Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Uit recovery halen kan ook met TinyUmbrella...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Uit recovery halen kan ook met TinyUmbrella
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mensen! IPC heeft op de homepage een heel mooi bericht gepost over hoe je met TinyUmbrella je baseband kunt behouden..
Volg de intructies daar goed en update op die manier naar 4.1 met behoud van 4.0.1/4.0.2 baseband! Vervolgens JB je met Limera1n en gooi je ultrasn0w erover in Cydia! (search in cydia naar ultrasn0w) Het DEV-Team raad af mensen die al een ultrsn0w unlock HEBBEN, om met limera1n te jailbreaken ivm het verlies van de Baseband.. Echter snap ik die post van het Dev-Team niet, want ze raden aan te wachten op Pwngtool die in samenwerking is met Limera1n. Maar wat ik dus niet begrijp is dat ze het afraden, terwijl je met TinyUmbrella gewoon kunt updaten naar 4.1 met behoud van vorige baseband, en op die manier gewoon weer kunt unlocken.. Ultrsn0w is volgens mij voor alle iPhones, omdat deze in Cydia te downloaden is, misschien met een beetje ongeluk niet voor de iPhone 3G.. En nog 1 ding: In eerste instantie vond iedereen het erg ***** dat Greenpois0n is vertraagd, maar je moet je bedenken dat als je nu JB'ed met Limera1n ben je met je desbetreffende telefoon LIFE-TIMES JB'ed! De SHAtter exploit was alleen voor 4th iDevices! Met het uitstellen van SHAtter voorkomen ze dat Apple beide exploits update in een nieuwe iDevice (like the iPhone 5, upcoming in 2011). Dat betekent dus dat Limera1n niet zal werken met iPhone 5, maar SHAtter wel, wat dus voor ons betekent: iPhone 3G t/m iPhone 5 zijn Life-Time te JB'en! Als ze beide exploits hadden uitgebracht, zouden ze alle gepatched worden mbv een nieuwe bootroom in het desbetreffende iDevice (iPad, iPod, iPhone, Apple TV) Laatst gewijzigd door iScorpio; 10-10-10 om 14:18. Reden: Je hoeft hier niet te schreeuwen! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Opgelost. Het kwam denk ik omdat mijn W7 met bootcamp drivers wel de iphone accepteert maar ik door dat ik geen itunes heb niet de benodigde drivers had voor de jailbreak. iTunes geïnstalleerd. En huppa! Jippie, Frenk is weer blij xD
|
|||
|
|||
Citaat:
known bugs some people must reboot to see Cydia some people still don't have windows beta iOS versions aren't supported iPod Touch 2G support coming soon for 3G, use redsn0w limera1n app is a white box, i know. use it anyway Dat betekent dus dat je nog even moet wachten als 2G MC bezitter, want ik overigens wel jammer vind, maar goed. Ik heb gelukkig nog SHSH's op 4.0, 3.1.3 |
|
|||
|
|||
Nou helaas ik heb Itunes eraf gegooid en er opnieuw opgezet, laatste versie 10.0.1.22 en al meerdere malen Limera1n gedraaid niets nopes nada, begrijp er niets van, zal het te maken kunnen hebben dat ik de Ipad slechts een week heb en dus misschien iets nieuws erin heb zitten?
|
|
|||
|
|||
nou als ik naar itunes ga, naar mn apparaat, en dan naar het apps tabje ga, loopt itunes helemaal vast...
ipad firmware 3.2.2 |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik ben van plan ´m dus met Limera1n te jailbreaken en vervolgens via Cydia te unlocken (4.0.2) MAAR draadloos internet hier is down, kun je ook toegang tot Cydia krijgen via je PC of iPhone aan de PC gekoppeld!?
Thanks! |
|
|||
|
|||
Ik kom niet onder een rots vandaan, ik heb geen mediastilte gehad hier maar toch zijn mij een paar dingen niet duidelijk.........
1: volgens.......is het nog niet mogelijk om met limera1n een 3GS met NBR to JB? 2: hier lees ik dat bij sommigen het wel gaat? 3: iPhone 4 heeft toch dezelfde BR als de nieuwe BR van de 3GS, waarom dan bij de 4 wel? |
|
|||
|
|||
Als er iemand een jailbreak tutorial nodig heeft voor limera1n, kijk dan hier naar mijn video tutorial: YouTube - How to jailbreak (iPhone 3GS / 4 - iPod Touch 3g / 4g - iPad) with limera1n
Laatst gewijzigd door King1987; 10-10-10 om 16:18. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Van limera1n.com: changelog BETA1 - first release BETA2 - fixed kernel patching magic, rerun BETA2+ over BETA1 BETA3 - fixed new bootrom 3GS BETA4 - uninstall fixed, respring fixedish Dat betekend dus dat 3GS nieuwe bootrom (die ik ook heb) te jailbreaken is. Ik heb het nog niet gedaan, ik ben afhankelijk van een unlock... |
|
|||
|
|||
Pfff had mijn 4 4.0.1 met JB vanmorgen update naar 4.1 gedaan in de hoop dat de JB van geohot werkt maar helaas krijg hem er niet door. snik snik
|
|
|||
|
|||
Misschien een hele domme vraag..
Maar ik heb zelf een mac, nu wil ik m'n iphone 4 wel jailbreak. Maar dan moet ik dat op m'n vriendin haar pc doen. Maar daar zit geen itunes op. Moet ik itunes hebben om de jailbreak te doen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
je kan itunes overigens daarna gewoon weer de-installen. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Mij is het wel gelukt! ik draai op windows 7 ultimate.
Ik neem aan dat je wel orginele limerain bestand hebt ge-download niet van rapidshare ofzo.. kan je gewoon via limera1n .com windows aanklikken Je moet echt via hier doen als je ergens anders een link weghaalt heb je kans op een crash heb ik gister gehad... Ok we gaan verder sla het bestand op je bureaublad op. Iphone uit zetten itunes ook wegklikken. sluit je iphone aan op je comp. Iphone weer aan, itunes wegklikken.. op bestand rechtermuisknop als admin uitvoeren. dan zie je Make it Ra1n daarna home en power knop tegelijk ingedrukt houden.. na 10 sec ALLEEN powerknop loslaten wachten.. loslaten wanneer je dfu op het scherm ziet. dan wordt je scherm zwart zie je de groene logo vannzelf. Koppel je iphone los, als je groene logo niet kan vinden in je menu. homeknop indrukken scherm waarmee kan zoeken tik lime in, en je zult zien dat die daar tussen zit. klik erop dan zie je instal cydia.. klaar... ALLEEN VIA SITE VAN limera1n ITUNES WEGKLIKKEN HELEMAAL NIET AAN DOEN. Laatst gewijzigd door iScorpio; 10-10-10 om 14:59. Reden: illegale handelingen worden niet op prijs gesteld! |
|
|||
|
|||
Me 3gs met nieuwe boot rom werkt met limera1n echter me ipad 64gb Wi-Fi+3g ois3.2.2 verdomd het het limera1n icoontje te tonen. En is daarmee ik niet gejailbreakt .
hopelijk snel wat voor die ipad, deze heb ik speciaal voor het weekend nog gekocht omdat greenposi0n zou komen met een exploit voor de ipad |
|
|||
|
|||
Ik heb de firmware 5.14.02, ik begrijp uit jouw youtubevideo dat ik dus nog niet kan jailbreaken? OS4.1 (8B117) heb ik erop
Mijn iphone3GS is simlockvrij gemaakt door de provider, maakt dat jailbreaken makkelijker? Ik ben nogal een n00b, heb de iphone net 2 weken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
|
|