Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) heeft iemand dit al geprobeerd iClarified - iPhone - How to Quickly Boot Your Tethered Jailbroken iPhone (Windows)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
heeft iemand dit al geprobeerd iClarified - iPhone - How to Quickly Boot Your Tethered Jailbroken iPhone (Windows)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja dat heb ik ook gedaan maar (eerst heb ik cydia aan gevinkt en daarna heb ik just boot tethered now aangevinkt) ma nog steeds kan ik mijn tel niet opnieuw opstarten anders loop hij vast bij de apple logo
Laatst gewijzigd door iphonetju; 03-01-11 om 13:45. |
|
||||
|
||||
Heb de indruk dat het ook met de nieuwste versie vastloopt met windows vista
|
|||
|
|||
Iphonetju ,
Doe dit eens ; Met je appel inzicht gewoon weer redsn0w eroverheen gooien. Dus maw weer jailbreaken maar nu kies je in redsn0w dus voor just boot tethered now. Hou je home knop nu wel ingedrukt tot dat je een annanas zie en dan pas laat je hem los. Wel geduldig zijn. Let dus niet op het appeltje. Dit zal je dus iedere keer moeten doen als hij uitgeweest is of gereboot moet worden. Je moet hem dus maw met redsn0w opstarten. Succes Laatst gewijzigd door floa1512; 03-01-11 om 16:30. |
|
|||
|
|||
Okee forumleden, ik ben er uit! Ik ga geen standaard multitasking installeren, maar Backgrounder! Mijn idee is dus om m'n iPhone 3G (4.2.1) met Redsn0w 0.9.6b6 te jailbreaken, met alleen de opties Cydia en batterijpercentage aangevinkt. Ik weet niet of iemand anders het al op deze manier gedaan heeft? Zo ja: verloopt het zo goed, geen problemen gehad? Is ook goed natuurlijk als iemand anders mij kan verzekeren dat het op deze manier werkt zonder dat er een kans is dat hij vast blijft lopen op Apple-logo...
|
|
|||
|
|||
jailbreak werkt op nieuwe iphone zonder jailbreak?
Hey ik heb een nieuwe iphone 4 nog maar net gekocht dus met 4.1.2 versie erop en dus ook nog geen jailbreak uitgevoert op een iphone
Ben ik hier dan iets mee met deze jailbreak ? en waarvoor moet je je iphone dan terug opstarten met je pc als je voor de tethered versie gaat want ik heb nog nooit mijn iphone moeten opnieuw opstarten (4 dagen in gebruik) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
EDIT: Oh, dat is dit topic...
We are one, but we are not the same... Talk to each other! Laatst gewijzigd door XIII; 03-01-11 om 18:23. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
unlocken baseband 2.10.04 met redsn0w 9.6.0?
Mijn iphone 4 met ios 4.1 heeft baseband 2.10.04. Kan ik met laatste versie redsn0w (0.9.6 b7) nu wel mijn iphone JB-en en unlocken of moet ik eerst upgraden (via itunes?) naar versie 4.2.1 (wrs. krijg ik dan ook meteen een andere b.b.) en dan redsn0w gebruiken?
Ik zie nl. zo niets staan over unlocken van deze baseband met ios 4.1. Of moet ik nog langer wachten op een ander JB programma? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hey wat ben je met een unlock ? wat kan je hier meer door ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Of rechtstreeks: Unlock - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPad en iPod touch |
|
|||
|
|||
hey ok thanks nu begrijp ik het
Kan iemand mij ook vertellen wat ik juist moet doen als de untethered versie zou uitkomen voor 4.2.1 (windows) en ik intussen al de tethered versie geinstalleerd heb |
|
|||
|
|||
GeoHot heeft volgens een tweet van MuscleNerd een untethered jailbreak klaar staan voor de 4.2.1.
Eerst is het stil en dan is hij er weer. GeoHot https://twitter.com/MuscleNerd/status/21430439193346048 |
|
|||
|
|||
Ik heb net mijn oude iphone 3g 16gb die ik had weggegeven, geprobeerd om te jailbraiken maar hij bleef elke keer vastlopen, net voor de installatie van jailbraik. Ik kreeg alleen een ananas te zien, zonder installatiebalk, armen en beentjes. bij google staat hij ertussen als je op afbeeldingen zoekt. Heb hier meerdere malen een klein kwartiertje op gewacht maar er gebeurde niet veel.
Nu lees ik hier dat meerdere dit probleem hebben jammer genoeg. Is het verstandiger om toch op de volgende Jb te wachten ?? |
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
|
|