Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Hahaowned kan iemand mij misschien uitleggen wat SBsettings is en waar het voor dient? ik heb een ipad met 3.2.2 JB ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Even zoeken en je had het meteen zelf gevonden. Alternatief voor BossPrefs: SBSettings (Cydia) - iPhone - iPhoneclub.nl |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Csjah,
Voor je gaat jailbreaken , altijd eerst een backup maken en die kan je altijd terrug zetten. Bevald de jailbreak je niet of wil je ervan af of is het door een of ander reden verkeert gegaan , dan kan je altijd terrug naar het laatste versi firmware. Als je afhankelijk bent van een unlock ( geen t-mobile klant of toestel met simlock) dan moet je even wachten tot daarvoor een jailbreak uitkomt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wacht tot de mac versie uitkomt. |
|
|||
|
|||
Werkt dit voor mijn 3gs ? 3.1.3 nieuwe bootrom unlock afhankelijk 05.12.01
Uit een reactie van dit topic... >>>Ik snap nog steeds niet waar dit verhaal vandaan komt. Iedereen beweert dat je met Limera1n niet kunt jailbreaken, omdat Limera1n je baseband veranderd. Hier is geen zak van waar, je kunt met TinyUmbrella updaten naar 4.1 met behoud van oude baseband, en dan vervolgens Jailbreaken met Limera1n en dan unlocken met ultrasn0w..<<<
|
|||
|
|||
Citaat:
Back up is toch gewoon de iphone aan itunes hangen zodat ie gaat synchroniseren? of moet ik alsnog apart een backup maken... gr jaap |
|
|||
|
|||
Reservekopie maken ja. Foto's moet je apart back-uppen, ook aan te raden.
|
|
|||
|
|||
Het is mij ook niet gelukt mijn iPad 3g+Wi-Fi te jailbreaken met limara1n.
Model is 1 maand oud. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Firmware: 3.2.2 nog geen sim geïnstalleerd:$... En komt van Gsm.nl Maar het kan geen kwaad om het gewoon te proberen neem ik aan ? |
|
|||
|
|||
shsh blob niet meer in cydia
Citaat:
Bij mij zijn de shsh blobs ook verwijderd uit cydia. Zondag zaten ze er nog op. Ik heb 4.0.1 gejailbreakt met"jailbreakme.com". weet je al iets meer waarom dat zo is? Mvg, Triffoe |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik las hier in het topic ergens dat het verstandiger is om via de paraplu naar 4.1 te updaten en niet via itunes, omdat je dan de baseband niet zou worden geupdate.
Maar nu las ik verderop dat het met limerain niet uitmaakt. Wat is het nou? Updaten naar 4.1 via itunes of umbrella en hoe doe ik dat via umbrella? 3gs nu op 4.0.1 5.13.04 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
via umbrella updaten met behoud baseband staat in een artikel op de site beschreven (ook een link ergens paar pagina's terug)
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iPad op 3.2.2. zonder enig probleem gejailbroken.
Zou niet weten waarom het bij mij wel goed gaat....? Heb een 32GB met 3G. 4 weken oud. Als je de stappen van Limera1n volgt, moet je de home knop dus hele tijd vast houden (althans ik hield deze knop vast tot dat er stond dat er stond "done", 1 x gerestart, toen cydia er op gezet, en vervolgens een restart gedaan. Alles werkt, alle logo's kloppen en hij loopt als een tierelier...
|
|||
|
|||
Home knop nog langer ingedrukt houden. Bij mij kreeg ik hetzelfde, maar uiteindelijk kwam toch de limera1n in beeld en kon ik de homeknop loslaten.
Citaat:
|
|||
|
|||
Oke, heel raar..
Ik heb dit hele forum doorgelezen en alles geprobeerd wat hier gezegd wordt. Alles werkt oke als ik mijn iphone 4 aansluit aan mijn pc en de hele jailbreak verloopt goed, ik krijg dat logo van limera1n op mn iphone en dan start hij opnieuw op. Tot zover alles zoals het hoort. Maar dan zet ik mn iphone aan en er is GEEN icoontje. Ik heb opnieuw opstarten geprobeerd, hardreset geprobeerd, 10x jailbreaken geprobeerd. Er verschijnt geen icoontje. HELP? |
|
|||
|
|||
Citaat:
had ik gelezen in een post :-|
|
|||
|
|||
Ik heb gezocht op mn iphone en hij kan niks vinden van limera1n oid.
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
|
|