Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sofienne Jantje123 volgens mij moet je alleen cydia aanvinken omdat een iphone 4 van zich zelf al multitasking, Achtergrond en baterij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jantje123 gebruikt volgens mij het verkeerde firmware bestand, iphone1,2 staat voor een 3G!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Suc6 |
|
|||
|
|||
Kan er iemand antwoorden op mijn vraag die ik gisteren gesteld heb??
ik mag dit niet meer posten want dan krijg ik onder mijn voeten omdat ik dubbel post dus graag even naar boven scrollen voor mijn vraag alvast bedankt |
|
|||
|
|||
en hier zelfde. lol
|
|
|||
|
|||
graag wil ik mijn iphone 3gs jailbreake ,nu is mijn vraag mdat ik de baseband van de ipad moet gebruiken is het dan nog mogelijk om de jailbreak er af te halen en is het ook nog mogelijk om de telefoon te updaten via itunes .
bedankt |
|
||||
|
||||
Citaat:
Herstellen via iTunes zal waarschijnlijk ook niet mogelijk zijn. Je kunt (denk ik) alleen met custom firmware aan de slag.
|
|||
|
|||
thanks XIII;616081 voor je snelle reactie .wat bedoel je met custom firmware ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik denk dat het verstandig is dat je je eerst wat verder inleest om begrippen en concepten eigen te maken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
thanks |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik denk dat ik eerst eens wat meer ga rond snuffelen hier op het forum en vervolgens ga beginnen met mijn ipod touche 3gen 32g ga jailbreaken voordat ik met mijn iphone begin . bedankt |
|
|||
|
|||
Heb mijn Iphone geupdate, gejailbreak enz - draai nu perfect op 4.2.1. Kan via mijn thuiscomputer de Iphone tevens terug opstarten indien deze zou uitvallen. Ook geen probleem maar kan deze niet opgestart krijgen op mijn professionele PC (waar geen Itunes op staat want is tegen policy) en daar werkt dit niet. Enige Idee - moet Itunes op je PC staan en kunnen draaien ?
groeten |
|
|||
|
|||
Citaat:
PS. eerst shsh opslaan anders kun je niet meer downgraden!!! als je niet weet hoe je dat moet doen kun je het wel vinden op google Suc6 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu met de juiste firmware werkt alles thks!! |
|
|||
|
|||
kan ik update doormiddel van een customfirmware en hou ik dan de mogelijkheid om mijn iphone 3g te unlocken via ultrasn0w?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Er is wel een customfirmware te vinden voor de 3g met ios 4.2.1 als je even googled. Maar het probleem is dat je moet updaten naar de iPad baseband (6.15.00 of e.d.) om te kunnen unlocken met ultrasn0w (komt door de baseband controle in versie 4.2.1 en de benodigde exploit om te kunnen unlocken). Hier zitten nogal wat nadelen aan. Ik zou fijn op 4.1 blijven totdat er een alternatief is zonder de iPad baseband, dat doe ik in ieder geval wel met mijn oude 3G.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
test geluid en tom tom enz dus blijf maar op 4.1!! |
|
|||
|
|||
beste mensen,
ik wil me iphone jailbreaken met redsnow heb 4.2.1 erop en hoef niet te unlocken doe alles zoals beschreven maar steeds als tie moet gaan rebooten zegt ie redsnow,exe werkt niet meer, heb redsnow op xp gezet enz. ik weet het niet meer |
|
|||
|
|||
hallo
ik probeer de 3gs van mijn vrouw te jailbreaken alleen blijft ie steeds steken op REBOOT Er staat softwareversie 4.2.1 op Wat doe ik fout alvast bedankt Laatst gewijzigd door *geronimo*; 18-12-10 om 17:56. |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
|
|