Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Matisto25 hey met de tethered versie van redsnow (4.1.2) daarmee kan je toch op wifi / internet surfen ? je hebt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ze hebben mij afgeraden om die 4.2 te downloaden
maar ik zit nog op de 4.0.1 kan ik nu nog erge"ns de updat naar 4.1 downloaden en die dan jailbraiken??? |
|
|||
|
|||
ja dat kan je wel doen ja.deze is tenminste nog unthetered te jailbreaken.De 4.2.1 duurt al zeeeerrr lang
|
|
|||
|
|||
hmmmm
ik heb dus net geprobeert om dus naar de 4.1 te gaan dus de iphone met de start en home knop in herstel modus geplaatst dan met de shift knop en dan het iPhone2,1_4.1_8B117_Restore.ipsw bestand aangeduid dan begint itunes te controlleren en dan geeft hij een fout omdat het niet de laatse nieuwe fimware is ik heb dan nog eens geprobeert zonder internet maar dan geeft hij direct een fout zodra itunes de iphone ziet graag feedback |
|
||||
|
||||
Heb je de SHSH blobs van 4.1 ooit opgeslagen?
Zo nee, dan krijg je 4.1 er niet op en kun je alleen nog 4.2.1 installeren.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
maar wat is SHSH blobs en hoe doe je dit?? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb ooit in cydia op da knopke make my life easyer geklikt is het dat wat ge bedoeld en waarschijnlijk had ik dan sneller moeten updaten naar 4.1 die dan jailbraiken en dan da terug doen in sydia of niet |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
allen,
Klein vraagje. Ik wil een herstel doen op mijn iphone. Als ik er een custom firmware op zet via shift+herstel vervalt dan mijn unlock? Heb namelijk nog steeds last van een battery drainage ook na installeren van SAM en push doctor. Hoor graag! |
|
|||
|
|||
Citaat:
is dat dan omdat ik die niet origineel heb geinstalleerd toen via itunes dan of wat... als ik dan toch naar 4.2 zou updaten krijg ik dan als ik deze dan jailbraik ook die ipad firmware of zoiets.... dat is eigenlijk wat mij tegenhoud om te upgraden naar 4.2 omdat dat iets definitief veranderd in de iphone ..... of is er toch een optie om de 4.1 er op te krijgen... ik krijg nu dikwijls met de 4.0.1 de melding dat bepaalde utils niet werken omdat de firmware verouderd is wat raad jij mij aan dat ik zou kunnen doen?? |
|
|||
|
|||
Misschien een rare vraag, maar wanneer ik mijn iPad wil gaan Jailbreaken staat er in RedSn0w expliciet dat het iDevice aangesloten moet zijn met de USB kabel en uitgezet moet worden.
Echter wanneer ik de iPad connect en hem vervolgens uitzet met de slider, start hij vervolgens direct weer op. Ik krijg de iPad dus niet uitgeschakeld verbonden met de USB kabel. Zijn er meer mensen met dit probleem en eventueel een work-around?
8GB iPhone US, 16GB iPhone 3G Black,32GB iPhone 4 Black, 16GB iPhone 4S White, iPad 1 32GB Wi-Fi, iPad 2 64GB White Wi-Fi Laatst gewijzigd door twcoolen; 07-01-11 om 10:54. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In mijn post staat het volgende: Echter wanneer ik de iPad connect en hem vervolgens uitzet met de slider, start hij vervolgens direct weer op. Dus dat had ik reeds geprobeerd. Na het uitschakelen hoor ik het windows usb geluid wat indiceert dat hij uitstaat. Vervolgens verschijnt direct weer het apple logo en start de iPad weer op. |
|
|||
|
|||
ik word hier gek van hé
ik wil even duidelijkheid... ik kan dus niet upgraden van 4.0.1 naar 4.1 want dan krijg ik een fout in itunes ik kan wel upgraden naar de nieuwe 4.2 die zou ik kunnen jailbraiken volgens de mensen hier... maar!!! Kan ik deze dan achteraf indien er een nieuwe upgrade zou zijn in itunes deze ook upgraden ??? en word er indien ik deze jailbraik iets definitiefs veranderd of heeft dit te maken met het model van iphone... graag feedback thx |
|
|||
|
|||
Heb um gisteren gebreakt, naar nu ineens blijkt, moet ik tikken op de schuiven inplaats van sliden (3G.Wi-Fi/Mobiele data),kreeg ze met geen mogelijkheid meer aan de praat,tot ik er per ongeluk op tikte, geluk bij een ongeluk, maar werkt als een speer nu !
|
|
|||
|
|||
ik heb al wel gevonden dat ik de oude bootrom heb of zoiets
dus zou ik volgens video's op youtube perfect moeten kunnen jailbraiken... klopt dit?? dus moet ik dan eerst updaten in itunes naar 4.2 en dan met redsnow 0.9.6b4 en iPhone2,1_4.2.1_8C148a_Restore.ipsw aan het werk gaan of mag ik direct terwijl ik nog met firmware 4.0.1 op de iphone zit met redsnow 0.9.6b4 en iPhone2,1_4.2.1_8C148a_Restore.ipsw aan het werk gaan ik kom korter bij de oplossing.... alvast bedankt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
|
|