Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) kunnen we ook uitleggen wat afkortingen betekenen zoals NBR en BR en welk versie nummer is een oude bootrom [BR?] en een nieuwe bootrom [NBR?] ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kunnen we ook uitleggen wat afkortingen betekenen zoals NBR en BR en welk versie
nummer is een oude bootrom [BR?] en een nieuwe bootrom [NBR?] zodat de 'noobs' hier beter kunnen leren van de pro's. niemand is een geboren pro. thank you very nice
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
RTFM read the friendly manual....je mag itunes helemaal niet aan hebben staan las ik hier 20x
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Telkens als ik Limera1n op mijn iPhone 4 - 32GB start dan krijg ik na een tijde een Time Out als hij Cydia probeert te installen. Nu geef ik toe: mijn internet is niet een van de beste, en draadloos valt de hele tijd uit. Heeft het hiermee te maken of niet? Want een vriend vn me had Limera1n geïnstalleerd op zijn iPod Touch 4th gen. 32GB en daar werkte cydia niet...
bij voorbaad dank Bart |
|
|||
|
|||
Ik heb hier een Ipad op 3.2.2 nu wil ik graag een jailbreak maar indien ik hem jailbreak met limera1n kan ik dan nog terug naar geen jailbreak en hoe zou ik eventueel naar een greenpois0n kunnen overstappen?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je herstelt in iTunes dan ben je weer bij je originele situatie en kan je weer alle kanten uit. |
|
|||
|
|||
ik heb mijn iphone nu gejailbreaked maar in instelling staat dat ik nog altijd ios 4.0.2 heb en nit 4.1? wat moet ik doen?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
hoe moet dat? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
dus mijn iphone kan niet crashen als ik dat gewon in itunes doe?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@wds001: zeggen ze niet dat wnr men update naar 4.1 dat men niet meer kan jailbreaken met limera1n?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
|
|