Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door RKDE89 misschien een domme vraag maar hoe zet je in windows vista de Windows xp compatibiliteits mode, voor redsnow. Rechtermuisknop op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
Ok dat is duidelijk, als ik Redsn0w versie 9.6RC8 draai zou ik zonder problemen tethered kunnen jailbreaken en nog steeds mijn unlock behouden.
|
|
||||
|
||||
Als je zonder jailbreak al andere kaartjes erin kunt doen dan is het zeker dat hij unlocked is, dus kun je gewoon jailbreaken met behoud van de unlock.
|
|
|||
|
|||
hallo,
ik bergrijp iets niet, als ik redsnow opstart vraagt naar de ispw, als ik dan browse, en mijn opgeslagen ipsw aanklik herkent redsn0w deze niet. wat kan t probleem zijn? |
|
|||
|
|||
Ik probeer mijn ipod touch 2g (mc) te jailbreaken.
Ik heb hem al geüpdatet naar 4.2.1 Maar als ik dan de ispw open, dan vraagt redsn0w 0.9.6b4 of het een mc-model is. Dan klik ik op ja, en dan zegt redsn0w dat het niet werkt met die versie. Weet iemand wat ik dan moet doen? |
|
||||
|
||||
Wachten is mijn antwoord, als je niet op mij vertrouwd? Dan probeer je het met een paar andere experts. Want ik weet het niet 100% zeker.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoi mensen! Sinds een kleine week m'n iPhone 4 gejailbreakd en ben er erg blij mee! Heb er een tijdje over gedaan en heb rare dingen meegemaakt als het verdwijnen v FaceTime etc.. Na opnieuw jailbreaken is alles top! MAAR: volgens mij doen m'n push notificaties het niet meer.. In al die jaren nog niet meegemaakt? Ik vind er ook bijna niks over op internet. Heb eigenlijk geen zin meer om opnieuw te jailbreaken.. Wie heeft hier wel eens van gehoord? Push wel ingeschakeld bij div Apps, komt er nooit meer 1op t scherm terwijl er genoeg gelegenheden zijn geweest.. ??? Gr. Rinke
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vergeet ook niet dat de jailbreaks altijd mogelijke gevaren inhoudt... Bij sommigen werkte push wel, anderen niet. Deze keer ook zijn er mensen geweest die geen gps meer hadden terwijl anderen er geen problemen mee hadden... Ik bedoel maar... Ik heb nu 4.2.1 tethered op mijn Ipad en tot nu is hij 2 keer "uitgevallen" en moest ik hem opnieuw opstarten via pc terwijl ik zeker weet dat hij nog genoeg batterij had... |
|
|||
|
|||
Waarom herkend Redsn0w mijn i4 niet meer in DFU mode?
Ik gebruik versie 0.9.6b4. Laatst gewijzigd door Spacekees; 21-01-11 om 12:43. |
|
||||
|
||||
Waarom gebruik je die versie en niet een recentere eigenlijk?
|
|
|||
|
|||
Is die er dan? Dat wist ik niet. Even proberen.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Of hij herkend hem niet of ik krijg hem gewoon niet in DFU mode.
Gisteren lukte het wel, wel op een andere pc maar nu ineens niet meer? |
|
|||
|
|||
Afhankelijk van Unlock, dus niet-officiële firmware nodig?
Ik heb een Iphone uit Australië, om m'n Iphone in NL te gebruiken ben ik dus wel afhankelijk van de unlock.
Nu ik dit lees: "Belangrijk voor mensen die afhankelijk zijn van een unlock: UPDATE NIET MET EEN OFFICIËLE FIRMWARE, hierdoor gaat een mogelijke unlock verloren" Maar is er wel een andere niet-officiële firmware die ik kan gebruiken? Zo ja, waar vind ik die? Thanks |
|
|||
|
|||
Site van RedSnow doet het niet!! Hmm... Waar kan ik een stap voor stap handleiding vinden voor het jailbraiken met 4.2
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
|
|