Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door heitsme via Ultimate jailbreak and unlock wizard kwam ik bij die ipsw uit vond het al wat vreemd maar dacht zal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
-dit downloaden iPhone3,1_4.2.1_8C148_Restore.ipsw en die haal je hier iOS 4.2.1 IPSW Download | iPad, iPhone 4/3GS/3G, iPod Touch 4G/3G/2G let wel dat je de restore map niet moet uitpakken (unzip) , maar moet hernoemen (.zip moet dus worden .ipsw en dan klik je met je linkermuis gewoon naast je restore file en dan veandert het in een ipod blokje) zo en nu ga je dan verder met je jb. succes |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
klopt het dat jailbreaken op 4.2.1 voor een iPhone 3G nog steeds niet naar behoren werkt?
Las allemaal verhalen over witte cydia logo's en crashen etc. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Tip voor de mensen die geen 3G hebben: selecteer in Cydia de eerste keer dat je moet rebooten niet REBOOT DEVICE, maar sluit Cydia af door op de homebutton te drukken. Zet je iPhone uit en reboot 'm via de DFU modus op je PC/Mac, oftewel de laatste paar stappen van je JB opnieuw....
|
|||
|
|||
Mijn 3Gs heeft een oude bootrom (Serienummer: CPID:8920 CPRV:14 CPFM:03 SCEP:01 BDID:00 ECID:000003AA0A1C8D8E SRTG:[iBoot-359.3]) en ik heb nu met redsnow gejailbreaked maar ik kom er nu achter dat het toch niet unthetered is (ik moet bij opnieuw opstarten met redsnow opstarten anders werkt cydia niet) zijn er anderen met dit probleem?
|
|
|||
|
|||
Oké, stel ik zou nu die 4.2b3 firmware downloaden voor de 3GS. Zou TinyUmbrella/Cydia automatisch de blobs opslaan?? (Apple signeert de firmware niet meer!)
En m'n baseband word dan geupdate naar 5.15.04 neem ik aan? (Ik draai nu 5.14.02). Kan ik dan nog upgraden naar de iPad Baseband? Dus m.a.w: 3GS Nieuwe Bootrom 4.1, 5.14.02 wil ik updaten naar 4.2b3 voor de SHSH Blobs, daarna weer downgraden naar 4.1 en vervolgens wachten op de 4.2.1 Jailbreak en dan unlocken d.m.v. 6.15.00 BB Laatst gewijzigd door iScorpio; 29-12-10 om 00:57. |
|
|||
|
|||
redsn0w 0.9.6.b6 gebruikt
- iPhone3,1_4.2.1_8C148_Restore.ipsw gebruikt en op install cydia gegedaan. dit staat er nu ook op. bij het opnieuw opstarten blijf ik steeds op het apple logo hangen wat moet ik nu doen?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je je shsh blobs wil opslaan moet je uit cydia iSHSHit installeren. Daarmee kan je het op je iPhone opslaan of per post ontvangen zodat je het ook in je pc/Mac kan opslaan. Laatst gewijzigd door floa1512; 29-12-10 om 05:26. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat zal je ieder keer moeten doen als je telefoon uitgeweest is of gereboot moet worden ( en dat heet een tethered jailbreak) |
|
||||
|
||||
Ehm ,door ondertrouw en andere drukte ben ik even een paar dagen niet in staat geweest om me goed in te lezen, maar ik begrijp dat ik mijn iPad (Wi-Fi) van 3.2.2 nu naar 4.2.1 kan updaten en daarna untethered kan jailbreaken met Redsn0w b6 ? Zijn er nog haken en ogen aan deze versie of is deze prima en zitten er geen bluetooth problemen ofzo meer in ? Iemand die me dit laatste zetje kan geven ?
|
|
|||
|
|||
Hoi, of die untehtered is weet ik niet, mar hij is zo goed als bugvrij, ik heb er geen enkel probleem mee ondervonden op mijn iphone 4. Bij mij is ie echter wel tethered, hoe dat met je ipad zal zijn weet ik niet!
|
|
||||
|
||||
Ik zie trouwens dat alleen b6 te downloaden valt. Hoe ik nu aan b7 kom ?!?!
Mja, ik wilt dan toch echt wel untethered. Als dat (nog) niet zo is wacht ik nog wel even........... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Let op, je moet wel een mac hebben! |
|
||||
|
||||
Eens officieel unlocked is altijd unlocked!
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb geen Mac Grrrrr |
|
|||
|
|||
Ik denk dat we beter hier op kunnen wachten..
http://www.redmondpie.com/rubyra1n-jailbreak-by-geohot/ RUBYRA1N ! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik zit ook niet te wachten op een groot aantal bugs door Redsnow. Mijn iPhone 3GS zit gelukkig al op 4.2.1, een tijdje alweer! Maar mijn iPad jailbreaken met de nieuwe Redsnow, neh.. Ik blijf dan nog liever op 3.2.2. en wacht lekker op GeoHot of Comex
|
|
||||
|
||||
Dat grote aantal bugs (???) valt met de laatste versie toch wel mee hoor, maar goed. Dit helpt niet echt.
|
|
|||
|
|||
Nee maar een iPhone of iPad jailbreaken wat mensen niet lukt om bepaalde redenen en dan gaan klagen dat het niet goed werkt omdat het nog een beta is helpt ook niet echt.. Voor mensen zonder jailbreak ervaring is het advies om gewoon nog even geduld te hebben!
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
|
|