Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ah oké, dankjewel voor al de moeite...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ah oké, dankjewel voor al de moeite
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Is het nou nog geen kerst
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
3G
Zoals ik het nu lees;
Is het dus mogelijk om mijn moeders 3G te updaten naar 4.2.1 en vervolgens weer te jailbreaken. Deze is dan weer te unlocken. Met ultrasnow. Ben dus wel afhankelijk van een unlock!! Moet ik dan ook activeren? Klopt dit? Redsnow maakt een custom ispw aan, zonder BB update? Moeder zit nu namelijk nog op fw 4.0. En dat is traag... is 4.2.1 veel beter? (ik activeer background, multitasking etc etc niet). All i need: Moeders 3G iPhone, en redsnow (te downloaden vanaf dev site). Wie kan dit bevestigen?
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
JornZ.
Okay, super dat je dit even verduidelijkt. De customs hier op het forum zijn offline, heb jij zo nog een link naar werkende? Maar verder klopt mijn verhaaltje wel? 4.2.1. is te unlocken (ook als BB geupdated wordt, maar ik wil het liever niet..). Activeren doet Redsnow ook? Nogmaals, mijn dank is groot. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Okay, post 499 zal ik dan als handleiding gebruiken. Mijn ervaring zal ik uiteraard posten hier zodat ik ook mensen kan helpen, net als jij doet.
Laatste vraag; saved itunes (ik synchroniseer/back up eerst nog even voordat ik begin) mijn moeders telefoonnummers, smsjes en dergelijke? Muziek is niet zo erg..maar haar contacten, nummers etc wel. Edit: En een custom fw die updated naar 4.2.1 zonder bb update ga ik wel zoeken. Moet ik met of zonder activatie nemen? Ben afhankelijk van een unlock.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door JornZ; 21-12-10 om 17:24. |
|
||||
|
||||
Zo, heb net alle stappen gevolgd uit de citaat van JornZ en het is helemaal gelukt
Moet hem alleen nog even unlocken maar dat kan pas als ik thuis ben ivm Wi-Fi verbinding Als dat ook gelukt is zal ik het ook even posten |
|
|||
|
|||
Snder, zit je op de nieuwe BaseBand? Of heb je een oudere (custom) fw gebruikt?
Of gewoon de officiele 4.2.1 gedownload, en 2keer over gebruikt? Activatie ook gelukt met sam? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Riooldokter jij moet in ieder geval nooit updaten met de standaard 4.2.1 firmware want dan verlies je je baseband die te unlocken is en kan het alleen nog met de ipad baseband (wat niet zo wenselijk is, omdat er allerlei nadelen aanzitten). |
|
||||
|
||||
De iPad baseband had ik er al eerder opstaan, ben vandaag alleen van iOS 4.1 naar 4.2.1 gegaan. Het hele sam gebeuren ga ik vanavond doen ivm Wi-Fi verbinding.
|
|
||||
|
||||
Ik draaide eerst op iOS 4.1 en die heb ik meteen ge-unlockt op de dag dat het devteam de unlock vrij gaf
|
|
|||
|
|||
Zoals al eerder gevraagd is:
Weet iemand al wat meer over Comex? Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
Nee, die heeft nog niets bekend gemaakt.
Blijven vragen heeft geen enkele zin...
|
|||
|
|||
jawel, servers van dev team zijn offline, vermoedelijk komt versie 7 van de laatste redsnow uit vannacht of een van de dagen(voor kerstmis) met untethered jailbreak voor de nieuwe bootrom versie's
van een mooi kerstcadeau gesproken... hopenlijk komen ze dan ook met de bundels voor het updaten naar versie 4.2.1 zonder upgrade van baseband zodat ik niet over hoef te stappen naar de ipad baseband... moest daar enig nieuws over zijn mag je het ook altijd melden... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
|
|