//

Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic

Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier is het omgekeerd. Ik heb nu eindelijk een goede en stabiele 3G verbinding met T-Mobile....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #481  
Oud 11-10-10, 09:08
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Hier is het omgekeerd. Ik heb nu eindelijk een goede en stabiele 3G verbinding met T-Mobile.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #482  
Oud 11-10-10, 09:09
anoe anoe is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Amsterdammed
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukie Bekijk bericht
Mijn nieuwe 3.2.2. Ipad krijg ik niet een JB op met limera1n. Het proces duurt wel erg kort. Het ziet ernaar uit dat er niets geïnstalleerd word. Ook na een re-boot is er niks te vinden :-(

Als limera1n aangeeft dat hij “done” is blijft de Ipad in “connect to itunes” hangen.

Wie weet wat ??
Mijn dank is verbluffend
unlucky lukie, ergens op dit forum staat een post dat het wel gelukt is met een ipad...
- welke versie itunes heb je op je pc
- welk OS gebruik je mac of windows?
- welke windows of mac versie?
- zit je ipad vast in een dfu mode? zoek in google of die kan helpen
__________________
if you can't fixit, don't...
  #483  
Oud 11-10-10, 09:10
tom3tom tom3tom is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 6
Standaard

iPhone 3GS met new bootrom (belgische zonder simlock)
iOS 4.1
iTunes 10.0.1.22

1 backup via iTunes, en iTunes laten openstaan in achtergrond
2 dummy limera1n link procedure gevolgd
3 gedaan

alles werkt perfect van de 1ste keer !

TX iphoneclub !
  #484  
Oud 11-10-10, 09:13
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chaya10 Bekijk bericht
Kan iemand mij helpen? Ik wil graag mijn iphone jailbreaken, maar eigenlijk durf ik het niet zo goed.
Hier wat gegevens; Heb mijn iphone bij een t-mobile abbo gekregen, heb een iphone 4 16 gb, met iOs 4.1.

Hier wat vragen:
-Als ik hem ga jailbreaken, vergoed mijn verzekering hem dan nog als hij kapot gaat?
-Ik las ook wat dingen over unlock, is dat voor mij ook nodig?
-Raden jullie het me aan om te doen?

Bvd,
Chaya
lol serieus sommige mensen en hun vragen ook he !

maar goed om je toch van dienst te zijn.

-Als ik hem ga jailbreaken, vergoed mijn verzekering hem dan nog als hij kapot gaat?

ja, dr is nog geen iphone kapot gegaan door een JB. je kunt gelijk stellen dat een JB slechts een applicatie is die je installeert. zou je dan ook "normale" apps mogen installeren ?

-Ik las ook wat dingen over unlock, is dat voor mij ook nodig?

nee, je zit bij t-mobile en hebt als het goed is ook je iphone gehaald bij t-mobile nederland. dus je hoeft je geen zorgen te maken over unlocken.
overigens kun je na 1 jaar bij tmobile gratis je officieel je iphone laten unlocken.

-Raden jullie het me aan om te doen?
uhm tja ligt eraan wat je doel is natuurlijk. het gaat hier veel mensen om de extra mogelijk heden en opties die te verkrijgen zijn uit de cydia store.

succes verder !
  #485  
Oud 11-10-10, 09:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door technoslet Bekijk bericht
Dat heeft toch niks met 3G te maken? Maar dat is volgens mij gewoon de sterkte van het signaal van telefoonontvangst.
Volgens jou misschien wel, maar niet volgens de UMTS/HSPDA specs. Koop de app "Signal" in Cydia en dan zie je wat er aan de hand is.
  #486  
Oud 11-10-10, 09:14
anoe anoe is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Amsterdammed
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tom3tom Bekijk bericht
iPhone 3GS met new bootrom (belgische zonder simlock)
iOS 4.1
iTunes 10.0.1.22

1 backup via iTunes, en iTunes laten openstaan in achtergrond
2 dummy limera1n link procedure gevolgd
3 gedaan

alles werkt perfect van de 1ste keer !

