Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS Welkom op IPC. iPhoneClub heeft een zoekfunctie: iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPad en iPod touch - ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
Oke top ga ik straks ff kijken
|
|
||||
|
||||
Hallo.
Even een vraagje want ik zie door de bomen het bos niet meer. Sinds Gister heb ik een iphone 3G-16GB 4.2.1(8C148) en modemfirmware 05-15-04 hij is door t-mobile unlocked. Nu wil ik deze graag jailbreaken maar las dat ik dan mijn simlock kwijt ben en hm niet meer kan unlocken. moet ik deze ook 1st upgraden naar 06-15? en welke kan ik het beste gebruiken voor de jailbreak sn0wbreeze 2.2 of redsn0w. Kan ook nergens ISWP files vinden ik krijg dan een map met diversen bestanden erin Mijn vorige iphone ging een stuk makkelijker met blackra1n, Hoop dat iemand mij wil helpen. |
|
|||
|
|||
Ik heb een Iphone 3G met 4.2.1 via Itunes met baseband 05.15.04. Deze telefoon komt uit Italië en is altijd standaard unlocked geweest en heb deze gebruikt met Vodafone. Als ik deze jailbreak met redsn0w komt de unlock dan te vervallen? (volgens mij niet omdat ie er nooit een lock op heeft gezeten, maar ik check het toch maar even )
|
|
|||
|
|||
chippius...
Nee hoor de unlock heeft niets met met jailbreak te maken. Het is wel zo een unlock kun je pas doen na de jailbreak. Dus je kan gerust jailbreaken en houd je gewoon je unllocked toestel..No problemo.
|
|||
|
|||
ik ben hier godverd*mme al meer dan 1 uur bezig om die f*cking kl*te iphone trachten te jailbreaken. Ik heb geprobeerd met redsn0w 0.9.6b4... daar bleef hij na de knoppen in te drukken staan op waiting for reboot.
Dan maar 0.9.6.b6 gebruikt maar deze crashed wanneer hij op de iphone "uploading..." weergeeft. Dit kan nou toch echt niet mensen! wat een kl*te boel! wat doe ik verkeerd? ik run windows vista en heb ook geprobeerd met win XP compatibiliteit... Laatst gewijzigd door lodevs; 17-03-11 om 00:09. |
|
|||
|
|||
Ik moet de ispw voor een 3g hebben met 4.2.1, maar ik vind hem nergens meer. Iemand die me kan helpen??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Helllluuuup!!!!
Hulp gezocht!
Na anderhalve dag van alles proberen weet ik het echt helemaal niet meer hoor!!! Ik heb op mijn iPhone 3G via iTunes iOS 4.2.1 geïnstalleerd en daarna mijn telefoon geactiveerd via iTunes. iTunes feliciteerde me toen omdat mijn telefoon unlocked is. Nu wil ik mijn telefoon gaan jailbreaken, maar ik heb alles al geprobeerd en ik krijg het niet voor elkaar. Net voor de zoveelste keer hersteld via iTunes naar de fabrieksinstellingen en nu ga ik me er niet meer aan wagen tot ik zeker weet wat ik moet doen. Ik ben een leek in het jailbreaken enzo, dus het moet niet te moeilijk worden.... Kan iemand mij helpen om mijn iPhone te jailbreaken? Ik heb baseband 05.15.04 en dus iOS 4.2.1 (via iTunes) |
|
||||
|
||||
Welke tool heb je gebruikt?
|
|||
|
|||
Ik heb via iTunes geupdate.
redsn0w werkt dan niet, want ik kan geen ipsw selecteren... heb limera1n geprobeerd...werkt niet greesnpois0n geprobeerd, werkt niet Zoals ik al eerder zei, ik heb er weinig verstand van. Vorige keer heeft een collega het geregeld voor me, maar dat is nu geen optie meer. |
|
|||
|
|||
Heb je shift+herstellen geklikt? Dan kan je wel een bestand selecteren, anders inderdaad niet
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Maar waar haal ik de goeie custom firmware vandaan?
Voor 3g die te activeren is via iTunes met baseband 05.15.04 |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat had ik wel gezien, maar dat is toch de originele firmware?
En die wordt als zip gedownload en dan kom ik er ook weer niet uit. Nogmaals ik ben echt geen held in dit soort dingen...maar wil het wel graag leren |
|
|||
|
|||
Hallo, hier ook vrij nieuw.
Heb iphone 3g met versie 3.1.2 (firmware 05.11.07) op en gejailbreaked met blackrain/cydia er op. Nu wil ik naar versie 4.2.1 (of hoger) gaan, zodat ik wat recentere apps kan installeren enz... Iemand een simpele uitleg hoe? Heb pc met vista en itunes opstaan. thanx op voorhand! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
|
|