Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door vak20 Denk dat dat te maken heeft met welke proggies je via cydia installeert! Maar je moet voor jezelf uitmaken of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Is er soms al nieuws over de unthered jb voor versie 4.2.1? Maar voor op de windows versie!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Misschien een domme vraag, maar als je een tethered jailbreak hebt, kan je dan gewoon opstarten zonder hulp van je computer? Uiteraard is je jailbreak er dan niet meer.
Dus stel dat je op de bus moet herstarten om wat voor reden dan ook, lukt dit dan gewoon? En dan kan je thuis gewoon rebooten met een jailbreak er terug op? Of is dat niet zo vanzelfsprekend? Mvg |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Oke, maar normaal gezien moet het dus wel lukken? Het enige waarvoor ik er een jb zou opzetten is SbSettings. Iemand ervaring met deze app? Hiermee bedoel ik of je dan ook nog kan opstarten zonder jailbreak?
Laatst gewijzigd door XIII; 09-01-11 om 16:32. Reden: Illegaal verzoek verwijderd |
|
|||
|
|||
nope, op iphone 4 met ios 4.2.1 gaat je dat niet lukken
|
|
|||
|
|||
Vandaag zo'n 30x (!) geprobeerd om te jailbreaken met redsnow 0.9.6b4 met de firmware die ik heb, 4.2.1. Deze ook keurig allemaal binnengehaald en volgens alle andere mensen hier boven geïnstalleerd.
Gaat allemaal prima, tót het moment dat je de homebutton los moet laten (DFU procedure) Hij begint dan te laden, phone start een keer opnieuw op en dan hangt ie. Het begint al dat ie vraagt of dit een "newer model iPhone 3GS" is, ja en nee geprobeerd. Nee is het niet dus moet wel ja kiezen, helaas keer op keer vastlopen dus. Hij blijft hangen bij "uploaden ramdisk"..... keer op keer. Iemand ideeën?? Ik kom er niet meer uit. Geef niet zomaar op maar ben er eventjes klaar mee na ruim 30 keer. Misschien dat mn baseband niet de juiste is?? Geen idee, roep maar wat, is iig 05.15.04 Dát is wat ik nog bedenken anders zou ik het echt niet meer weten! Iemand tips of ideeën???????? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En met een 3GS met nieuwe bootrom?
|
|
|||
|
|||
Nee is een goeie vraag.
Je kan dmv de "MONTE" optie in redsn0w unthetered jailbreaken en dan heb je GEEN pc meer nodig. In de 0.9.7b5 versie van redsnow werkt ook bluetooth. Helaas is deze versie er (nog) niet voor windows. Ik zie ook net een artikel staat over deze jailbreak op Redsn0w 0.9.7 Beta 5 Out Now ! Fixes Bluetooth Issues | Redmond Pie Het lastigste is het vinden van de developer firmware beta3. Ik heb deze maar niet via apple gevonden. Je hebt dus een paar dingen nodig: - Officiele ios 4.2.1 firmware (die je download via itunes) - Recente iTunes 10x1 - Beta firmware (voor de monte unthertered jailbreak) Deze moet je op internet ziet te downloaden.. Dan gewoon jailbreaken als je normaal met redsnow doet. Citaat:
Laatst gewijzigd door iScorpio; 09-01-11 om 20:21. |
|
|||
|
|||
mensen die nog nooit hun iphone gejailbreakt hebben kunnen deze untether versie gebruiken ? (nieuwe iphone 4.2.1 uit de box) zoniet wanneer dan wel?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zijn er mensen die custom firmware hebben. Die baseband niet laat update zodat je simlock iphone 4 nog met ultrasnow nog kan gebruiken?
|
|
|||
|
|||
Hoeveel opgeslagen blobs kunnen er in het startscherm van Cydia maximaal worden weergeven?
Ik vraag dat omdat ik denk dat ik de blobs van 4.2b3 heb maar die worden niet weergegeven in het startscherm van Cydia. Wel staat er achter het cijfer 4.2.1 een plusteken. Laatst gewijzigd door corne64; 09-01-11 om 20:47. |
|
|||
|
|||
Begrijp ik het goed dat ik met m'n iPhone 4 nog heeeel ff moet wachten voor een 'redelijk eenvoudige' untethered jailbreak? Ik heb wel enige ervaring met jailbreaken (iPhone 3G) maar voel er niet veel voor om met beta versies enz te gaan klooien... Dus: nog ff wachten maar? Gr. Rinke
|
|
||||
|
||||
De + in 4.2.1+ is omdat er 2 versies van firmware 4.2.1 schijnen te zijn.
4.2b3 wordt apart aangegeven. Toevallig is dat bij mij de eerste op een nieuwe regel. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
|
|