iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/74810-jailbreak-voor-4-0-4-1-idevices-greenpois0n-verzameltopic.html)

hoii 22-10-10 10:56

Volgens mij is het nog niet helemaal bugfree, want ik heb al een paar keer gehad dat als ik een app opstart m'n iPod opeens een reboot doet

Simlock 22-10-10 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hoii (Bericht 589815)
Volgens mij is het nog niet helemaal bugfree, want ik heb al een paar keer gehad dat als ik een app opstart m'n iPod opeens een reboot doet

Met limerain?

hoii 22-10-10 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Simlock (Bericht 589831)
Met limerain?

nee met greenposi0n

foggy 22-10-10 15:51

Stoute schoenen aangetrokken update 4,1 er op JB,
Yes gelukt. Thanx voor de info.

Marcola00 22-10-10 16:16

Ik wil graag mijn ipod touch updaten naar 4.1 maar ik wil wel dat hij gejailbreakt kan worden/blijven en mijn gegevens behouden is dit mogelijk? Zo ja hoe dan?(bij voorbaat dank:d)
ik heb een ipod touch 8gb (MC model FW:3.1.2) untetherd jailbreak met spirit.
mvg en alvast bedankt

avinash92 22-10-10 17:30

Hoi,

ik heb een amerikaanse iphone 4 die al geunlocked was. ik heb zojuist met pwnagetool een CF gemaakt om van 4.0.1 naar 4.1 te gaan. het hele proces loopt goed totdat mijn iphone hersteld is en dan blijft hij vastzitten in een loop met het apple logootje heletijd. iemand tips??

ipodyoshi 22-10-10 18:44

hallo,

Volgens mij heb ik een probleem ontdekt, ik weet niet of het aan greenpois0n of een cydia programma ligt maar het is wel een zeer irritant probleem.
Soms zomaar, start m'n ipod opnieuw op...als hij dan weer op het lockscreen is en ik hem "slide to unlock", start hij zichzelf weer opnieuw op.
Dit gaat telkens zo door.
Als ik m'n iPod aan de computer koppel, dan kan ik hem wel weer unlocken.
Dit is zeer vervelend als ik bijvoorbeeld buiten ben of ergens anders waar ik geen computer heb!?

Heeft iemand ditzelfde probleem?
Zijn er oplossingen voor?

Hansko 22-10-10 20:42

Hoi,

Mijn eerste post, mijn eerste iPhone en mijn eerste JB. Zojuist mijn iphone 4 FW4.1 JBreaked echter nu blijft mijn bluetooth icoontje grijs en kan ik mijn foon niet meer pairen met mijn carkit. Iemand dezelfde ervaring of een oplossing voor dit probleem?

Hansko 22-10-10 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hansko (Bericht 590140)
Hoi,

Mijn eerste post, mijn eerste iPhone en mijn eerste JB. Zojuist mijn iphone 4 FW4.1 JBreaked echter nu blijft mijn bluetooth icoontje grijs en kan ik mijn foon niet meer pairen met mijn carkit. Iemand dezelfde ervaring of een oplossing voor dit probleem?

Effe in flight mode, blue tooth off/on, uit flight mode en het probleem is opgelost.

Bungy 22-10-10 22:14

unlock 3gs 4.1 lukt niet
 
Ik heb limera1n gebruikt voor de jailbreak en alles loopt perfect. Alleen het is een Amerikaans toestel wat ik moet unlocken, maar dat lukt me niet. Ook niet via Cydia ultrasn0w........iemand tips? Hoe kan ik de Iphone 3GS 4.1 unlocken?

edjohan 23-10-10 00:02

Hoi ik heb via Greenpois0n mijn Iphone 4 4.1 gejailbreakt en het ging perfect en ik ben een leek op het gebied van Iphones en computers.

enjoyy 23-10-10 02:20

net jb uitgevoerd en gelukt en cydia geinstalleerd maar opent niet???? tenminste opent ff klapt er gelijk uit hmmmmm

arjan95 23-10-10 14:43

Okee er zijn al meer reboot problemen. Ik heb er nu minder last van gelukkig maar het wil soms nog wel eens gebeuren. Ik denk dat ik het maar eens aan chronicdevteam , de maker van greenpois0n , laat weten.

Daniel... 24-10-10 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arjan95 (Bericht 590351)
Okee er zijn al meer reboot problemen. Ik heb er nu minder last van gelukkig maar het wil soms nog wel eens gebeuren. Ik denk dat ik het maar eens aan chronicdevteam , de maker van greenpois0n , laat weten.

Heb ik ook last van ;)

arjan95 25-10-10 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Daniel... (Bericht 590712)
Heb ik ook last van ;)

Helaas is hun blog vol met spammers. Normaal reageren is heel moeilijk en op twitter moeten die lui me eerst willen volgen. Dat gaat nooit lukken dus ik hoop dat ze hier achter zullen komen. Als ik niet teveel aanzet gaat het goed. Maar met veel open kan het misgaan

lexislang 26-10-10 09:39

Greenpois0n NIET gelukt, limera1n WEL (3GS, 4.1, Nieuwe bootrom)
 
Even een kort berichtje, na een aantal malen proberen gisteren is het mij niet gelukt met Greenpois0n te jailbreaken op mijn 3GS met iOS 4.1 en nieuwe bootrom. Hierna heb ik het met limera1n geprobeerd, dat ging in één keer goed! Ik ben een happy person nu;-)

youri1311 26-10-10 09:51

Het kan aan mij liggen maar ik heb het idee dat mijn batterij nu veel sneller leeg gaat na de Greenpois0n jailbreak. Iemand diezelfde ervaring?

Mireille005 26-10-10 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arjan95 (Bericht 591221)
Helaas is hun blog vol met spammers. Normaal reageren is heel moeilijk en op twitter moeten die lui me eerst willen volgen. Dat gaat nooit lukken dus ik hoop dat ze hier achter zullen komen. Als ik niet teveel aanzet gaat het goed. Maar met veel open kan het misgaan

Je kan ze toch mentionen? Dus @nickname. Dan kom je in ieder geval in hun stream terecht, of ze reageren weet ik niet. Ga het zelf wsch ook proberen, heb ook vaak vastlopers, niet zozeer reboot.

Ricky vd 26-10-10 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door youri1311 (Bericht 591420)
Het kan aan mij liggen maar ik heb het idee dat mijn batterij nu veel sneller leeg gaat na de Greenpois0n jailbreak. Iemand diezelfde ervaring?


ik heb hier ook last van, ik heb hem gejailbreakt met pwnagetool (om mijn baseband dus unlock te behouden) maar de batterij is nu met een halve dag op.

iemand enig idee hoe dit kan?
of nog beter er een oplossing voor(A)

Daniel... 26-10-10 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ricky vd (Bericht 591554)
ik heb hier ook last van, ik heb hem gejailbreakt met pwnagetool (om mijn baseband dus unlock te behouden) maar de batterij is nu met een halve dag op.

iemand enig idee hoe dit kan?
of nog beter er een oplossing voor(A)

Ik heb er geen last van hoor, maar welke helderheid heb je hem staan?
Zet hem laag ;) SBSSettings gebruiken en zeggen dat die open moet gaan bij twee keer tikken op StatusBar.
Daar kan je snel je helderheid aanpassen als je het toch wat harder nodig hebt ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:22.