//

Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic

Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Na veel te hebben gelezen in de fora heb ik net mijn 3G 05.14.02 gejailbreakt naar versie 4.2.1 via redsnow en met de nieuwe baseband ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #361  
Oud 06-12-10, 18:18
henkiejk henkiejk is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 9
Standaard reservekopie terugzetten

Na veel te hebben gelezen in de fora heb ik net mijn 3G 05.14.02 gejailbreakt naar versie 4.2.1 via redsnow en met de nieuwe baseband via deze handleiding, de schrijver is een held!! Unlocken van je iPhone 3G/3GS met baseband 05.14.02/05.15/05 - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPad en iPod touch

Nadat het eerst na meerder keren niet lukte (bleef hangen bij uploading ramdisk( heb ik de comptabiliteit van redsnow verandert naar xp 2. En redsnow uitvoeren als administrator. Alles ging dus goed en het unlocken via ultrasn0w ook.

Ik dus helemaal blij, alleen heb ik nu een lege Iphone en een reserverkopie op mn pc. Nou is mijn vraag, kan ik die reservekopie weer terugzetten op mn Iphone, aangezien Itunes dan misschien kan zien dat ik een geflashte baseband heb?? En ja die vraag klinkt misschien stom, maar ik ben best wel een leek op dit gebied

Alvast super bedankt voor het antwoord!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #362  
Oud 06-12-10, 21:25
ceejay86 ceejay86 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ceejay86 Bekijk bericht
Klopt ik kreeg eerst een melding over de pincode. Ik heb een nieuwe microsim aangeschaft dus de code hiervan was 0000 deze heb ik toen ingetoetst, maar dit werkte niet. Toen heb ik hier op het forum gelezen dat ik dan deze simkaart even in mijn oude telefoon moest doen en het vragen om pincode uit moest zetten. Dit heb ik toen gedaan en toen kreeg ik de melding die ik nu heb: de simkaart van de iphone wordt niet ondersteund.

Ik vermoed dus helaas dat deze toch wel gelocked is. Ik heb intussen contact gehad met Customer Support UK, deze gaf aan dat er misschien een Country lock op zit en verbond me vervolgens door met de Customer Support NL, deze biedt geen ondersteuning aan iphone toestellen aangezien deze niet los verkocht worden in NL. Hij gaf me wel een telefoonnummer van een NL apple service point, deze heb ik zojuist een mail gestuurd met de vraag uit te zoeken of er nu een lock op zit. Ben benieuwd.
Ik wilde jullie nog even een update geven van bovenstaande.
Na contact gehad te hebben met de Apple Store in de UK waar ik mijn iphone 4 heb gekocht, hebben zij mijn iphone nu unlocked! Eerst zeiden ze dat deze simlockvrij is verkocht, maar na aandringen en wijzen op het feit dat het echt niet werkt hebben zij deze voor mij unlocked! Waarschijnlijk toch iets van een country lock.. heel vreemd! Maar ik ben blij want hij doet het fantastisch!
Toch bedankt voor jullie meedenken!
  #363  
Oud 06-12-10, 22:32
fiestaboyke fiestaboyke is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 191
Standaard

Is bij jullie de webpagina van redsnow ook offline? Heeft er iemand mss een recent installatiefile voor deze? En mijn iphone 3Gs is gefabriceerd de 43ste week, heb ik dan de oude bootrom of de nieuwe en kan ik deze dan ook jailbreaken?
  #364  
Oud 07-12-10, 09:16
royaljoop royaljoop is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 2
Standaard

RedSnow& Dev hebben een nieuwe versie (x.B6) beschikbaar vanaf NU.
Dat beloofd weer veel probeersels ;-)
  #365  
Oud 07-12-10, 12:18
barre-enrico barre-enrico is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door royaljoop Bekijk bericht
RedSnow& Dev hebben een nieuwe versie (x.B6) beschikbaar vanaf NU.
Dat beloofd weer veel probeersels ;-)
Nou deze is niet geheel nieuw ...
dit is nog steeds de tethered versie ( we w8ten op de untethered versie )
veel van ons dan
  #366  
Oud 07-12-10, 12:38
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Question

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door royaljoop Bekijk bericht
RedSnow& Dev hebben een nieuwe versie (x.B6) beschikbaar vanaf NU.
Dat beloofd weer veel probeersels ;-)
Wat is hier bijzonder aan? Beta 6 is al een week uit, samen met ultrasn0w.
__________________
Origineel: iPhone 3G 16GB | Huidige versie: 4.1 Bootloader: ?? | Baseband: 05.13.02 | JB: Pwnage & UL: Ultrasn0w
  #367  
Oud 09-12-10, 09:32
malamute1975 malamute1975 is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Limburg
Berichten: 1
Question 4.2 JB nu wel of niet

Goedemorgen allemaal,

Normaal spit ik alles door tot ik alle antwoorden bijelkaar heb maar ik moet eerlijk bekennen dat ik nu toch echt niet meer weet waar ik moet zoeken.

