Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door StefV Zijn dit FW zodat ik op 01.59.00 kan blijven? op deze site vind je alle firmwares ja. Ik raad wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
op deze site vind je alle firmwares ja. Ik raad wel aan om eerst de handleidingen te lezen die er bij staan , en niet zomaar iets klakkeloos te downloaden en te installeren.daardoor komen namelijk de meeste foutmeldingen bij jullie. Prettige dag verder allemaal.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik weet wel wat ik ongeveer moet doen maar er staat nergens duidelijk of mijn 01.59.00 nou geupdate wordt of niet..
Weet iemand of dit werkt? Lijkt van wel.. http://redjepc.nl/archives/5003 Laatst gewijzigd door StefV; 06-01-11 om 11:21. Reden: Nieuwe info gevonden |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gebruik een custom 4.2.1 firmware voor de iPhone 4 (de link naar iclarified die jij eerder geeft, zijn allemaal originele firmwares die dus je baseband updaten) gemaakt met pwnagetool. Dan is de baseband update eruit. Als je geen mac hebt dan zul je even moeten googlen of iemand moeten vinden die het voor je kan doen. |
|
|||
|
|||
Ik kan mijn ouders Mac gebruiken.. Dus kan wel een custom maken. Maar is hier een handleiding voor? Heb het nog nooit gedaan namelijk...
Ben zelf ook gebaat bij een custom fw voor de 3G.
|
|||
|
|||
Citaat:
Vervolgens kun je met redsn0w kiezen voor de optie just enter PWND DFU. Dan start je iTunes en kies je doormiddel van shift + herstellen je custom restore ipsw om te installeren. Daarna eventueel nog ultrasn0w installeren en SAM etc. etc. Laatst gewijzigd door JornZ; 06-01-11 om 15:08. |
|
|||
|
|||
dan ga ik een poging wagen voor de 3G. Cydia, Hactivatie, geen custom en ook geen ipad baseband (dit ivm problemen) en de 3g die ik heb is reeds geunlocked! Dus moet zo blijven. Jullie horen nog van mij.
|
|
||||
|
||||
En de iPhone 4 mag je er voor mij ook 1 maken hoor als je wilt
Als mijn baseband maar gelijk blijft |
|
|||
|
|||
Ik heb onlangs ook mijn oude AT&T iPhone 3G geupgrade naar 4.2.1 met een custom fw, heb met ultrasn0w ge-unlockte baseband van 4.02 op 4.2.1
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Geen probleem wat mij betreft, ik weet alleen niet wat ik er mee moet doen als ik hem hier op de mac heb staan.... Aangezien de links die aan het begin van dit topic ook al dood zijn? Moet je hactivatie etc etc? Overigens lukt dat niet meer voor maandag. Sorry en helaas, ben vanaf vanavond even een lang weekend niet beschikbaar.. Pm maar als het maandag nog nodig is. Laatst gewijzigd door RioolDokter; 06-01-11 om 16:27. Reden: afwezigheid melden. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Net als de meeste forumleden wacht ik ook met smart op de u-JB voor de 4.21 maar ik heb nog een vraagje. Ik heb een i4 van t-mobile en ik gebruik ook gewoon een simkaart van t-mobile, moet ik dan alsnog unlocken? Of hoeft dat niet indien de u-JB uitkomt en gaat dat allemaal vanzelf, daar zit ik vast om precies te zijn.
|
|
|||
|
|||
Hij zegt nu bij mij; wrong firmware bundle selected. Terwijl ik toch echt de goede heb?
Dus misschien wordt het nog niks..? Hij herkend de 4.2.1 fw niet. Kan pwngtool er wel mee overweg? (heb hem wel van dev team blog gedownload; dus is vast de nieuwste versie!) Laatst gewijzigd door RioolDokter; 06-01-11 om 16:41. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Download anders de firmware opnieuw, misschien is daar iets fout gegaan. De laatste pwnagetool kan met 4.2.1 overweg. |
|
|||
|
|||
Inderdaad ik download nu de juiste. Excuses.
3G custom is gemaakt. Bedankt! Nu nog installeren met redsnow en dan de jailbreak er overheen. Super. Laatst gewijzigd door RioolDokter; 06-01-11 om 16:55. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
JornZ; je zegt bij itunes moet ik Shift + herstel...
Ik zit op een mac-computer...wat van combinatie is het dan? CMD+Herstel? Gevonden: alt+herstel. Laatst gewijzigd door RioolDokter; 06-01-11 om 17:34. |
|
||||
|
||||
Yup volgens mij wel
|
|
|||
|
|||
Missie geslaagd. Moeders ook weer blij (a). (en ik stiekem ook).
|
|
|||
|
|||
allen,
Klein vraagje. Ik wil een herstel doen op mijn iphone. Als ik er een custom firmware op zet via shift+herstel vervalt dan mijn unlock? Heb namelijk nog steeds last van een battery drainage ook na installeren van SAM en push doctor. Hoor graag! |
|
|||
|
|||
hey met de tethered versie van redsnow (4.1.2) daarmee kan je toch op Wi-Fi / internet surfen ?
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
|
|