//

Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic

Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Even een tip voor mensen die blijven hangen bij het gebruiken van limera1n "waiting for device". De windows pc die je gebruikt moet wel itunes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #541  
Oud 11-10-10, 14:16
xandyx xandyx is offline
• iOS 4.0.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 57
Standaard

Even een tip voor mensen die blijven hangen bij het gebruiken van limera1n "waiting for device".

De windows pc die je gebruikt moet wel itunes geinstalleerd hebben anders word je iPhone / iPad niet goed herkend door de pc.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #542  
Oud 11-10-10, 14:24
Spooky Spooky is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 183
Standaard

L.S,
ik zie hier in dit verzamel topic over de laatste jailbreak via limera1n steeds meer en meer vragen en/of opmerkingen verschijnen over compleet andere onderwerpen zoals <illegale handelingen>, en ook of hun iPhone evt simlock zou zijn.

Laten we opmerkingen schrijven in de daarvoor bestemde topics en er geen rommel van maken.

Groet

Laatst gewijzigd door XIII; 11-10-10 om 14:36. Reden: Verwijzing naar illegale handelingen verwijderd
  #543  
Oud 11-10-10, 14:30
Beedeewee's schermafbeelding
Beedeewee Beedeewee is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Heemskerk
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xbored Bekijk bericht
wat voor provider heb je? en waar heb je je iphone gekocht?
Mijn provider is (nu nog) KPN. Heb een nieuw abbo afgesloten bij T-Mobile en hierbij kreeg ik dus een iPhone 4.
Het abonnement van T-Mobile gaat pas in Januari in en wil dus nu alvast bellen met mijn huidige KPN abbo.
Maar als ik een microsim van KPN aanvraag kost me dit 20 euro. Als dit ook nog eens niet lukt, zal ik weer terug moeten naar een normale sim wat me weer 20 euro gaat kosten.
En toevallig ken ik niemand met een microsim van KPN of Vodafone.
Heb ook f0recast geprobeerd maar dit is volgens mij ook een oud programma...

Wie-o-wie?
  #544  
Oud 11-10-10, 14:33
patrykmoj patrykmoj is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard

Hallo,
Ik heb gister na de release van limera1n mijn IpodV3(8gb) geupgrade van 4.0.1Jailbroken naar 4.1, met de bedoeling die te gaan jailbraken, maarja als ik die jailbrake uitvoer gebeurd er niks, er komt geen icoontje bij.

Weet iemand van jullie hoe dat zit?

MVG Patryk.
  #545  
Oud 11-10-10, 14:34
Spooky Spooky is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 183
Standaard

Antwoord is hierboven al door Tommie gegeven


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beedeewee Bekijk bericht
Mijn provider is (nu nog) KPN. Heb een nieuw abbo afgesloten bij T-Mobile en hierbij kreeg ik dus een iPhone 4.
Het abonnement van T-Mobile gaat pas in Januari in en wil dus nu alvast bellen met mijn huidige KPN abbo.
Maar als ik een microsim van KPN aanvraag kost me dit 20 euro. Als dit ook nog eens niet lukt, zal ik weer terug moeten naar een normale sim wat me weer 20 euro gaat kosten.
En toevallig ken ik niemand met een microsim van KPN of Vodafone.
Heb ook f0recast geprobeerd maar dit is volgens mij ook een oud programma...

Wie-o-wie?
  #546  
Oud 11-10-10, 14:37
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spooky Bekijk bericht
L.S,
ik zie hier in dit verzamel topic over de laatste jailbreak via limera1n steeds meer en meer vragen en/of opmerkingen verschijnen over compleet andere onderwerpen zoals <illegale handelingen>, en ook of hun iPhone evt simlock zou zijn.

Laten we opmerkingen schrijven in de daarvoor bestemde topics en er geen rommel van maken.

Groet
We gaan het in dit forum helemaal niet over illegale handelingen hebben!

