//

Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic

Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Distrax anyway, Roep je dit maar raak of neem je dit uit ervaring mee ? aantal mensen hierboven hebben wel of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #661  
Oud 12-10-10, 09:23
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distrax Bekijk bericht
anyway,

Roep je dit maar raak of neem je dit uit ervaring mee ?
aantal mensen hierboven hebben wel of niet last ervan en ik kan me herinneren dat een ''update'' van je spullen af blijft vandaar mijn vraag, ik ga de gok wagen bij de jailbreakme.com bleef ook alles bewaard.
nee ik begreep je vraag niet zo goed, newbies als jij over compliceren de vraag, en gauw geneigd zaken door elkaar te gooien.

Bij een update door apple zelf blijven je spullen nooit onaangetast ! vandaar dat itunes eerst een backup maakt van al je spullen op de iphone. En die na de update weer netjes terug zet op je iphone.

de ene JB is de ander niet, het heeft dan ook weinig nut om de huidige jailbreak te vergelijken met de vorige.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #662  
Oud 12-10-10, 09:24
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pkaak Bekijk bericht
Voor de mensen met BiteSMS 4.xx. Deze werkt niet meer in iOS 4.1 (kwam ik achter na de upgrade). Op de biteSMS website staat hoe je kunt upgraden naar de laatste beta, en anders 2 a 3 dagen wachten, dan ligt versie 5.0 in de store.

Overige Cydia apps werken weer bij me. Moest er voor de iPhone geheel uitschakelen en weer starten, maar daarna werkte Cydia en de apps naar behoren.
Bedankt dit dacht ik al hierdoor weer een reactie overbodig door iemand die zich geroepen voelde

thankx
__________________
myPhone
  #663  
Oud 12-10-10, 09:25
dolor dolor is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spitfire1990 Bekijk bericht
Gewoon een reserven kopie maken op je Mac al je heb geüpdatet naar 4.1 vervolgens gewoon aansluiten op Windows en jailbreaken met limera1n.
Die kopie is alleen nodig voor een backup, en na het jailbreaken kan ik gewoon blijven syncen met mijn mac denk ik?
  #664  
Oud 12-10-10, 09:25
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fuqua Bekijk bericht
nee ik begreep je vraag niet zo goed, newbies als jij over compliceren de vraag, en gauw geneigd zaken door elkaar te gooien.

Bij een update door apple zelf blijven je spullen nooit onaangetast ! vandaar dat itunes eerst een backup maakt van al je spullen op de iphone. En die na de update weer netjes terug zet op je iphone.

de ene JB is de ander niet, het heeft dan ook weinig nut om de huidige jailbreak te vergelijken met de vorige.
Ik zal dit maar als niet verstuurd zien, omdat het dus wel ongewijzigd blijft.

maar toch bedankt voor je tijd
  #665  
Oud 12-10-10, 09:26
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dolor Bekijk bericht
Die kopie is alleen nodig voor een backup, en na het jailbreaken kan ik gewoon blijven syncen met mijn mac denk ik?

dat klopt, zo krijg je netjes je iphone weer ingesteld zoals j'm voor de update had.
  #666  
Oud 12-10-10, 09:28
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distrax Bekijk bericht
Ik zal dit maar als niet verstuurd zien, omdat het dus wel ongewijzigd blijft.

maar toch bedankt voor je tijd
goed. snap je antwoord niet helemaal. maar succes verder.
  #667  
Oud 12-10-10, 09:57
spitfire1990 spitfire1990 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Zuid-Scharwoude
Berichten: 81
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dolor Bekijk bericht
Die kopie is alleen nodig voor een backup, en na het jailbreaken kan ik gewoon blijven syncen met mijn mac denk ik?
Ja kan gewoon blijven syncen !
__________________
Macbook Unibody 13,3", iPhone 3GS Black 32GB , iPad 64 Gb Wi-Fi , 2X Apple TV2, iPhone 4s 16GB White, The New iPad 32GB White
  #668  
Oud 12-10-10, 10:04
stoerebink stoerebink is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fuqua Bekijk bericht
ziet itunes je ipad nog wel dan als je deze aansluit ? probeer anders ff de ipad op een andere usb poort aan te sluiten nadat je je comp opnieuw hebt opgestart.
Jep. Itunes herkent de iPad wel.
Andere usb-poort en herstarten helpt ook niet..



