Iphone 3g upgegrade naar fw 4.1 maar blijkt niet simlockvrij! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo alle, Ik heb (had) een iphone 3g met fw 2.2 deze zou simlockvrij zijn. Omdat er al een hele lange tijd geen upgrade is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3g upgegrade naar fw 4.1 maar blijkt niet simlockvrij!
Hallo alle,
Ik heb (had) een iphone 3g met fw 2.2 deze zou simlockvrij zijn. Omdat er al een hele lange tijd geen upgrade is gedaan dacht ik deze even te doen. Nu heb ik fw 4.0 geprobeerd die deed het niet toen 3.1.2 deed het ook niet. Ik kreeg een melding met iets van dat me iphone niet hersteld kon worden. Toen dacht ik probeer gewoon 4.1 want die kan je nu toch jailbreaken maar nu blijkt me iphone gewoon nog een simlock te hebben en krijg een melding "plaats geldige simkaart zonder pincode om de iphone te activeren". Wat nu?? Heb ik nu 4.1 erop met simlock? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee je moet gewoon je pincode van je simkaart even intikken en dan opnieuw aansluiten op iTunes.
Die melding is normaal. |
|
|||
|
|||
doet ie niet hij zegt dan plaats geldige simkaart dat betektnt gewoon dat ie simlock is toch? snap er echt niks van:S
|
|
||||
|
||||
Doe je Simkaart in een andere telefoon,
Schakel de sim vergrendeling uit (sim pin disablen) Doe de simkaart in je iPhone |
|
|||
|
|||
intussen heb ik me iphone kunnen downgrade naar 4.0.2 en kunnen jailbreaken maar blijkbaar houd de iPhone de newe baseband en bootloader. Deze is nog niet te unlocken als ik het goed heb begrepen.
thenks |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone blijkt niet bij herstel dienst te zijn | johanbron | iPhone algemeen | 2 | 02-04-11 15:53 |
iPhone: iphone 3g downgrade naar 3.1.3 niet gelukt maar kan niet naar 4.0 terug | raymon | Jailbreak | 2 | 07-01-11 13:10 |
iPhone 3GS: Nieuwe Iphone, maar niet Simlockvrij? | beezz | Unlock | 2 | 18-03-10 19:21 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
|
|