Vragen/opmerkingen over illegale/gekraakte app's uit Apple's App Store zijn niet toegestaan op dit forum, zoals je hebt kunnen lezen in de gebruikersvoorwaarden die je hebt geaccepteerd bij je aanmelding voor dit forum.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #547  
Oud 11-10-10, 14:43
kokkie44 kokkie44 is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 629
Standaard Gooit u mij maar weg

Das een leuke, nou heb ik winterboard er weer op staan, maar als ik em aan ifunbox of iphonebrowser hang zegt dat ik in de bak zit, levenslange straf.

Iemand een oplossing hiervoor, wil graag mn themas er weer op zetten.
  #548  
Oud 11-10-10, 14:47
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kokkie44 Bekijk bericht
Das een leuke, nou heb ik winterboard er weer op staan, maar als ik em aan ifunbox of iphonebrowser hang zegt dat ik in de bak zit, levenslange straf.

Iemand een oplossing hiervoor, wil graag mn themas er weer op zetten.
afc2add installeren vanuit cydia en het dan nogmaals proberen
__________________
iPad 16Gb Wi-Fi iPhone 4 32Gb and free like birds!!!
iMac 27"
  #549  
Oud 11-10-10, 14:48
Spooky Spooky is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 183
Standaard

Ik wil even duidelijk maken dat het aanwakkeren van de illegale handelingen dicussie niet door mij opgestart is, en dat een refferentie naar gebruikersvoorwaarden dan ook niet op mij gericht dient te zijn.

Ik maak een opmerking over het feit dat dit topic erg aant bewolken en/of vervuilen is, MEER NIET.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
We gaan het in dit forum helemaal niet over illegale handelingen hebben!

Vragen/opmerkingen over illegale/gekraakte app's uit Apple's App Store zijn niet toegestaan op dit forum, zoals je hebt kunnen lezen in de gebruikersvoorwaarden die je hebt geaccepteerd bij je aanmelding voor dit forum.
Ik ben mij ervan bewust dat het woord refferentie met 1 f geschreven moet worden en als ik dat doe dan gebeurt er dit *****entie.

Laatst gewijzigd door Spooky; 11-10-10 om 14:51.
  #550  
Oud 11-10-10, 14:48
medak medak is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 9
Standaard

het is mij opgevallen dat na het installeren van deze jailbreak me bereik beter is dan dat het was. ben nu op stage had daar altijd 1/2 streepjes heb er nu constant 3/4. dit is ook het geval op andere locaties. ( provider is kpn )
zijn er toevalig meer mensen die dit tegen zijn gekomen ?
  #551  
Oud 11-10-10, 14:52
joentjeFCT's schermafbeelding
joentjeFCT joentjeFCT is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Twente
Berichten: 38
Standaard

Het werkt perfect hier op 1 klein ding na.Ik krijg als ik een ringtone wil downloaden via cydia een foutmelding dat de server niet te bereiken is,hebben meer mensen dit??

Edit:Na nog een keer mij iphone uit te hebben gezet en opnieuw weer aan is het probleem verholpen,alles draait perfect hier.

Laatst gewijzigd door joentjeFCT; 11-10-10 om 15:06.
  #552  
Oud 11-10-10, 14:54
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spooky Bekijk bericht
Ik wil even duidelijk maken dat het aanwakkeren van de illegale handelingen dicussie niet door mij opgestart is, en dat een refferentie naar gebruikersvoorwaarden dan ook niet op mij gericht dient te zijn.

Ik maak een opmerking over het feit dat dit topic erg aant bewolken en/of vervuilen is, MEER NIET.
Spooky, mijn opmerking was niet specifiek aan jou gericht, maar aan ons allen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spooky Bekijk bericht
Ik ben mij ervan bewust dat het woord refferentie met 1 f geschreven moet worden en als ik dat doe dan gebeurt er dit *****entie.
Dat is vreemd. Misschien dat een meer ervaren moderator dit later uit kan leggen.
  #553  
Oud 11-10-10, 15:04
Machineman's schermafbeelding
Machineman Machineman is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Ossendrecht
Berichten: 127
Standaard