Anderen die ook een probleem hebben met het herkennen van hun iPad met limera1n RC1b?
  #669  
Oud 12-10-10, 10:10
djkavaa djkavaa is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Reuver
Berichten: 183
Stuur een bericht via MSN naar djkavaa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stoerebink Bekijk bericht
Jep. Itunes herkent de iPad wel.
Andere usb-poort en herstarten helpt ook niet..



Anderen die ook een probleem hebben met het herkennen van hun iPad met limera1n RC1b?
Al eens geprobeerd om hem te herstellen of te jailbreaken met de beta4 die heb ik gebruikt gisteren op me ipad en voilla in een keer goed

En als het herstellen geen optie is probeer het dan een op een hele andere pc of met itunes 10.
Ik heb het ook gedaan met itunes 10 en windows 7 ultimate 64 bit
__________________
Iphone 3GS 4.3.3 Nieuwe Bootrom Jailbreak | Redsnow |
Ipad Wi-Fi + 3G 16 GB 4.1 | Jailbreak: JA LimeRa1n|
  #670  
Oud 12-10-10, 10:10
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stoerebink Bekijk bericht
Jep. Itunes herkent de iPad wel.
Andere usb-poort en herstarten helpt ook niet..



Anderen die ook een probleem hebben met het herkennen van hun iPad met limera1n RC1b?
laat je itunes eerst wel volledig lopen (dat ie gaat syncen met ipad) als ie daar klaar mee is pas limerain gebruiken. en itunes niet afsluiten of iets doen tijdens de JB.

ik heb ff voor je gezocht en ik zie dat er een topic over jouwn probleem loopt van mede ipad eigenaren met hetzelfde probleem. misschien dat ze je daar verder kunnen helpen (vind het moeilijk om je verder te helpen gezien ik zelf geen ipad heb).

https://forum.iculture.nl/f14/i...erkt-niet.html

succes !
  #671  
Oud 12-10-10, 10:12
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djkavaa Bekijk bericht
Al eens geprobeerd om hem te herstellen of te jailbreaken met de beta4 die heb ik gebruikt gisteren op me ipad en voilla in een keer goed

En als het herstellen geen optie is probeer het dan een op een hele andere pc of met itunes 10.
Ik heb het ook gedaan met itunes 10 en windows 7 ultimate 64 bit
oh ja ook belangrijk dat je de laatste versie van itunes erop hebt staan, is volgens mij nu 10.0.1 ofzo.
  #672  
Oud 12-10-10, 10:22
djkavaa djkavaa is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Reuver
Berichten: 183
Stuur een bericht via MSN naar djkavaa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fuqua Bekijk bericht
oh ja ook belangrijk dat je de laatste versie van itunes erop hebt staan, is volgens mij nu 10.0.1 ofzo.

Klopt en idd onder het jailbreaken itunes open laten staan.
Werkte direct bij mij.
  #673  
Oud 12-10-10, 10:26
fuqua fuqua is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djkavaa Bekijk bericht
Klopt en idd onder het jailbreaken itunes open laten staan.
Werkte direct bij mij.
ik las net ook dat velen het ook geholpen heeft om de home knop ingedrukt te blijven houden totdat ze het limerain logo in beeld kregen. (dus langer ingedrukt houden dan wat limerain zelf aangeeft.
  #674  
Oud 12-10-10, 10:33
RioolDokter RioolDokter is offline
• iOS 10.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Doetinchem
Berichten: 273
Standaard

En anders probeer je het eens met Greenpois0n, is net uit .

Al ging het bij mij in één keer goed met beta4 van Limera1n
__________________
Doe mij maar 10 bier! *Overigens; iPhone 6S 16GB & iPad 4 16GB.
  #675  
Oud 12-10-10, 11:03
Spooky Spooky is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 183
Standaard

Nu zowel limera1n en greenpois0n uit zijn, ok ze gebruiken wel beide dezelfde exploit vraag ik mij af of er volgende maand nog iets uitkomt voor de opstaande release van IOS 4.2 voor bijna alle iDevices.

