Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door RedBull ik heb al wel gevonden dat ik de oude bootrom heb of zoiets dus zou ik volgens video's op youtube ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je geen unlock nodig hebt dan zou ik met iTunes 4.2.1 installeren, vervolgens met redsn0w 0.9.6b6 jailbreaken. Aangezien je aangeeft een oude bootrom te hebben, heb je dan gewoon een untethered jailbreak. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Precies wat JornZ zegt.
Handleidingen zijn hier op het forum te vinden (geloof 1 a 2 pagina's terug heb ik er zelf 1 gekregen). Anders even kijken op iClarified. Mocht je unlock nodig hebben, heb je custom fw nodig. Dat is niet zo'n probleem, maar je moet dus heel goed in acht nemen of je moet/wilt unlocken, zoals gezegd. Succes.
|
|||
|
|||
ik heb geen unlock nodig
maar die redsn0w is nu versie 0.9.6rc8 moet ik deze dan nemen... mocht er iets mislopen is dit dan nog te repareren?? nogmaals mijn dank |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zou in jouw geval updaten naar 4.2.1, de 3GS kan die versie makkelijk aan. Korte uitleg: - Download rednsn0w - Download 4.2.1 firmware voor de 3GS (http://appldnld.apple.com/iPhone4/06...a_Restore.ipsw) - Update met iTunes naar 4.2.1 - Start redsn0w en wijs naar de gedownloade firmware en kies voor de optie install Cydia Klaar. Succes. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik ga deze dadelijk proberen en hou jullie op de hoogte alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik probeer ter vergeefs mn hagelnieuwe Apple TV 2G te jailbreaken:
Dit is mijn config": win7 Ultimate Redsn0w win 096RC8 AppleTV2,1_4.2.1_8C154_Restore.ipsw Nu start Redsn0w op en vraag vervolgens om de juiste IPSW. Dan krijg ik de volgende melding: ''unable to recognize specified IPSW'' Via zoeken diverse antwoorden gelezen maar er is er geen een die over deze melding in relatie met Apple TV gaat. Dus ik begin me af te vragen of deze combi wel ondersteund is door Redsn0w????? Wie heeft er ervaring met deze jailbreak en hoe is dat gelukt? gr Har ps. uit het verleden kan ik me herinneren dat er personen gewoon een gejailbreakte versie van de restore.ipsw's op een MAC maakte en die dan als restore_custom.ipsw versie aanboden. Hiermee kon je dan via Itunes je i-device jailbreaken. Zou het hiermee mogelijk zijn dat iemand, met een werkende apple TV op de laatste versie met jailbreak, de AppleTV2,1_4.1_8M89_Custom_Restore.ipsw gaat uploaden die ik (en een ieder die dat wil) kan gebruiken voor een jailbreak???? Laatst gewijzigd door harrys; 07-01-11 om 15:38. Reden: aanvullende gedachte |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij is het gelukt...
Hehe bedankt gasten voor de hulp en info maar heb toch nog een vraagje mijn iphone heeft al een paar keer herstart of beeld dat wegvart en dan krijg ik een melding van activator dat hij niet compatibel is met de os versie of zoiets en dat er aan gewerkt word het zou iets zijn dat van cydia komt hij vraagd ook steeds om de iphone te machtigen en geeft dan telkens als email billyjoebob@hotmail.com ook al verander ik dat hij blijft dat telkens zeggen?? Laatst gewijzigd door RedBull; 07-01-11 om 15:53. |
|
|||
|
|||
Is de untethered versie voor 4.2.1 er al? Las paar weken terug dat hij voor de rest eral kwam maar ik heb nog niks gezien. Iemand enig idee?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het iPhone dev team werkt er aan in de 0.9.7 serie (tip: gebruik de zoekfunctie).
|
|||
|
|||
Citaat:
Over activator die melding dat klopt, die is officieel nog niet compatibel met 4.2.1, gewoon negeren de melding. Tezijnertijd komt er een update voor en krijg je die melding niet meer, ik denk dat je sbsettings hebt geïnstalleerd trouwens? |
|
|||
|
|||
Citaat:
nu heb ik al een paar keer de melding niet meer gekregen maar goed het is gelukt en ik ben doll blij |
|
|||
|
|||
wanneer komt de untethered jailbreak voor 4.2.1 nou dan?
ik hoorde wat van de kerst, die is al lang voorbij maar goed.. ik heb een iPhone 4 en zit maar te wachten, is er een datum waar ik op kan bouwen? |
|
|||
|
|||
Beste mensen,
Ik kom er zo snel niet uit... is het mogelijk een iPad te jailbreaken, ios 4.2.1 out-of-the-box? Bij voorbaat dank! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gebruik redsn0w en jb hem tethered, dan duurt het wachten ook niet meer zo lang! Voordelen van een tethered jb zijn vele malen groter dan het nadeel van rebooten via je pc! |
|
|||
|
|||
Citaat:
dan wacht ik liever tot untethered |
|
|||
|
|||
Je kunt wel rebooten alleen zullen dan "bepaalde programma's"het niet meer doen tot je hem weer via je pc tethered reboot!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik had hem tethered gejailbreaked, maar toen reboote ik, en toen kwam die niet verder dan de apple of heb ik misschien wat verkeerd gedaan? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar je moet voor jezelf uitmaken of de tethered jb iets voor je is, in mijn geval zijn de jb voordelen vele malen groter dan het nadeel van de tethered reboot. Maar ja, ik heb ook op laptop op werk redsn0w staan enz dus in geval het nodig is zou ik hem ook daar kunnen rebooten! Succes |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
|
|