Reservekopie iPhone 4 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil en reservekopie maken van m'n iPhone 4 maar kan het nergens vinden. Komt dat omdat ik een custom firmware heb? Kan iemand me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reservekopie iPhone 4
Ik wil en reservekopie maken van m'n iPhone 4 maar kan het nergens vinden. Komt dat omdat ik een custom firmware heb? Kan iemand me helpen?
Hier zou het toch tussen moeten staan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gebruik je toevallig ook Wi-Fi Sync? Indien ja, dan vink in het taskbar icoontje van Wi-Fi Sync "Disable Device Backups" uit.
|
|
|||
|
|||
nee heb het wel op mijn macbook gehad. ik zal het wel weer even downloaden. Bedankt!
|
|
|||
|
|||
HOE KAN IK JE BEDANKEN!!! thanks man!
|
|
|||
|
|||
Als je MacPilot hebt kan je daarmee dat vlaggetje ook weer uitzetten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
oh ja ik zie nu dat het met "secrets" ook kan (bekend van een oud ipc artikel)
|
|
|||
|
|||
thanks!!!
zelfde probleem bij mij. wi-fi sync werkte ineens niet meer (de app op mn iphone sluit ineens elke keer af), dus geprobeerd hem te maken, daar zal het wel fout zijn gegaan met het vinkje niet uit te zetten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reservekopie terugzetten op nieuwe iPhone | Scallie | iTunes | 10 | 26-02-12 08:58 |
iPhone reservekopie geen apps? | davidC | iTunes | 1 | 14-04-10 08:42 |
Reservekopie iPhone onvindbaar | cubesten | Archief | 2 | 19-12-08 12:37 |
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen | Ray | iPhone algemeen | 1 | 07-09-08 17:45 |
Windows: Locatie reservekopie iphone? | mcman | iTunes | 0 | 12-07-08 23:08 |
|
|