Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat is 7B500? Dan probeer ik mijn iPad (die standaard op fw 3.2.2 was geleverd, 4 weken terug?) te jailbreaken! Heb niks te verliezen.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat is 7B500? Dan probeer ik mijn iPad (die standaard op fw 3.2.2 was geleverd, 4 weken terug?) te jailbreaken! Heb niks te verliezen..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zelfde bij mij, zelfde versie 7B500. Hebben jullie al een factory reset geprobeert voor de jailbreak ? Anders probeer ik dat strakjes nog.
|
|
|||
|
|||
Dit werkt gewoon!! Alleen raar dat ik een 1004 melding kreeg tijdens het updaten van mijn iphone 4.
Voor lui die niet weten wat je daarna moet doen, download tiny umbrellla en druk op 'kick device out of recovery'. |
|
|||
|
|||
RemoveBG werkt hier ook niet, moet nog worden geupdate lijkt me. Kan ook mijn SBSettings theme niet veranderen.
|
|
|||
|
|||
en hoe zet ik nu een game op mijn iphone 4 want na de jailbreak werkt dat nog steeds niet .....
|
|
|||
|
|||
Ha, heb het nog niet geprobeerd, dus ik zal de laatste zijn om te zeggen dat het niet mogelijk is. Geef alleen weer waardoor ik twijfel om een jb te doen.
|
|||
|
|||
even een vraag mensen als ik mijn iphone 4 4,1 gaat jealbreaken kan ik mijn t-mobile kaart blijven gebruiken??
ik heb ergens gelezen als het simlock er op zit moet je niet gaan jealbreaken maar ik gebruik mijn iphone met t-mobile kaart om dat ik t mobile abo heb dus unlock heb ik niet nodig eigenlijk |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door iScorpio; 10-10-10 om 21:52. |
|
|||
|
|||
Ik gebruik een mac, als ik jailbreak via windows ondersteund mijn iphone dan nog steeds de mac/itunes?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb 4 USB poorten maar het is altijd maar te bezien welke poort iTunes pakt en geen error geeft. Op mijn voorgaande laptop deed iTunes ook al lastig met verschillende poorten. iTunes accepteerde mijn iDevice als nieuw wel mits ik 'all apps synchronizeren' uitvinkte. Echter bleef iTunes toch weer hangen bij synchroniseer proces voor hij daadwerkelijk ging restoren. As we speak is mijn iDevice nu wel een restore aan het doen. Ik probeerde hem in DFU mode te zetten maar apparently kwam ik in Recovery Mode terecht wat iTunes aangaf. Zometeen even kijken of all default apps aanwezig zijn en dan nogmaal Limera1n erop loslaten. --- Woohoo! SMS, Contacten en Instellingen app zijn weer aanwezig. Waarschijnlijk zijn de backups van v3.1.2 niet compatible met v4.1 of iets dergelijks. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vandaar dat ik benieuwd bent bij de mensen waar het wel is gelukt of de Ipad pas is gekocht. Zelf heb ik de ipad pas een week. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Na heel veeel keren proberen is het mij eindelijk gelukt om mijn iphone 3G te jailbreaken met redsn0w,had niet goed de ipsw gedownload,begreep het even niet maar het is nu wel gelukt. Laatst gewijzigd door pattaya; 13-10-10 om 11:55. |
|
|||
|
|||
bedankt voor de snelle reacties jongens ga ik proberen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
limerain werkt niet op mijn iPad 3.2.2 (7b500).
Iemand al geluk gehad met deze versie? |
|
|||
|
|||
ik heb een iPhone 4 met sofware 4.1, als ik het goed begrijp kan ik hiermee dus jailbreaken met Limerain, alleen is er geen unlock voor simkaart? Misschien een domme vraag maar wat is dan het nut van jailbreaken?
En die gasten van Dev team komen met een jailbreak + unlock? Dan wacht ik namelijk liever daarop. Bij het lezen van dit topic zie ik allerlei problemen met het updaten van de firmware, unlock die niet meer doet ect. Wat ik mij afvraag is waarom updaten mensen dan? Je iphone doet het toch goed dus waarom updaten? Of doet Itunes dat automatisch? Er is begrijp ik nu sowieso nog geen unlock voor mijn 4.1 software dus ik ben ook geen tinyumbrella nodig, wat ik ergens zag staan? Ook niet als er straks wel een unlock is? De unlock was toch niet softwarematig (dus unpatchable)? Graag hoor ik jullie antwoord want ik zie door de bomen het bos niet meer. |
|
||||
|
||||
Het schijnt dus écht een bug te zijn. Met de 7B500 iPads.. Dat wordt wachten op beta 5 of the final release.. En anders op greenpois0n met de limera1n exploit.
|
|||
|
|||
upgrada nodig of niet???
Moet ik nu mijn iphone 4 4.0.2 eerst upgraden naar 4.1 (al dan niet via tinyumbrella) voor limera1n werkt, of werkt deze rechtstreeks vanaf 4.0.2??
|
|
|||
|
|||
net gejailbreaked iphone 3gs nieuwe bootrom met limera1n na 4 keer gebeurde er niets, na een beetje googlen zag ik dat het kon helpen als je itunes opent voor dat je limera1n gebruikt en nu werkte het wel nu kreeg ik dus wel een limera1n app op mijn springboard.
mocht je dus problemen hebben open eerst itunes |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
|
|