iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/74810-jailbreak-voor-4-0-4-1-idevices-greenpois0n-verzameltopic.html)

ipodyoshi 18-10-10 16:43

Heeft iemand zijjn ipod touch 2g mc al met de nieuwe greenpois0n gejailbreakt?
Ging dat goed?

gerbenp 18-10-10 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ipodyoshi (Bericht 587648)
Heeft iemand zijjn ipod touch 2g mc al met de nieuwe greenpois0n gejailbreakt?
Ging dat goed?


Ja, het ging goed :).

bzb 18-10-10 17:45

al met al heb ik het idee dat het vaak niet goed gaat met dit, ik wacht nog even af

Benn 18-10-10 17:55

ik heb iets raars,
ik krijg mijn iPhone in DFU dan hoor ik (windows) dat hij is aangekoppeld, ik klik jailbreak maar na 3 seconden ontkoppeld windows mijn iphone waardoor de jailbreak iedere keer failed

iemand een oplossing?

ipodyoshi 18-10-10 18:21

nou, ik ga m'n iPod 2g mc updaten en jailbreaken, nu afwachten

rbn-93 18-10-10 19:13

Als ik mijn 3gs nu update naat 4.1 en m daarna jailbreak kan ik dan nog steeds mn iphone herstellen met de programmatje's AptBackup en Appbackup? zodat ik alles weer heb?

ipodyoshi 18-10-10 19:50

M'n ipod 2g mc 4.1 is nu gejailbreakt!
Hij doet het!!!! :D:D:D:D:D

ja dat werkt, ik heb daar ook gebruik van gemaakt!

Gielk 18-10-10 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ipodyoshi (Bericht 587776)
M'n ipod 2g mc 4.1 is nu gejailbreakt!
Hij doet het!!!! :D:D:D:D:D

ja dat werkt, ik heb daar ook gebruik van gemaakt!

Hoe heb je hem in dfu mode gekregen mij lukt dit niet :(

CheesieUnion 19-10-10 09:59

Ik heb een iTouch 8Gb 2G, deze zit op 4.0 en ik wil hem updaten naar 4.1 en jailbreaken. Moet ik hem dan eerst herstellen, dan updaten en dan jailbreaken. Ik wil ook gebruik maken van AptBackup om al mijn Cydia apps te behouden, kan iemand mij uitleggen hoe dat moet?

ipodyoshi 19-10-10 10:17

je maakt in aptbackup een backup, synchroniseert in iTunes.
Dan doe je iPod uit doet het stekkertje in de computer, open greenpois0n en daar staat verder hoe het moet. Eenmaal klaar open je "loader" die ergens op je springboard zal staan, installeer je cydia, download je aptbackup en je drukt op restore...

ekroeze86 19-10-10 12:02

Hey allemaal!

Ik heb mijn Iphone 3Gs iOS4.1 BB 05.14.02 meermalen geprobeerd te jailbreaken met greenpois0n en met limera1n.. alleen met beide heb ik nog geen resultaat:(!
Bij Limera1n krijg ik wel de melding dat de jailbreak gelukt is, alleen krijg ik het teken van limera1n niet in m'n scherm. En met greenpois0n krijg ik de melding: jailbreak failed.
Maar ik snap niet goed wat ik verkeerd doe.. want ik volg de instructies netjes op..!
Maar wat ik uit alle verhalen haal, is mijn Iphone toch wel gewoon geschikt voor deze jailbreak..

Weet iemand wat ik verkeerd doe..???

Groetjes Elles

CheesieUnion 19-10-10 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ipodyoshi (Bericht 588057)
je maakt in aptbackup een backup, synchroniseert in iTunes.
Dan doe je iPod uit doet het stekkertje in de computer, open greenpois0n en daar staat verder hoe het moet. Eenmaal klaar open je "loader" die ergens op je springboard zal staan, installeer je cydia, download je aptbackup en je drukt op restore...

Maar ik moet ook nog updaten naar 4.1, moet ik dan eerst herstellen en dan updaten of meteen updaten?

arjan95 19-10-10 12:23

vreemd probleem
 
Hoi allemaal. Dit is mijn eerste post hier. Ik heb gister meteen GreenPois0n gebruikt op mijn iPod 2g MC 8Gb. alles leek goed, er was de Loader en ik heb Cydia, maar nu: soms als ik een app of game open wordt mijn scherm wit en start mijn iPod opnieuw op. Dit is heel irritant, duurt lang en slurpt batterij. Weet iemand hoe dit komt(ik heb wel vanaf reservekopie instellingen terug gezet maar dat moest om dat ik nie weer alles opnieuw wou spelen en instellen.

ipodyoshi 19-10-10 13:16

@CheesieUnion, je slaat backup op met aptbackup, update naar 4.1 dan jailbreak je hem, als het goed is staan al je gewone apps er dan nog op en voor cydia apps download je aptbackup opnieuw en restore je de cydia apps.

@arjan95, ik zou het niet weten, ik heb dezelfde iPod alleen dat probleem heb ik niet...

arjan95 19-10-10 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ipodyoshi (Bericht 588141)
@CheesieUnion, je slaat backup op met aptbackup, update naar 4.1 dan jailbreak je hem, als het goed is staan al je gewone apps er dan nog op en voor cydia apps download je aptbackup opnieuw en restore je de cydia apps.

@arjan95, ik zou het niet weten, ik heb dezelfde iPod alleen dat probleem heb ik niet...

nog even ter vermelding: de jailbreak is uit gevoerd met Mac, en mislukte eerst maar de 2e keer lukte het. Ik heb ook via ifile homescreen-wallpaper en de multitasking aan gezet. Het batterij perentage is nog aan uit de backup van itunes. Op zich werkt alles wel, maar heb ik alleen het vage reboot-probleem. het is me nu 3 x in 1 dag gebeurt en normaal nooit (de hele week in italie geen een keer een crash gehad op 3.1.2).

ipodyoshi 19-10-10 13:40

aha, mac, dan weet ik het niet ik heb windows

heikoe 19-10-10 13:45

hoi allemaal, dit is mijn eerste post. Ik ben al een poosje bezig om jailbreak op mijn 3gs 4.1 te zetten, maar krijg het niet voor mekaar. via greenpoison, knoppen inhouden dat kan ik nog wel, start jailbreak lukt ook, maar daarna staat er, Quit (restart to retry) weet iemand hoe dat zit, en hoe ik dit kan verhelpen?

ekroeze86 19-10-10 14:14

He heikoe!

Dat probleem heb ik dus ook..:mad: Maar zou het toevallig iets te maken kunnen hebben met de SHSH blobs..? Deze heb ik namelijk nooit opgeslagen op mijn eerdere jailbreak.
Daarna heeft mijn telefoon een hard reset gehad, en heb ik iOS 4.1 er op gekregen zonder jailbreak.
Ik hoop dat iemand een goede oplossing heeft.. zit namelijk al veel te lang zonder een jailbreak op mijn telefoon..!!

Groetjes

heikoe 19-10-10 14:44

Hoi
Weet ik niet, dit is m'n eertse iphone, dus ook de eerste keer dat ik probeer te jailbreaken! Misschien lezen we snel hoe het wel moet.
groet

rbn-93 19-10-10 16:13

Hmmm, jailbreak failed... 2x geprobeerd maar geen resultaat? ik heb een iphone 3gs (oude bootrom met windows) ik had nog geen 4,1 dus was van 3.2.1 naar 4.1 gagaan... maar ik snap niet wat er aan de hand is?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:30.