Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door XIII Het gros van de problemen wordt gemeld door mensen die een tethered jailbreak hebben, maar niet weten wat dat is... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik had geen tutorial nodig; de info in dit topic was voor mij voldoende.
EDIT: en de originele post van het iPhone Dev team natuurlijk...
We are one, but we are not the same... Talk to each other! Laatst gewijzigd door XIII; 30-12-10 om 23:22. |
|
|||
|
|||
Citaat:
1. Ik downloadde de versie van Redsn0w die in de blog-post van het Dev-Team staat. 2. Ik had gister al de 4.2.1 versie van iPhone 3G gedownload als .IPSW 3. Ik zette die in Redsn0w en hij keurde hem goed. 4. Ik koos alleen voor de Cydia en de Batterylevel-optie 5. Ik zette mijn telefoon met behulp van Redsn0w in DFU-mode 6. Mijn telefoon zei: downloading jailbreak data... 7. Het programma liep vast op m'n Vista-laptop (32 bits, als dat wat uitmaakt, er lopen niet zo vaak programma's op vast) 8. Ik zette m'n iPhone helemaal uit, en kon gelukkig weer goed rebooten. Enig idee waar het probleem zit? Ik denk zelf in het .IPSW bestand... Zou jij me misschien een directe downloadlink kunnen geven naar het .IPSW bestand van 4.2.1 op een iPhone 3G? Laatst gewijzigd door markvn; 30-12-10 om 23:49. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Okee, met wat voor iDevice voerde jij de jailbreak uit dan? En hoe is het verlopen toen hij op dat moment wel verder ging? Met opstarten, het wel of niet functioneren van cydia etc.
|
|
||||
|
||||
Officiële firmware links vind je via deze site: iOS Firmware
|
|
|||
|
|||
Ik heb laatst voor mijn vriendin mijn oude 3g met firmware 4.2.1 gejailbreakt met de op dit moment nieuwste redsn0w versie. Daarna liep redsn0w erdoorheen en werkte cydia prima. Heb je het nu al geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
want in dat geval ga ik het nu meteen uitproberen. Werkte alles meteen helemaal prima of had je last van opstartproblemen/lange laadtijden? (En even dat jullie het weten, ik ben 15, ik heb al meerdere dingen gemod of gesoftmod (Wii onder andere) maar toch begin ik al te trillen van angst dat ik bang ben dat het fout gaat, zogauw 'downloading jailbreak data' in beeld komt...) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Okee, maar heb je als administrator moeten uitvoeren, of lukte het normaal? En blijven je gegevens nog op de telefoon staan, je contacten enzo?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
C:\Users\'Gebruiker'\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync Dit is een verborgen map. Dit zijn slechts voorzorgsmaatregelen, als je gewoon de jailbreak uitvoert, dan heb je alles op je telefoon staan als die klaar is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik snap echt niet wat ik fout heb gedaan |
|
|||
|
|||
Citaat:
Anders weet ik het ook zo snel niet. Ik heb btw ook de iPad baseband aangeklikt, want ik had een unlock nodig.. Weet niet hoe dat bij jou zit? Zitten volgens mij nadelen aan, maar dat zal je zelf moeten uitvogelen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En dat van de iPad baseband, klikte je dat aan omdat je een eerder uitgevoerde officiele unlock wou behouden, of juist om hem te unlocken? (En ik heb even gezocht: iPad Baseband heeft als nadeel dat je niet meer kan restoren naar een officiele versie iOS van Apple, heb ik gelezen...) Als ik in Redsn0w de wallpaper en multitasking aanzet, kan ik dat dan verder ook aan/uit zetten met een slide-knopje in Settings? Is wel handig in het geval m'n iPhone soms wat traag wordt... Laatst gewijzigd door markvn; 31-12-10 om 10:43. |
|
|||
|
|||
Wat betreft het vastlopen; had ik ook. Oplossing bij mij:
Tijdens de procedure wordt Itunes afgesloten. Als je op het moment dat je telefoon in DFU springt snel Itunes start, loopt de procedure wel door. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Enige dat ik heb is dat email url links aankikken een resart opleveren van substrate, helaas. Verder werkt 3G goed, ik heb geen sim unlock nodig ivm IT toestel.
|
|||
|
|||
Citaat:
Alvast bedankt, en ik hoop op snelle reacties ondanks dat een groot deel van Nederland al flink aan het knallen is Edit: ik heb even gezocht en Circuitous lijkt me wel een goed alternatief voor de normale multitasking en lijkt me ook wat minder zwaar voor de processor, aangezien niet meteen alle apps er tussen komen te staan, maar alleen de apps die je 'enabled'. Kunnen jullie me Circuitous ook aanbevelen? Laatst gewijzigd door markvn; 31-12-10 om 14:58. |
|
|||
|
|||
Kan iemand me aub de download link voor 8C5115c 4.2b3 pm'e ! 1000 maal dank!
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
|
|