Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Snap ik, maar ik heb genoeg ervaring ermee en wil het er best op wagen. Mits untethered...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Snap ik, maar ik heb genoeg ervaring ermee en wil het er best op wagen. Mits untethered
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
@mvveelen: De iPad kun je op dit moment tethered jailbreaken voor 4.2.1 met redsn0w 0.9.6b6. De volgende versie wordt op dit moment beta getest (alleen op de mac) en deze bevat de mogelijkheid tot het untethered jailbreaken van je iPad met behulp van SHSH blobs van versie 4.2b3. Ik zou even wachten tot die "uit-ontwikkeld" is, er is ook sprake van dat het dadelijk te doen is met blobs van versie 4.1.
Verder worden er ook zaken tijdelijk uitgeschakeld omdat ze die nog niet aan de praat hebben in deze untethered beta zoals bluetooth om een voorbeeld te noemen! Laatst gewijzigd door JornZ; 29-12-10 om 13:46. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@JornZ: De iPad kun je op dit moment untethered jailbreaken voor 4.2.1 met redsn0w 0.9.6b6? Huh, hoe kom je daar zo opeens bij? Als ik je stuk lees is het voor mij heel onduidelijk..
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat hij in de eerste zin (over b6) tethered en in de tweede zin (over de b7 beta) untethered bedoelt.
|
|||
|
|||
Dat lijkt mij ook! Redsnow 0.9.7 untethered 4.2.1 is toch in beta 3. Ik ben erg benieuwd hoeveel beta's er over heen gaan voordat ik er is mee aan de gang ga misschien.. Mijn iPad zit nog op 3.2.2. en vorige week gekocht dus kan nog niet in Cydia zien welke blobs hij allemaal gaat opslaan.. Ben benieuwd!
|
|
|||
|
|||
Sorry guys, typefout! Heb het verbeterd.
|
|
|||
|
|||
Even een kort vraagje
Ik heb een 3G op versie 4.2.1 met BB 06.15.00. Ik wil men 3G opnieuw installeren op 4.2.1 want khad deze overgekocht van iemand en er staat vanalles op. Wat moet ik doen ? Help aub |
|
|||
|
|||
Als je wilt herstellen dan heb je en custom firmware voor 4.2.1 nodig omdat iTunes het niet meer voor je zal willen doen omdat je de iPad baseband erop hebt staan. Je zou er zelf een kunnen maken als je toegang hebt tot een Mac met pwnagetool. Anders moet je zoeken naar een custom fw 4.2.1 voor de 3G, je iPhone in PWND dfu zetten met redsn0w en dan shift herstellen met iTunes.
Laatst gewijzigd door JornZ; 29-12-10 om 14:04. |
|
|||
|
|||
Nu, ik heb 4.2.1 erop gezet BB 06.15.00 nog steeds .
Uhm nog een vraagje, waarom flikkert mijn beeld heel de tijd ?? Mss een andere custom firmware erop zetten ? Of kan ik gewoon nie de officiele 4.2.1 erop zetten en dan via redsn0w de 4.1 fw aanduiden ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Blij nu. Dank voor het meedenken! winny |
|
|||
|
|||
Nu, ik heb 4.2.1 erop gezet BB 06.15.00 nog steeds .
Uhm nog een vraagje, waarom flikkert mijn beeld heel de tijd ?? Mss een andere custom firmware erop zetten ? Of kan ik gewoon nie de officiele 4.2.1 erop zetten en dan via redsn0w de 4.1 fw aanduiden ? |
|
||||
|
||||
hmm, heb net mijn iPhone 3G met redsn0w 0.9.6b6 gejailbreaked maar hij moest nog 1 maal opnieuw starten en nu blijft hij hangen bij het apple logo:s wat heb ik verkeerd gedaan en hoe krijg ik hem weer werkend?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je hebt niks verkeert gedaan. Je bent er bijna. Met appel inzicht gewoon weer jailbreaken , maar dit keer moet optie just boot now aanvinken ipv cydia. Dat zal je ieder keer moeten doen als je telefoon uitgeweest is of gereboot moet worden ( en dat heet een tethered jailbreak) Voor alle zekerheid hou je je home knop ingedrukt tot je de ramdisc ziet en dan pas laat je hem weer los. Succes Laatst gewijzigd door floa1512; 30-12-10 om 20:49. |
|
||||
|
||||
het is gelukt mensen, gewoon gerestored, en ik heb een 3G dus untethered
|
|
|||
|
|||
Ik heb niet genoeg vertrouwen in Redsn0w voor het jailbreaken van mijn iPhone... Limera1n heb ik al eens gebruikt voor een iPod, en hier was ik erg tevreden over.
Is er een kans dat Limera1n ook uitkomt zodat ik mijn iPhone 3G met iOS 4.2.1 kan jailbreaken? (zonder dat mijn officiele T-Mobile unlock vervalt?) Ik wacht op een snelle reactie... Alvast een fijn 2011 iedereen! |
|
||||
|
||||
redsn0w gebruikt de limera1n exploit...
Waarom vertrouw je redsn0w niet? (volgens kenners de beste JB tool) Je unlock vervalt niet met redsn0w (toevallig vandaag zelf nog geverifieerd) |
|
|||
|
|||
Kan ik mijn iPhone 4met iOS 4.2.1 jailbreaken als ik daar nog nooit een handtekening voor heb opgeslagen? Moet ik dit doen voordat ik ga jailbreaken, of kan ik na het jailbreaken in cydia de 'make my life easier' optie gebruiken?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Limera1n daarintegen is erg simpel, je drukt op 'let it ra1n', zet hem in DFU mode en hup, hij's gejailbreakt. Maar als jij me makkelijk uit kunt leggen of een link kan geven hoe je hem kan jailbreaken zonder dat je witte cydia of niet-functionele browser krijgt, mag dat natuurlijk. Graag zelfs! Maar nogmaals mijn vraag: Is er iemand die weet of er ook een Limera1n voor 4.2.1 op de iPhone 3G in de maak is? |
|
||||
|
||||
Het gros van de problemen wordt gemeld door mensen die een tethered jailbreak hebben, maar niet weten wat dat is...
Op jouw 3G heb je (net als ik op mijn 3GS met oude bootrom) een untethered jailbreak. En nee: er gaan zelfs nog geen geruchten over een limera1n(-achtige) tool voor 4.2.1. |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
|
|