TX iphoneclub !
mod had laten weten niet meer te posten dat het werkt maar deze lees ik graag nog een keer...

zelf zou ik zeggen
0 backup maken van shsh met tinyumbrella
1 backup via iTunes, en iTunes laten openstaan in achtergrond
2 dummy limera1n link procedure gevolgd
3 gedaan
  #487  
Oud 11-10-10, 09:16
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door technoslet Bekijk bericht
Dat heeft toch niks met 3G te maken? Maar dat is volgens mij gewoon de sterkte van het signaal van telefoonontvangst.
ja dat probeer ik ook te zeggen, als ik 3g uitzet op mn iphone dan is de signaal sterkte vol.
doe ik 3g aan dan heb ik maar tussen de 1 en 3 streepjes. dit had ik voordat 4.1 installeerde niet.

Laatst gewijzigd door fuqua; 11-10-10 om 09:44.
  #488  
Oud 11-10-10, 09:19
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Hier is het omgekeerd. Ik heb nu eindelijk een goede en stabiele 3G verbinding met T-Mobile.
this misschien ook niks om zorgen over te maken. 3G kost immers enorm veel energie, dus wellicht hebben ze (apple) lopen tweaken in de instellingen.
waardoor het nu voor de 1 goed uitziet en de ander slechter.
  #489  
Oud 11-10-10, 09:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fuqua Bekijk bericht
ja dat probeer ik ook te zeggen, als 3g uitzet op mn iphone dat is de signaal sterkte vol.
doe ik 3g aan dan heb ik maar tussen de 1 en 3 streepjes. dit had ik voordat 4.1 installeerde niet.
Als je 3G uitzet krijg je ofwel een EDGE (in België) of een GPRS verbinding op een andere frequentie (900/1800 Mhz) met veel minder bandbreedte dan UMTS/HSPDA op 2.1 Ghz.

Duidelijk dat je dan een betere ontvangstveldsterkte hebt. Nogmaals, koop "Signal" bij Cydia en dan kan jet verschil zien. Je kan dan ook op een kaart zien met welke cel je een verbinding maakt in GPRS en met welke in UMTS.

In mijn geval zijn de GSM/GPRS cellen maar een paar honderd meter verwijderd van mijn woonplaats. De eerste T-Mobile UMTS/HSPDA cel is echter 5 km verwijderd.

Ik vermoed dat mijn betere ontvangst door de nieuwe modem FW komt die met iOS 4.1 geleverd word.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 11-10-10 om 09:31.
  #490  
Oud 11-10-10, 09:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ja, ik heb dat probleem ook. Ik heb de fout gerapporteerd bij de auteur van de app via Cydia.
E-mail van de ontwikkelaar van RemoveBG:

Citaat:
Sorry, RemoveBG can't use on 4.1.
I don't have iPhone on 4.1 and am waiting for PwnageTool.
Please wait..

--
rono23
  #491  
Oud 11-10-10, 09:40
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als je 3G uitzet krijg je ofwel een EDGE (in België) of een GPRS verbinding op een andere frequentie (900/1800 Mhz) met veel minder bandbreedte dan UMTS/HSPDA op 2.1 Ghz.

Duidelijk dat je dan een betere ontvangstveldsterkte hebt. Nogmaals, koop "Signal" bij Cydia en dan kan jet verschil zien. Je kan dan ook op een kaart zien met welke cel je een verbinding maakt in GPRS en met welke in UMTS.

In mijn geval zijn de GSM/GPRS cellen maar een paar honderd meter verwijderd van mijn woonplaats. De eerste T-Mobile UMTS/HSPDA cel is echter 5 km verwijderd.

