dat mijn shsh niet gesaved is. terwijl voordat sydia eruit lag mijn shsh wel zichtbaar was. hebben jullie dat ook ???
|
|
||||
|
||||
Vraagje, daar ik nieuw in scene ben!
Heb alles goed voor elkaar echter vroeg me af, of de updates geinstalleerd moeten worden van limera1n? Ik bedoel de updated jailbreak! Die zonder springboard bugs? Ik kan hem namelijk niet uninstallen?? Dank voor de hulp... NB: Ik hoop op een snelle unlock voor mijn 4.1 |
|
||||
|
||||
gewoon downloaden van limera1n en dan installeren. Al die beta`s is 1 jailbreak en ook omdat limera1n nog een betaversie is. je kan er maar 1 downloaden van die site
Laatst gewijzigd door dennis33; 11-10-10 om 03:27. |
|
||||
|
||||
Dank je Dennis...
Ik heb echter de beta 2 geinstalleerd vroeg in afgelopen nacht! Net maar gegoogled en gerestored... Nu jailbreak beta 4 gedaan en mijn springboard bug is weg! Nu alles weer terug zetten... Ben zo al bijna geen noob meer! Dank |
|
|||
|
|||
Mensen, bij mij laat de app RemoveBG mijn springboard continu crashen. Ook na opnieuw installen. Meer mensen dit probleem?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hallo,
Ik ben ook nieuw in de iphone wereld en wil graag de jailbreak uitvoeren. Echter heb toch nog wat vragen. Heb gezocht, maar is me niet duidelijk geworden... - is het zo dat als ik de jailbreak uitvoer, ik mijn backup via itunes terug kan zetten en dus exact de instellingen en apps etc terug heb die ik op de niet gejailbreakte firmware had staan? -kan ik altijd, als ik weer terug wil naar de originele 4.1, gewoon via itunes herstellen? alvast bedankt voor het antwoorden en sorry als ik nu vragen stel die allang beantwoord zijn... groet Jaap |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
|
|