Na het jailbreaken en installeren van Cydia loop ik tegen het volgende probleem aan:
1) Cydia "vergeet" welke packages zijn geinstalleerd
2) Weather icon heeft Libstatusbar nodig welke ik heb kunnen installeren. Alle aanvullend geinstalleerde zaken op de status bar zijn alleen zichtbaar op de homescreen en verdwijnen zodra je een app opstart. Zodra je weer op de homeschreen bent is alles weer terug

Iemand een idee of een antwoord ergens online kunnen vinden? Diverse google searches hebben mij nog niet de definitieve oplossing gebracht.
  #554  
Oud 11-10-10, 15:08
bjkmemo bjkmemo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik weet niet of het een bug is, als ik een applicatie open welk dan ook na een minuut gaat de beeld automatische dimmen. Ik ben al de hele dag opzoek om dat uit te zetten. Wie kan mij helpen? het is best irritant, ben je een beetje aan lezen en dan dimt hij uit het niets
  #555  
Oud 11-10-10, 15:10
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spooky Bekijk bericht
Ik ben mij ervan bewust dat het woord refferentie met 1 f geschreven moet worden en als ik dat doe dan gebeurt er dit *****entie.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Dat is vreemd. Misschien dat een meer ervaren moderator dit later uit kan leggen.
Dit is nu verholpen.
  #556  
Oud 11-10-10, 15:57
brinky72 brinky72 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Standaard firmware niet herkent

Ik heb een vraag ik heb een iphone 4 met een simlock van t-mobile en een t-mobile abbo.
Nu wil ik hem gaan jailbreaken en via umbrella de firmware naar 4.1 brengen.
Ik heb de firmware vanaf de site hier gedownload iPhone3,1_4.1_8B117_Restore deze sgtond vermeld bij de iphone 4.
Dan staat er in de omschrijving van umbrellan dat je op de herstelknop met drukken in itunes en de shift knop ingedrukt houden.
Hij vind de map wel maar er staat niets in terwijl als ik hem op het bureaublad open staat er genoeg in.
Wie kan mij helpen?
  #557  
Oud 11-10-10, 16:16
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xbored Bekijk bericht
wat voor provider heb je? en waar heb je je iphone gekocht?
simpel stop er een andere provider simkaart in. als ie niet simlock vrij is dan moet je gelijk een unlock code invoeren !
  #558  
Oud 11-10-10, 16:23
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brinky72 Bekijk bericht
Ik heb een vraag ik heb een iphone 4 met een simlock van t-mobile en een t-mobile abbo.
Nu wil ik hem gaan jailbreaken en via umbrella de firmware naar 4.1 brengen.
Ik heb de firmware vanaf de site hier gedownload iPhone3,1_4.1_8B117_Restore deze sgtond vermeld bij de iphone 4.
Dan staat er in de omschrijving van umbrellan dat je op de herstelknop met drukken in itunes en de shift knop ingedrukt houden.
Hij vind de map wel maar er staat niets in terwijl als ik hem op het bureaublad open staat er genoeg in.
Wie kan mij helpen?
heeft dan te maken met de extensie van het bestand, je moet dat voor windows veranderen voor mac is dat ipsw, maar windows moet (.ipa ??) iets anders zijn, lees even goed door bij de firmware sectie daar staat ergens wel
wat je moet doen.
  #559  
Oud 11-10-10, 16:26
xbored xbored is offline
• iOS 8.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fuqua Bekijk bericht
simpel stop er een andere provider simkaart in. als ie niet simlock vrij is dan moet je gelijk een unlock code invoeren !
dat klopt maar dan moet je wel een andere simkaart hebben
  #560  
Oud 11-10-10, 16:34
indy000 indy000 is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 25
Standaard

Als ik iets download via cydia moet ik m'n iPod altijd rebooten om het desbetreffend icoontje te zien, valt hieraan iets te doen?

((Ps; heb iOS 4.1 hoor, kan via iPod m'n profiel niet aanpassen.))
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 456 22-01-12 21:06
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 21:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 16:31
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 981 09-08-11 14:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:22.