Ik vermoed dat mijn betere ontvangst door de nieuwe modem FW komt die met iOS 4.1 geleverd word.
4.99 dollar uitgeven voor iets wat ik niet ga gebruiken verder ga ik niet doen.
Maar ik geloof jullie als jullie beamen dat er iets aan de hand is met de weergave. Aan de andere kant, als alles werkt dan geloof ik het wel, hoop alleen dat de performance van het toestel er niet minder van wordt (wat ik niet denk)

Trouwens, fijn dat Remove BG wordt gefixed in de tijd. Ik gebruik het best vaak. Omdat hij crashed heb ik nu multitasking maar volledig uitgeschakeld.
__________________
iPad 16Gb Wi-Fi iPhone 4 32Gb and free like birds!!!
iMac 27"
  #492  
Oud 11-10-10, 09:40
Jensengels Jensengels is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 24
Standaard Cydia icoon

Weet er iemand of het cydia icoonje al geoptimaliseerd is voor de retina display?
mvg
  #493  
Oud 11-10-10, 09:43
petervandegroep petervandegroep is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard

Mijn iPhone 3GS heeft een JB met Spirit. Moet ik deze eerst ongedaan maken voordat ik deze JB uitvoer?
  #494  
Oud 11-10-10, 09:44
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jensengels Bekijk bericht
Weet er iemand of het cydia icoonje al geoptimaliseerd is voor de retina display?
mvg
Je gaat je hier nu toch niet druk om lopen maken ?

@Topic,
Ik wacht het af werkt nu super op mijn 4 waarom iets overhoop schopen met een risico, greenp0sion spreekt me iets meer aan
__________________
myPhone

Laatst gewijzigd door Distrax; 11-10-10 om 09:45. Reden: a
  #495  
Oud 11-10-10, 09:47
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als je 3G uitzet krijg je ofwel een EDGE (in België) of een GPRS verbinding op een andere frequentie (900/1800 Mhz) met veel minder bandbreedte dan UMTS/HSPDA op 2.1 Ghz.

Duidelijk dat je dan een betere ontvangstveldsterkte hebt. Nogmaals, koop "Signal" bij Cydia en dan kan jet verschil zien. Je kan dan ook op een kaart zien met welke cel je een verbinding maakt in GPRS en met welke in UMTS.

In mijn geval zijn de GSM/GPRS cellen maar een paar honderd meter verwijderd van mijn woonplaats. De eerste T-Mobile UMTS/HSPDA cel is echter 5 km verwijderd.

Ik vermoed dat mijn betere ontvangst door de nieuwe modem FW komt die met iOS 4.1 geleverd word.
volgens mij kun je uit cydia alleen aankopen doen via creditcard en dat heb ik nie
  #496  
Oud 11-10-10, 09:48
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door petervandegroep Bekijk bericht
Mijn iPhone 3GS heeft een JB met Spirit. Moet ik deze eerst ongedaan maken voordat ik deze JB uitvoer?
je moet zowiezo een clean upgrade doen naar 4.1 (dus gewoon via itunes upgraden) dan ben je je voorgaande (ongeachte hoe deze is gedaan) JB kwijt.
en dan moet je deze opnieuw uitvoeren via limera1n.

let op ! als je afhankelijk bent van een unlock dan moet je je inlezen hoe dit werkt met tiny umbrella.
in mijn uitleg ga ik er van uit dat je een iphone hebt van de "officiele" provider in jouwn land.
  #497  
Oud 11-10-10, 09:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fuqua Bekijk bericht
volgens mij kun je uit cydia alleen aankopen doen via creditcard en dat heb ik nie
Volgens mij dan weer niet Ik betaal bij Cydia met PayPal, met identificatie over een Gmail account
  #498  
Oud 11-10-10, 09:51
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Volgens mij dan weer niet Ik betaal bij Cydia met PayPal, met identificatie over een Gmail account
Klopt, ik doe net hetzelfde.
  #499  
Oud 11-10-10, 09:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distrax Bekijk bericht
Ik wacht het af werkt nu super op mijn 4 waarom iets overhoop schopen met een risico, greenp0sion spreekt me iets meer aan
Mij spreekt Greenp0ison ook meer aan, vooral omdat zij nu de Limera1n exploit gaan gebruiken en niet SHatter
  #500  
Oud 11-10-10, 09:51
Hahaowned Hahaowned is offline
• iOS 5.0
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 45
Standaard

kan iemand mij misschien uitleggen wat SBsettings is en waar het voor dient?
ik heb een ipad met 3.2.2 JB met limera1n en iphone 3G JB met redsn0w
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 456 22-01-12 21:06
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 21:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 16:31
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 981 09-08-11 14:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:40.