Kan iemand daar duidelijkheid over geven.
  #676  
Oud 12-10-10, 11:12
CuijkAanDeMAAS's schermafbeelding
CuijkAanDeMAAS CuijkAanDeMAAS is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Cuijk
Berichten: 41
Standaard

Goedemiddag,

Ik heb een vraag. (Wellicht een beetje off-topic)

Ik heb zondag mijn iPhone gejailbreaked met limera1n. (Werkte overigens prima) Nu heb ik in cydia op "make my life easier" geklikt, om mijn SHSH op te slaan.
Maar hoe weet ik nu zeker dat deze opgeslagen zijn?

Had namelijk een printscreen gezien bij iemand waar Cydia dat bovenaan het scherm vermeldt welke digitale handtekeningen hij heeft opgeslagen. Bij mij is dat dus niet het geval?
Weet iemand hier meer over? Ik hoor het graag!
  #677  
Oud 12-10-10, 11:21
henkjobse henkjobse is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 74
Standaard

Je zou t via TinyUmbrella op je pc kunnen bekijken. Hoe dat via Cydia moet weet ik niet, sorry.
__________________
iPad Wi-Fi 16 Gb, 4.3.3, JB
iPhone 4 16 Gb, 4.3.2, JB
  #678  
Oud 12-10-10, 11:23
dennis33's schermafbeelding
dennis33 dennis33 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: flevoland
Berichten: 75
Stuur een bericht via MSN naar dennis33
Standaard

Hallo cuijkAandemaas. Dat zelfde probleem heb ik dus ook met cydia ik zie ook mijn shsh handtekening niet meer bovenaan in cydia. Die vraag had ik ook al eerder gesteld in deze topic maar aangezien iedereen maar wat door elkaar loopt te praten als een kip zonder kop en geen antwoorden wordt gegeven op de vragen die gesteld wordt vraag ik mezelf af waarom er niks aan gedaan wordt door de operators van deze topic.Trouwens greenpois0n is gereleasd. Ze weten ook niet wat ze wilen? Een beetje vreemd..! Het dev team voelt zich blijkbaar buitengesloten sinds limera1n eruit is gerold door geohot. Volgens heel veel mensen die via greenpois0n hun jeailbreak hebben uitgevoerd hebben problemen met cydia. En voor de mac versie zijn er ook wat technische problemen.maar daar werd aan gewerkt

Laatst gewijzigd door dennis33; 12-10-10 om 11:44.
  #679  
Oud 12-10-10, 11:40
CuijkAanDeMAAS's schermafbeelding
CuijkAanDeMAAS CuijkAanDeMAAS is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Cuijk
Berichten: 41
Standaard

@Henkjobse
Was hier al van op de hoogte, maar iig bedankt.

Ik weet ook dat het mogelijk is via Cydia, maar dat is dus niet meer te zien.

@Dennis33, wellicht volgen de jusite reacties nog, laten we het hopen iig
  #680  
Oud 12-10-10, 11:47
dennis33's schermafbeelding
dennis33 dennis33 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: flevoland
Berichten: 75
Stuur een bericht via MSN naar dennis33
Standaard

Ik hoop het ook! op een gegeven moment zie je hier de bomen in het bos niet meer. beetje een zooitje ongeregeld.
er worden telekens de zelfde vragen gesteld maar naar zo`n belangrijks als het probleem van dat shsh wordt over het hoofd gezien. Ze downloaden en installeren maar wat,maar weten zelden wat ze aan het doen zijn. en zien zoiets wat belangrijk is over het hoofd. Als je bijvoorbeeld niet eens het verschil weet tussen jailbreaken en unlocken weet je dan uberhaubt wel waar je mee bezig bent. dat vraag ik me dan af. Als je dat verschil nog niet eens weet..! Maar goed hun probleem.

Laatst gewijzigd door dennis33; 12-10-10 om 11:57.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 456 22-01-12 21:06
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 21:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 16:31
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 981 09-08-11 14:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:46.