Iphone 1e generatie van 3.1 naar hoger upgraden discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een tijd zoeken op het forum stel ik toch maar de vraag: Ik draai op dit moment op 3.1 (7c144). Heb de opmerking al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 1e generatie van 3.1 naar hoger upgraden
Na een tijd zoeken op het forum stel ik toch maar de vraag:
Ik draai op dit moment op 3.1 (7c144). Heb de opmerking al vaak langs horen komen hier, maar ook ik ben werkelijk de draad volledig kwijt graakt qua updates. Is er een recentere update beschikbaar voor een 'oldschool' Iphone 2G uit de US (unlocked and jailbreak) en zo ja, hoe ga ik te werk? Dank voor de hulp!! J |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier ben ik ook erg benieuwd naar.
Ben al wezen zoeken op het forum maar door de vele topics kan ik het niet vinden. Zelf ook een 2G USA, unlocked en jailbreak. Zou graag willen weten wat nu de mogelijkheden zijn voor een eventuele update. Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
waarschijnlijk zal die er niet zijn. Je iphone word dan zo traag, met officiëlesoftware zal hij al traag zijn laat staan op de illegale manier jij het moet gaan doen.
ik zou gewoon genoegen hiermee nemen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Upgraden van 4.0 naar 4.1 met behoud van jailbreak en bestanden | Yorannn | Jailbreak | 6 | 31-10-10 16:13 |
hoe upgraden van 3.0 naar 3.2.1. unlocked iphone | jaimiefanatic | Archief | 1 | 01-11-09 13:37 |
Problemen na upgraden iPhone 1.0 van 2.2.1 naar 3.0 | chris96 | iPhone algemeen | 3 | 07-07-09 21:26 |
Iphone firmware upgraden van 2.0 naar 2.2 | markospsx | Archief | 1 | 15-02-09 13:04 |
kan niet meer upgraden: 1.02 -> hoger | mwagena | Unlock [archief] | 7 | 13-02-08 13:13 |
|
|