Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat bedoel je met "kan niet"? Welke foutmelding krijg je?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wat bedoel je met "kan niet"? Welke foutmelding krijg je?
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb een ipod touch 2g (mc) met iOS 4.2.1
Ik wil hem graag jailbreaken, maar ik weet niet hoe het moet. Kan iemand mij het uitleggen? hallo, ik heb mijn iPhone 4 BB 03.10.01 tethered gejailbreaked, werkt gewoon zoals het moet horen! alleen heb ik een fout als ik van berichten (smsjes) open en ik lees dus een sms en druk dan links bovenin op 'berichten' dan gaat die niet terug naar mijn berichten! maar dan lijkt het erop dat die even vastloopt, en dan gaat die terug naar het startscherm iemand die dit probleem ook heeft? hopelijk is dit opgelost bij de untethered jailbreak! Laatst gewijzigd door iScorpio; 16-01-11 om 14:40. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
download de programma limera1n en volg de stappen en je ipod is gejailbreakt duurt niet eens 6 minuten GL Laatst gewijzigd door iScorpio; 16-01-11 om 14:41. |
|
|||
|
|||
Even een n00b vraagje, ik ga mijn iphone 3Gs met nieuwe bootrom tethered JB. Ik heb die redsnow 0.9.6rc8 gedownload en nu moet ik de firmware kiezen ofzoiets, maar waar vindt ik die juist? Of moet ik dat ergens downloaden?
Edit : Opgelost, maar vraag me nu iets af. Als ik de iphone opnieuw wil opstarten of wil rebooten, moet ik dat dan telkens via hetzelfde programmatje doen dat de JB heeft gedaan, nl EERST elke x weer opnieuw die firmware browsen? Laatst gewijzigd door fiestaboyke; 14-01-11 om 21:18. |
|
|||
|
|||
dit had ik niet toen ik hem nog niet gejailbreaked had, ik heb hem nu weer is gereboot met redsnow en opnieuw gejailbrekead met redsnow, maar nog steeds het zelfde probleem
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wat een BOUT zooi die tethered... (en dan druk ik mezelf nog zachtjes uit)
Net voor de 3e keer hem gejailbreakt (ipad 3g 64gb) om vervolgens me cydia apps te installeren. eerst upgrade die cydia OPNIEUW OPSTARTEN!!! vervolgens nog wat cydia tool OPNIEUW OPSTARTEN!!! en de 2e keer opstarten hangt die erg fijn kan weer herstel doen weer 30min verder, wat een zooi. ik ga weer terug naar 3.3, wilde graag multitasken op me ipad en 4.1 (shsh blobs) is me onopgemerkt gepasseerd. voor degene die twijfelen en nu zitten op een oudere firmware met werkende jailbreak, lekker blijven zitten. deze zooooooooi, werkt gewoon nog voor geen meter.... |
|
|||
|
|||
Kan ik gewoon een oudere firmware op m'n iphone 3Gs met nieuwe bootrom zetten om zo untethered te JB? Want heb gisteren mijn iphone (4.2.1) geJB (tethered) maar heb niets dan problemen nu kan ik gewoon terug een oude firmware er op zetten en automatische update afzetten?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
gebruik tinyumbrella -> enter recovery -> start tss server open itunes, krijg je melding dat een device in de recovery mode staat houd shift in druk op herstel-> selecteer de ios die je wilt installeren (overeenkomend met je gesavede shsh blobs, van te voren downloaden) en zorg dat je host file aangepast staat. laat itunes z'nn werk doen en je bent weer terug gooi daar weer een jailbreak over en je bent 20 min verder maar wel weer terug op je oude firmware met evt jailbreak |
|
|||
|
|||
ik heb nooit eerder SHSH ofzoiets opgeslagen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
IK heb vrijdag een nieuwe Iphone 4 gekregen met modemfirmware 03.10.01 Model MC603 DN.
Ik heb met de laatste redsnow geprobeerd Cydia te installeren, er komt een hd in beeld, ik zie de alom bekende pineapple. Zodra alles gereed is, krijg ik wel Cydia te zien, maar niet in de bekende bruine kleur maar in het wit. Als ik deze dan wil opstarten schakelt de app zich direct weer uit. Ik kan er verder niets mee. Wie heeft een idee? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Alles nogmaals uitvoeren, alleen ipv install cydia vink je nu just boot tethered aan! |
|
|||
|
|||
En cydia komt er dan automatisch bij?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke ga het direct ff doen, Thnx
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik gebruik deze ispw: iPhone3,1_4.2.1_8C148_Restore. Ik zal het nog eens proberen. Laatst gewijzigd door iScorpio; 16-01-11 om 14:40. |
|
|||
|
|||
Het lukt mij niet om Cydia erop te krijgen helaas. Bovenstaande ispw gebruik had ik via deze site gedownload. Nog steeds zie ik een witte cydia app helaas.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://appldnld.apple.com/iPhone4/06...8_Restore.ipsw |
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
|
|