Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Roald Download en gebruik 'Poof' uit Cydia, dat zal het naar alle waarschijnlijkheid verhelpen. Nope, werkt niet... Weird...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
if you can't fixit, don't... Laatst gewijzigd door anoe; 12-10-10 om 17:14. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
even een berichtje, voor degene die een ipad hebben en het niet met limera1n lukt
er is nu greenpois0n rc3 vannaf greenpois0n - Mmmm...pois0n te downloaden (win) deze werkte bij mij wel als enigste variant tot nu toe kortom ik blij, wellicht meer ,mensen einde spam bericht |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Kan je via spotlight App Store vinden?
|
|
|||
|
|||
Vraag van mijn kant:
Na een hoop gedoe en gezeik met 4.1 incl jb, nu toch Jailbreak op mijn 3GS met 4.1. Helaas al mijn Cydia Apps kwijt. Maargoed, Nu komt het volgende probleem; Ik heb geen vodafone netwerk meer? Al vaker opgestart, simkaart eruit. Ik weet het niet meer, alweer herstel? (nu dus onbereikbaar) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
In je info staat dat je 3.1.3 hebt, heb je vanaf 3.1.3 via iTunes naar 4.1 geupdate? Want dan kan je dus niet meer unlocken en kan je geen vodafone gebruikt.
Anders weet ik het niet. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Goede JB dit, bijna net zo makkelijk als de jailbreakme.com methode. Echter, mijn Cydia geeft nu niet meer aan dat er SHSH blobs zijn opgeslagen. Na de vorige JB stond er wel netjes dat mijn SHSH voor oa 3.3.1 en 4.0 waren opgeslagen.
Ik heb wel via TinyUmbrella mijn huidige 4.1 SHSH opgeslagen, maar dat wordt dus nergens weergegeven en ik heb ook geen idee waar ik kan checken of alles goed is. |
|
|||
|
|||
Van een gejailbreakte iPod touch 3G (32GB) met 4.0 probeer ik te upgraden naar 4.1, maar hij blijft nu al ±30 minuten hangen, bij het bijwerken, bij de allerlaatste pixels van het laadbalkje. Kan dit kwaad?
|
|
|||
|
|||
Vlak na dit bericht ben ik naar voetbal gaan kijken, en nu ik terug kom reageert mijn Windows pc niet meer, waarmee ik aan het updaten was/ben. Maar op mijn iPod is nog steeds het bijna gevulde update-balkje te zien. Wat moet ik nu doen? PC rebooten met de power-knop, of eerst de iPod uitschakelen?
Laatst gewijzigd door Bfw30; 12-10-10 om 22:28. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Moet nu herstellen via Itunes. Starks nog een keer proberen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik druk hierop en installeer Cydia Ik remove de loader Ipad reboot zichzelf Ik start Cydia 'Reoganizing' Upgrading Essientials Ik heb elders een beschrijving gevonden hoe ik weer zou moeten kunnen syncen met Itunes, maar dit lijkt niet meer te werken. Nog even puzzelen dus... Het is gelukt. Ik kan nu elders gedownloade ipa's synchen met itunes Laatst gewijzigd door AlexR; 13-10-10 om 01:51. |
|
|||
|
|||
Dankjewel, ik ben bezig met het herstellen, want hij was tijdens het updaten vastgelopen. Daarna kan ik proberen apps terug te krijgen en te jailbreaken.
Edit: het heeft er wat van weg dat hij nu weer vastloopt bij het herstellen. Laatst gewijzigd door Bfw30; 12-10-10 om 23:37. |
|
|||
|
|||
Ik hoop het niet voor je. Ik heb zelf ook een ipod touch 32gb 3g maar mijnwas niet vastgelopen bij het updaten van 4.0 naar 4.1... Het zou denk ik niet meer als 5 minuten moeten duren wanneer je je ipod herstelt ( als je geen apps en muziek kaat syncen )
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
|
|