Heb gisteren mijn iphone4 geactiveerd.Draait op 4.2 met Vodafone lock, modemfw 03.10.01. Graag wil ik dit toestel JB-en en dat kan dan volgens mij via Redsnow. Klopt dit nu en loop ik tegen eventuele problemen aan als ik de JB uitvoer? Ik kom de JB alleen tegen als tehtered, dat houd dan in dat ik een computer erbij nodig heb waar de iphone aangehangen moet worden.

Nogmaals, ik heb echt al sinds gisteravond hier op het forum lopen neuzen en ook op diverse andere sites (DEV) maar ik kijk er alleen maar waziger door.

Ik hoop echt op jullie deskundige antwoorden.

Groeten uit Limburg,
Roel
  #368  
Oud 09-12-10, 09:50
bhoewar bhoewar is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard

Hoi,

Is er een complete handleiding (stappenplan) te vinden om iphone met versie 4.2 te jailbreaken? Ik ben hier nieuw, dus voor mij is allemaal nog zoeken.....

Gr,
Dennis
  #369  
Oud 09-12-10, 13:18
digiturk digiturk is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 3
Standaard

iOS 4.2.1 Untethered Jailbreak Confirmed for Christmas
  #370  
Oud 09-12-10, 23:41
barre-enrico barre-enrico is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 11
Standaard

Good nieuws heel goed nieuws zelfs ...
had het ook al gelezen op twit ...

we will wait .......
  #371  
Oud 10-12-10, 08:51
lumikiller lumikiller is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 204
Standaard

gisteren mijn iphone 4 ontvangen dus wilde hem vandaag met redsnow een thetered jailbraik geven maar was te laat met het power en home gedruk dus kwam ie in recovery . ff herstellen dacht ik maar kreeg op het eind een fout (1013) . nu voor een 2de keer proberen herstellen maar weer dezelfde fout . iemand een idee ?
  #372  
Oud 10-12-10, 09:16
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lumikiller Bekijk bericht
gisteren mijn iphone 4 ontvangen dus wilde hem vandaag met redsnow een thetered jailbraik geven maar was te laat met het power en home gedruk dus kwam ie in recovery . ff herstellen dacht ik maar kreeg op het eind een fout (1013) . nu voor een 2de keer proberen herstellen maar weer dezelfde fout . iemand een idee ?
Zelfde stap herhalen tot het lukt.
Kan geen kwaat.
  #373  
Oud 10-12-10, 09:20
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lumikiller Bekijk bericht
gisteren mijn iphone 4 ontvangen dus wilde hem vandaag met redsnow een thetered jailbraik geven maar was te laat met het power en home gedruk dus kwam ie in recovery . ff herstellen dacht ik maar kreeg op het eind een fout (1013) . nu voor een 2de keer proberen herstellen maar weer dezelfde fout . iemand een idee ?
Zelfde stap herhalen tot het lukt.
Kan geen kwaad of nu even gewoon je home en power knop ingedrukt houden tot je een appeltje ziet en dan pas beide knoppen loslaten en niet eerder.
Laat hem dan gewoon weer opstarten en dan kun je het weer jailbreaken. Succes.
  #374  
Oud 10-12-10, 09:43
lumikiller lumikiller is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 204
Standaard

ja , maar moet eerst proberen herstellen , zelfs dat lukt niet . ik heb gelezen dat er meer mensen last van hebben die naar 4.2 willen updaten .
  #375  
Oud 10-12-10, 09:55
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lumikiller Bekijk bericht
ja , maar moet eerst proberen herstellen , zelfs dat lukt niet . ik heb gelezen dat er meer mensen last van hebben die naar 4.2 willen updaten .
Ik zie dat je firmware 4.2 hebt dus hoef je hem niet te herstellen.
Gewoon weer jailbreaken. Je phone is nu gewoon voor de helft gejailbreakt , dus dat moet je ff afmaken. No panic
Gewoon weer jailbreaken vanaf stap 1.
Laat ook ff weten wat je precies doet zodat we ook precies weten hoe we moeten helpen.
  #376  
Oud 10-12-10, 10:15
lumikiller lumikiller is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 204
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door floa1512 Bekijk bericht
Ik zie dat je firmware 4.2 hebt dus hoef je hem niet te herstellen.
Gewoon weer jailbreaken. Je phone is nu gewoon voor de helft gejailbreakt , dus dat moet je ff afmaken. No panic
Gewoon weer jailbreaken vanaf stap 1.
Laat ook ff weten wat je precies doet zodat we ook precies weten hoe we moeten helpen.
ja ,ok . maar hij bleef in recoverymode hangen . heb hem nu via een andere pc er weer uit gehaald ( of was dat niet nodig )?

in ieder geval is het nu weer een telefoon

ik las ergens dat die foutcode te maken had met de hostfile in windows/system32 . heb deze fout rechtgezet denk ik . dus ga het zo nog eens proberen

--

ok het is gelukt . ben nu cydia terug een beetje terug aan het terugzetten . alleen jammer dat je bij elke reboot die cydia vraagt ff terug opnieuw langs redsnow moet .

