Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) HELP ME.. GEEN NETWERK NA JAILBREAK?? Succesvolle JB naar 4.2.1 op mn 3G uitgevoerd met ultrasn0w 0.9.6b6 (met superhulp van JornZ overigens) MAAR: mijn provider/ ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HELP ME.. GEEN NETWERK NA JAILBREAK??
Succesvolle JB naar 4.2.1 op mn 3G uitgevoerd met ultrasn0w 0.9.6b6 (met superhulp van JornZ overigens) MAAR: mijn provider/ netwerk van Tmobile is dan weg? (ook via Wi-Fi lijk ik geen internet meer te hebben) Bij instellingen, alg enz is ook mijn tel.nr verdwenen+alle providergegevens. Mijn Iphone geeft aan dat mn sim gelocked is, terwijl zowel toestel als sim beiden gewoon van TMobile komen. Dan hoef ik toch niet te unlocken? Ik heb de boel hersteld en dan is alles weer ok. maar mn jailbreak kwijt natuurlijk.. Dit hele proces heb ik 3keer gedaan nu maar steeds eindig ik met een simlock als ik de JB op mn toestel laat staan? WIE WEET EEN OPLOSSING? Zou ik opnieuw moeten jailbreaken en dan de IPAD baseband gebruiken/ aanvinken? Gr Rinke |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn wireless verloren en krijg deze niet meer aan - iemand suggesties
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Hee,
ik ben al een dagje aan het zoeken naar een manier om mn Touch 2G MC 4.2.1 te jailbreaken. Ik begrijp dat via Redsn0w ik geen SHSH blobs nodig heb? Klopt dit? En is het überhaupt mogelijk om mijn iPod te JB'en vanaf 4.2.1? Thanks. |
|
|||
|
|||
Hey Typ 81, bedankt voor je reactie. Moet ik m'n iPhone na de jailbreak opnieuw activeren? Ik heb dan 2 keuzes vlgns mij: als nieuwe iPhone of via de reeds bestaande op m'n computer. Deze laatste heb ik nu telkens gedaan om m'n bestanden te behouden. Dit gaat dus niet goed omdat ik dan geen verbinding/provider meer had.. Op zich klinkt activeren logisch alleen dan moet ik het als nieuwe eens proberen. Ik ben dan wel al m'n apps kwijt denk ik?
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand enige idee wanneer de Unthetered Jailbreak voor de Iphone 4 4.2.1 uit komt?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bedankt Comex Ik heb je bericht gelezen die je via twitter hebt gepost.
Unthetered jailbreak voor iphone 4g 4.2.1 komt waarschijnlijk nog voor de kerst uit. NU maar Afwachten.... |
|
|||
|
|||
nog 2 dagen.
het zou toch een mooi kerstkado zijn niet dan??
Gelukkig is het bijna kerst.. |
|
||||
|
||||
Gaat denk ik iets langer duren...
I think I'm going to miss my Christmas deadline... https://twitter.com/comex/status/17764530855612416 |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Ik niet
|
|
|||
|
|||
Helaas weer. Pech
|
|
|||
|
|||
Ik ben er even uit geweest, maar heb nu een iPhone 3Gs 32 gb gekocht.
Ik denk dat hij de laatste updates heeft gehad. Ik wil hem jailbreaken met redsnow en heb de ipsw iPhone2,1_4.2.1 gedownload. Hij deed zijn werk, maar krijg nu een apple logo en kan niks meer doen. Wat nu? |
|
|||
|
|||
hallo iedereen allereerst iedereen hele fijne dagen toe gewenst.
heb ff een vraag heb iphone 4 met 4.2 modemfirmware 03.10.01 kan ik deze jailbreaken m.v.g. ronaldokloos |
|
|||
|
|||
@alfaten: Probeer de iPhone eens met Tinyumbrella out of recovery te brengen! Fijne dagen!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
wil graag me apple tv jailbreaken
zodat ik er plex op kan zetten maar hij draait 4.1 dus volgens mijn moet ik dan wachten op de unteterd |
|
|||
|
|||
Bij mij is het gelukt - wel baseband nakijken en terug proberen. Blijkbaar is er wel een "vrije" PC voor nodig met Itunes. Ik kan dit ook niet uitvoeren op mijn professionele beveiligde PC.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
zou voor mij allessinds een leuk kerstcadeau zijn want ik vind het nergens kan ik eindelijk wat nieuwe apps op men iphone zetten ) |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
|
|