Limera1n opnieuw jailbreaken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Ik heb mijn Iphone 4.1 gejailbreakt met een betta versie van limera er is nu een niet beta versie uitgekomen moet ik nu opnieuw ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Limera1n opnieuw jailbreaken
Hey
Ik heb mijn Iphone 4.1 gejailbreakt met een betta versie van limera er is nu een niet beta versie uitgekomen moet ik nu opnieuw jailbreaken of kan ik dat gewoon laten. Mischien dat er probleen ontstaan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zou niet nodig moetten zijn als alles werkt..
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Exploiting with Limera1n (Jailbreaken lukt niet) | Kevin | Jailbreak | 3 | 08-05-11 10:26 |
iPad 3.2.2 te jailbreaken met greenpoison en/of limera1n??? | colaboy | Jailbreak [archief] | 1 | 26-10-10 18:56 |
jailbreaken met greenpois0n of limera1n? | jurrian | Jailbreak | 5 | 12-10-10 17:48 |
Cydia verwijderd; hoe opnieuw installeren zonder opnieuw te jailbreaken | mikey1983 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 16-04-10 16:58 |
|
|