Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je de blob opgeslagen heb moet je ook bij je host iets veranderen Maar bij mij ging dat vanzelf Als je dat doet gaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Als je de blob opgeslagen heb moet je ook bij je host iets veranderen
Maar bij mij ging dat vanzelf Als je dat doet gaat hij bij de server van cydia kijken en niet bij Apple |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik een mac om mijn iPhone 4 te syncen, maar kan ik dan gewoon jailbreaken via een windows?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Is het nodig om RC1 te gebruiken als je de beta erop hebt staan ? Heb geen moeite met de beta dus kan die beter laten staan toch
|
|
|||
|
|||
Gewoon een reserven kopie maken op je Mac al je heb geüpdatet naar 4.1 vervolgens gewoon aansluiten op Windows en jailbreaken met limera1n.
|
|||
|
|||
Citaat:
Die vraag is al een paar keer beantwoord in deze draad |
|
|||
|
|||
Moet ik eigenlijk eerst updaten naar iOS 4.1 voordat ik de handleiding kan volgen? En raak ik daarbij dan Cydia apps kwijt? :$
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
even een snel vraagje, moet itunes op mijn computer staan als ik ga jaibreaken met limera1n? of is dat niet nodig, aangezien ik een mac gebruiker ben wil ik even mijn iPhone jailbreaken op mijn windows pc.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb nu sinds het begin de iphone 4 en werkt met de JB super goed, nu wil ik ook graag kunnen facetimen en gamecenter met anderen en hiervoor heb je 4.1 nodig, worden mijn instellingen verwijdert zodra ik hem opnieuw jailbreak iemand ? **Misschien is het al beantwoord in dat op zich hoef ik geen reactie van whanebe moderators
|
|||
|
|||
Heb nu getracht mijn iPad 3.2.2. te jailbreaken met de laatste Limera1n RC1b
Maar deze maakt nu helemaal geen contact meer met de iPad. Had gehoopt dat deze nu eindelijk zou werken, omdat er "issues with the iPad" opgelost waren in deze release. Voor mij niet dus. Wanhoop. :-( |
|
|||
|
|||
Citaat:
dit zou je vertelt moeten zijn door de iphone verkoper; itunes maakt een backup van je iphone elke keer wanneer je je iphone verbind met je computer. bij elke update raak je je jailbreak kwijt. (kort door de bocht gezegd je raakt alles kwijt wat op je iphone staat, vandaar dat itunes een backup maakt van alles op je iphone) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Roep je dit maar raak of neem je dit uit ervaring mee ? aantal mensen hierboven hebben wel of niet last ervan en ik kan me herinneren dat een ''update'' van je spullen af blijft vandaar mijn vraag, ik ga de gok wagen bij de jailbreakme.com bleef ook alles bewaard. |
|
|||
|
|||
Voor de mensen met BiteSMS 4.xx. Deze werkt niet meer in iOS 4.1 (kwam ik achter na de upgrade). Op de biteSMS website staat hoe je kunt upgraden naar de laatste beta, en anders 2 a 3 dagen wachten, dan ligt versie 5.0 in de store.
Overige Cydia apps werken weer bij me. Moest er voor de iPhone geheel uitschakelen en weer starten, maar daarna werkte Cydia en de apps naar behoren. |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
|
|