--

iets te vroeg gejuichd misschien . blijft hangen op het applelogo bij opstarten na nog een reboot vanuit cydia .pfff


nu werkt het prima

Laatst gewijzigd door lumikiller; 10-12-10 om 12:18. Reden: Berichten samengevoegd
  #377  
Oud 10-12-10, 19:09
ZeteMKaa ZeteMKaa is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lumikiller Bekijk bericht
ja ,ok . maar hij bleef in recoverymode hangen . heb hem nu via een andere pc er weer uit gehaald ( of was dat niet nodig )?

in ieder geval is het nu weer een telefoon

ik las ergens dat die foutcode te maken had met de hostfile in windows/system32 . heb deze fout rechtgezet denk ik . dus ga het zo nog eens proberen

--

ok het is gelukt . ben nu cydia terug een beetje terug aan het terugzetten . alleen jammer dat je bij elke reboot die cydia vraagt ff terug opnieuw langs redsnow moet .

--

iets te vroeg gejuichd misschien . blijft hangen op het applelogo bij opstarten na nog een reboot vanuit cydia .pfff


nu werkt het prima


Hier heb ik ook last van iemand een oplossing ?
  #378  
Oud 10-12-10, 20:39
Yordidv Yordidv is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 5
Standaard

Hoi, ik heb een iPhone 3G met firmware 3.1.2 erop (BB 05.13.04) en ik snap door alle verschillende manieren even niet meer hoe ik nou kan updaten. Wil eventueel ook wel naar 4.1 updaten, want ik denk dat ik die iPad baseband een beetje risky vind.

Dus kan iemand me misschien duidelijk vertellen hoe ik nou zou kunnen updaten/ jailbreaken/ unlocken?
  #379  
Oud 10-12-10, 21:30
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Ik snap er niks van!! Als ik redsnow opstart dan word mij gevraagd of ik een nieuwer model 3GS heb.
Als ik dat uit ga zoeken door middel van mijn serienummer dan is dat volgens mij niet het geval.
Serienummer begint met 850213 waardoor ik denk dat hij gemaakt is in week 21 van 2009. Mijn modemfirmware is volgens info van het menu 05.15.04.
Ik moet dus antwoorden dat het geen nieuwer model is.Als ik dan verder ga krijg ik ineens een melding dat ik de verkeerde optie gekozen heb en dus met behulp van Itunes moet herstellen naar de originele firmware.
Dat zou dus volgens Redsnow betekenen dat ik alleen een thetered jailbreak kan krijgen. En dat wil ik niet.
Zit ik nu vast aan mijn originele 4.2.1 of kan ik alsnog jailbreaken zonder thetering?
  #380  
Oud 11-12-10, 00:35
lumikiller lumikiller is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 204
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lumikiller Bekijk bericht
ja ,ok . maar hij bleef in recoverymode hangen . heb hem nu via een andere pc er weer uit gehaald ( of was dat niet nodig )?

in ieder geval is het nu weer een telefoon

ik las ergens dat die foutcode te maken had met de hostfile in windows/system32 . heb deze fout rechtgezet denk ik . dus ga het zo nog eens proberen

--

ok het is gelukt . ben nu cydia terug een beetje terug aan het terugzetten . alleen jammer dat je bij elke reboot die cydia vraagt ff terug opnieuw langs redsnow moet .

--

iets te vroeg gejuichd misschien . blijft hangen op het applelogo bij opstarten na nog een reboot vanuit cydia .pfff


nu werkt het prima
nu weer wat anders . elke keer ik sms ontvangen of verstuurd heb of gebeld word gaat de iphone in safe mode . ligt dit aan de jailbreak of aan de verknipte microsim (iets te klein geknipt ) ?

ook crashed safari op de iphone als ik m probeer te openen . mss beter maar gelijk herstellen denk ik en opnieuw proberen .

Laatst gewijzigd door lumikiller; 11-12-10 om 00:37.
Reageren



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 456 22-01-12 21:06
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 21:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 16:31
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 19:39
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 905 19-12-10 21:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:21.